Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det kommet sone fri firm were for Toshiba HD DVD spillere, som folk ser ut til å få til å funke, men ikke meg.

Når jeg stapper i cd'n får jeg bare beskjed om at dette er et format spilleren ikke kan spille av

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

OK, nytt spørsmål, når jeg ser serier som tydligvis er filmet i letterbox, så blir skjermen kuttet i 3, det er to STYGGE svarte striper på kantene(høyre/venstre)

Det er rart for når jeg ser samme dvd i en dvd spiller greier spilleren å gjøre bilde widskscreen

Lenke til kommentar

Et par spørsmål angående Gladiator.. Sapphire serien blir gitt ut av paramount, ikke sant? Da er det vel Paramount som gjør om bluray transferen der? Den utgaven vi får kjøpt her i Europa blir gitt ut av Universal, vil det også si at det er de som gjør bluray transferen da?

Lenke til kommentar
PS. dette er BARE dvd, den blir ikke BD sonefri

OK, da skjønner jeg. Såvidt jeg har fått med meg er det jo litt knot å få det til på standalone-spillere siden man må HW modifisere dem. Dersom man har Bluray spiller i en PC er det litt lettere da man kun trenger software for å fjerne BD soner.(anydvd HD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...