Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Gansky dryg forskjell på bildene, selvom jeg gjerne skulle sett de i fullHD.

Dette er også en god anledning til å se Braveheart for første gang, men nå har det seg jo slik at det står en uåpnet DVD i hylla også.

Gladiator må man uansett ha :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noe som heter kanskje.

Men når det finnes sånne som meg så er det jo en grunn for at de gjør det, eksempel. For et par dager siden så fikk jeg min sjette utgave av Reservoir Dogs på DVD, denne gangen så var det pakket med seks shot glass med bilde av gutta :)

Jeg gleder meg ikke noe mindre til Gladiator og Braveheart etter å ha sett forskjellen på bilde fra DVD vs. BD utgavene.

:dribble:

Flere bilder i linkene :)

Puh...Må vel nesten handle inn disse også :ph34r:

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Nesten så jeg vurdere å handle inn denne litt stiv i prisen men, "bare" €185 :whistle:

Hvorfor kan de ikke komme med noe sånt når alle filmene er ute, men når de gir ut noe sånt etter seks filmer så kan det jo bli spennende å se hva som dukker opp når alle filmene er kommet.

Amazon.fr har en del kule ting. I tillegg til HP slottet, så har jeg tittet på disse;

4109es6TspL._SL500_AA240_.jpg413CLCmpHSL._AA240_.jpg

Terminator 4 - Renaissance : coffret 2 Blu-ray - Edition limitée exclusive Amazon avec moto [blu-ray] - €54.99

41XeDWq5inL._SL500_AA240_.jpg

Anges et Démons : coffret Blu-ray exclusif Amazon.fr avec 2 serres livres [blu-ray] - €44.95

Lenke til kommentar
Hehe, nei. Som jeg skrev i "siste BD kjøp" tråden, så er det en liten gave til madamen... tror ikke jeg har møtt ett eneste kvinnemenneske som ikke liker den filmen... når hun så at hun kunne få giftset boksen til £11 så skulle hun ha den!

Videonova på Majorstua sel den til 129,-, forresten.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig sted og poste dette, men prøver fordet :p

Jeg satt og leste inne på amazon.co.uk sine forskjellige diskusjoner om filmer, og da kom jeg plutselig over dette som en bruker der skrev:

Look out for this December 2009 / jan 2010, but date may be put back.

The three films as shown - not the extended DVD versions will be made available on Blu-ray disc - however in April / June 2010 Extended versions are on the cards

( dates may be brought forward) these extended versions will contain NEW MATERIAL not just copies of the extended DVD's. Originaly P Jackson was going for a delay so they were released after the new Hobbit film - but now it looks like

the release time of the Hobbit will not impact on the release date of LOTH blu-ray. I hope this helps the discussion. Simon. oh, yes big point is will sound be 7.1

D true HD or 5.1, may include PCM sound track but not sure on this at moment.

Sjekk den tjukke skriften..

Vil det si at vi får enda litt fler minutter med de filmene, eller er det bare mer ekstra materiale? Hvis det er mer film, så gleder jeg meg veldig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...