Lil-H Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Gansky dryg forskjell på bildene, selvom jeg gjerne skulle sett de i fullHD. Dette er også en god anledning til å se Braveheart for første gang, men nå har det seg jo slik at det står en uåpnet DVD i hylla også. Gladiator må man uansett ha Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) selvom jeg gjerne skulle sett de i fullHD. Bare å gå inn på de linkene jeg la med og trykk på bildene så vil du se de i riktig størrelse Endret 22. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ikke noe som heter kanskje. Men når det finnes sånne som meg så er det jo en grunn for at de gjør det, eksempel. For et par dager siden så fikk jeg min sjette utgave av Reservoir Dogs på DVD, denne gangen så var det pakket med seks shot glass med bilde av gutta Jeg gleder meg ikke noe mindre til Gladiator og Braveheart etter å ha sett forskjellen på bilde fra DVD vs. BD utgavene. Flere bilder i linkene Puh...Må vel nesten handle inn disse også Endret 22. august 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nesten så jeg vurdere å handle inn denne litt stiv i prisen men, "bare" €185 Hvorfor kan de ikke komme med noe sånt når alle filmene er ute, men når de gir ut noe sånt etter seks filmer så kan det jo bli spennende å se hva som dukker opp når alle filmene er kommet. Amazon.fr har en del kule ting. I tillegg til HP slottet, så har jeg tittet på disse; Terminator 4 - Renaissance : coffret 2 Blu-ray - Edition limitée exclusive Amazon avec moto [blu-ray] - €54.99 Anges et Démons : coffret Blu-ray exclusif Amazon.fr avec 2 serres livres [blu-ray] - €44.95 Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vil "advare" all mot å kjøpe The Gladiator på BD, transfer er ekstremt dårlig. Eldre HDTV sendinger ser bedre ut. Sjekk denne tråden http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1173155 Jeg har ihvertfall avbestilt min steelbox edition i påvente av bedre transfer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har aldri sett The Gladiator før, men har tenk til å bestille den i steelbook uansett hvor dårlig transfer det er. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Thank you Da skal jeg boikotte! Spent på reviews hos HDD og blu-ray.com - de er nok oppe hos sistnevnte ganske snart. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Er det verdt og betale noen ekstra kroner og frakt for Pan's Labyrinth hos Axelmusic eller Amazon? Hvordan er lyden? Endret 24. august 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 5 stjerner + Each time I closed my eyes, I found myself transported to another world -- the track is that convincing. Det er så og si like bra som The Orphanage som er min lille favoritt når det kommer til lyd på BD så langt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 The Orphanage var utrolig, hvis den er like bra så den på BD så tror jeg at Pan's Labyrinth må anskaffes fra USA, heller aldri sett Pan's, så det skal bli morro Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Da har du noe å glede deg til for Pan's Labyrinth er en mye bedre film enn The Orphanage i seg selv (mye er å ta i men den er bedre ). En av de to-tre beste filmene laget dette tiåret etter min mening! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Fins Into the wild på blu-ray med norsk sub ? En av mine favoritt filmer.. Endret 25. august 2009 av MKej Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tror ikke det dessverre... Jeg har US utgaven, og den har english, english SDH, french, spanish and portugese subs. UK utgaven står oppført med akkurat samme subs, men den har jeg ikke sett. Noen nordisk BD utgivelse finnes vel ikke. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mjau, Ser du har fått yndlingsfilmen til Manx på blu-ray, Dirty Dancing :!: Regner ikke med at det er din? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, nei. Som jeg skrev i "siste BD kjøp" tråden, så er det en liten gave til madamen... tror ikke jeg har møtt ett eneste kvinnemenneske som ikke liker den filmen... når hun så at hun kunne få giftset boksen til £11 så skulle hun ha den! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, nei. Som jeg skrev i "siste BD kjøp" tråden, så er det en liten gave til madamen... tror ikke jeg har møtt ett eneste kvinnemenneske som ikke liker den filmen... når hun så at hun kunne få giftset boksen til £11 så skulle hun ha den! Videonova på Majorstua sel den til 129,-, forresten. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Thank you Da skal jeg boikotte! Spent på reviews hos HDD og blu-ray.com - de er nok oppe hos sistnevnte ganske snart. Preview hos whathifi: http://community.whathifi.com/forums/296194/ShowThread.aspx 2) The picture is a clear step up from the DVD (eg detail in the costumes/on faces etc), though not that hyper-real experience some Blu-rays can offer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mjau, Ser du har fått yndlingsfilmen til Manx på blu-ray, Dirty Dancing :!: Regner ikke med at det er din? Øyh det staves RASTE Prinsipper må man ha, Dirty Dancing og Mamma Mia er ting man ligger unna! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, Manx. Ikke en av mine yndlingsfilmer dessverre, jeg er egentlig mere komedie typen jeg. Dirty Dancing aner jeg ikke hvorfor jeg kjøpte, men den står på hylla og mamma er ute etter den Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vet ikke om dette er riktig sted og poste dette, men prøver fordet Jeg satt og leste inne på amazon.co.uk sine forskjellige diskusjoner om filmer, og da kom jeg plutselig over dette som en bruker der skrev: Look out for this December 2009 / jan 2010, but date may be put back.The three films as shown - not the extended DVD versions will be made available on Blu-ray disc - however in April / June 2010 Extended versions are on the cards ( dates may be brought forward) these extended versions will contain NEW MATERIAL not just copies of the extended DVD's. Originaly P Jackson was going for a delay so they were released after the new Hobbit film - but now it looks like the release time of the Hobbit will not impact on the release date of LOTH blu-ray. I hope this helps the discussion. Simon. oh, yes big point is will sound be 7.1 D true HD or 5.1, may include PCM sound track but not sure on this at moment. Sjekk den tjukke skriften.. Vil det si at vi får enda litt fler minutter med de filmene, eller er det bare mer ekstra materiale? Hvis det er mer film, så gleder jeg meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå