Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som vet om det er noe forskjell på England og USA versjonen av Bullitt? Ser det er klager på den Engelske versjonen så kjøper ikke den. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg regner med at du har lest HDD sin anmeldelse av US versjonen? Den er regionfree, og jeg hadde kjøpt den fremfor UK uansett. Det sagt, så stoler jeg meget lite på brukeranmeldelsene spesielt hos play, men også amazon sidene... mye rart som skriver der... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sånne leser jeg ikke i det hele tatt, bruker kun faste sider som anmelder, High-def Digest, DVD Talk, Blu-ray.com osv. lettere å stole på Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 DVD versjonen sendes heller ikke før om 3-5 uker og på Playusa har de den ikke inne. Så dyr frakt og tar så lang tid fra Amazon.com Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Nå har det kommet sone fri firm were for Toshiba HD DVD spillere, som folk ser ut til å få til å funke, men ikke meg. Når jeg stapper i cd'n får jeg bare beskjed om at dette er et format spilleren ikke kan spille av Endret 28. august 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) HD E1 Ok, nå oppdaterer den, måtte bare brenne med imagebrun Endret 28. august 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 OK, nytt spørsmål, når jeg ser serier som tydligvis er filmet i letterbox, så blir skjermen kuttet i 3, det er to STYGGE svarte striper på kantene(høyre/venstre) Det er rart for når jeg ser samme dvd i en dvd spiller greier spilleren å gjøre bilde widskscreen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ble såpass usikker på min bestilling hos play.com av Gladiator: Steelbook Edition, så jeg avbestilte den for øyeblikket i påvente av anmeldelser av filmens og dens PQ. Har det kommet noen anmeldelser? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Et par spørsmål angående Gladiator.. Sapphire serien blir gitt ut av paramount, ikke sant? Da er det vel Paramount som gjør om bluray transferen der? Den utgaven vi får kjøpt her i Europa blir gitt ut av Universal, vil det også si at det er de som gjør bluray transferen da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Bilde kan variere fra region til region ja og utgivelse til utgivelse. Liten sammenligning på bildet i fra R1 vs. R2 vs. HDTV vs. BD (sone a). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gratuler meg, nettopp fått startet opp min helt nye BD spiller, ikke nok med det, jeg greide å gjøre den sonefri, så nå er jeg en veldig happy camper Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Foresten, hvordan er det med blu ray nå, er det fremdeles slik at man ikke lagrer hvor i BD filmene man er, og viss man slår av midt i en film, må man spole seg frem til der man var? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gratuler meg, nettopp fått startet opp min helt nye BD spiller, ikke nok med det, jeg greide å gjøre den sonefri, så nå er jeg en veldig happy camper Hvilken spiller og hvordan fikset du det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 LG BD370 Og lasta ned fila fra denne sida http://www.videohelp.com/dvdhacks/lg-bd370/10016 Mange som ikke fikk det til, men jeg brente den bare med nero stappa i og fikk en blue screen der jeg valgte region 0. Og vips null problem spiller også RCE sone 1 dvd'r PS. dette er BARE dvd, den blir ikke BD sonefri Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 PS. dette er BARE dvd, den blir ikke BD sonefri OK, da skjønner jeg. Såvidt jeg har fått med meg er det jo litt knot å få det til på standalone-spillere siden man må HW modifisere dem. Dersom man har Bluray spiller i en PC er det litt lettere da man kun trenger software for å fjerne BD soner.(anydvd HD) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Billegspelarane dei har på Elnor, Spaceworld og Coop kan du velja BD-sone på med to tastetrykk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser at Planet Earth ble nevnt i tråden om sist kjøpte Bluray, kr 150,- på playx.no. Jeg finner den ikke på bluray, var det et begrenset tilbud? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser at Planet Earth ble nevnt i tråden om sist kjøpte Bluray, kr 150,- på playx.no. Jeg finner den ikke på bluray, var det et begrenset tilbud? Det var bare for en kort periode, ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Noen som vet om det er noe forskjell på UK versjonen og US versjonen på Let The Right One In? UK US US versjonen har vertfall fått god omtale på High Def Digest Endret 1. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå