tjalla Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nå har jeg ikke sett flere enn DC og FC og jeg har problemer med å skille mellom de to - altså like gode opplevelser for min del. TC har jeg ikke sett, men den skal ha en voice-over som generelt er mislikt. Uansett, FC er nok den versjonen jeg ville ha sett. Det er den første versjonen hvor Ridley har 100% kontroll over hans egen visjon. Endret 4. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ingen som vet om det er det noe forskjell bilde -og lydmessig mellom Blade Runner - The Final Cut og Blade Runner - Complete Collector's Edition)? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har Blade Runner (Complete Collector's Ed. - 5 disc), men har ikke sett Final Cut UK utgaven på BD. Final Cut på min utgave, har Dolby TrueHD 5.1 lydspor, mens på den hos play står det bare Dolby Digital 5.1. Så hvis infoen hos play stemmer (noe den ofte ikke gjør...), så skal den amerikanske utgaven ha bedre lydspor på FC. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Altså... Det er ingen forskjeller på final cut og complete, da complete inneholder final cut allerede, men den inneholder også alle de andre versjonene. Selv ikke WB ville gitt ut en så viktig film i DD, så FC har nok TrueHD skal du se Go safe, kjøp ultimate, for den har jeg, og den er rå Neida, FC har bra PQ/AQ, så bare til å kjøre på! tjalla: FC er vesentlig bedre enn DC spør du meg. Kan ikke fordra "høyt-tenkinga" hans i visse scener. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kanskje like greit at jeg ikke har kjøpt Stargate på BD enda...; Lionsgate has announced 'Stargate: 15th Anniversary Edition' for a Blu-ray bow this October. The classic science fiction film starring Kurt Russell and James Spader will be re-released in both its theatrical and unrated extended cuts to high-definition this October 27. The release will have a new 1080p/AVC MPEG-4 encode, an English DTS-HD Master Audio 7.1 soundtrack, and there will be over four hours of supplements including three brand new featurettes, a trivia track, and a gag reel Får håpe på en regionsfri utgivelse da... Lionsgate er litt vaklete... Eller jeg får få ut finger'n og kjøpe meg en Oppo eller Momitsu. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er godt mulig den blir regionfree siden det er en katalogtittel Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er denne verdt å skaffe seg på BD? http://www.amazon.co.uk/Close-Encounters-A...49&sr=1-226 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis den matcher lyd/bilde til utgaven i statene så er den verdt å skaffe seg ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 17. November så dukker endelig Fight Club opp på BD, akkurat i tide for jula Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 17. November så dukker endelig Fight Club opp på BD, akkurat i tide for jula Jeg gadd ikke å vente, så jeg kjøpte FC på Blu Ray fra tyske Amazon. I steelbook! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er vi to, men hvis det dukker opp en grei utgave i statene så blir nok den handlet inn også Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan er egentlig den tyske Steelbook utgivelsen av Fight Club? Hva slags lydspor/språk og hva slags undertekster er det på den? Har også hørt at PQ er dårlig på denne utgivelsen...? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 DTS HD 7.1 og DTS-ES 6.1, engelsk og tysk på begge to. Jeg var ikke imponert over bildekvaliteten, jeg bare kjørte en sjapp sammenligning med R1 utgaven på DVD og det var en grei oppdatering men ikke noe mer. Så jeg håper de gjør en bedre jobb på den andre siden av dammen Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 I følge axelmusic er vist sapphire series region låst. Typisk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er jo ennå en mulighet for at Forrest Gump blir region ree Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Det er jo ganske typisk ja... er vel de første titlene til Paramount som er regionlåst... Nå kommer jo både Gladiator, Braveheart og Forrest Gump i UK også (2/11 på de to sistnevnte), så krise er det ikke... men dog! Må snart ta en avgjørelse på hvilken regionsfri BD spiller jeg skal skaffe meg! En annen ting; er det noen som har hørt om at det kommer en Die Hard Quadrilogy boks på BD i Norge i høst? Tittet litt inne på homeenter.com, og der har de listet den til 399,- kroner, med release 28. oktober i år. Die Hard 1-4 samleboks EDIT; tittet akkurat hos zailor og playx, og der står også boksen listet... OG til 150,- kroner, med release 17/10. Endret 20. august 2009 av mjau Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nesten så jeg vurdere å handle inn denne litt stiv i prisen men, "bare" €185 Hvorfor kan de ikke komme med noe sånt når alle filmene er ute, men når de gir ut noe sånt etter seks filmer så kan det jo bli spennende å se hva som dukker opp når alle filmene er kommet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skjer vel som med ringenes herre. Først kommer alle i en boks, så kommer alle extended etterhvert. kanskje.. hehe.. Melke kua Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Ikke noe som heter kanskje. Men når det finnes sånne som meg så er det jo en grunn for at de gjør det, eksempel. For et par dager siden så fikk jeg min sjette utgave av Reservoir Dogs på DVD, denne gangen så var det pakket med seks shot glass med bilde av gutta Jeg gleder meg ikke noe mindre til Gladiator og Braveheart etter å ha sett forskjellen på bilde fra DVD vs. BD utgavene. Flere bilder i linkene Endret 21. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nesten så jeg vurdere å handle inn denne Å gud, den var bare helt rå! Men merker jeg blir mest irritert, over at de ikke kan vente med sånt til alle filmene er kommet. Nå VET vi jo at det blir to filmer til, og that's it, så jeg ser ingen som helst grunn til å kjøpe denne. Da sitter jeg jo med en ufullstendig filmserie som mangler de to siste filmene, og vet at jeg må kjøpe den komplette samlingen når den en gang kommer uansett. Skulle gjerne kjøpt den der, men det går jo ikke når den mangler siste filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå