Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kom plutselig på at brodern hadde vel den boksen, så jeg fikk bekreftelsen der. Sitter å ser Watchmen for andre gangen i kveld, andre gangen med Maximum Movie Mode og det er bare en ting å si: Kuleste special feature til dags dato!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Angrer på at jeg ventet litt når den Spiderman var under tollgrensa, og på de få minuttene da jeg skulle kjøpe den hadde den utrolig nok blitt hevet i pris. Nå har jeg fått egentlig fin samling i bokser på Blu-Ray på hylla. Har alle på BD, og den eneste som ikke er på den hylla som er BD Box er Prison Break season 3 som jeg har puttet i BD skapet. Venter på Batman Begins Limited Gift også som skal settes der Ja, den bakerste til høyre er Dirty Dancing Manx. Vet godt at du er missunelig på meg for den Pingvinene fra Madagascar i avataren Manx? Endret 1. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Pingvinene fra Madagascar i avataren Manx? Jepp, så toern før i dag og det må være de kuleste pingvinene til dags dato Edit: Kan jo se om jeg kan gjøre det samme som deg, samle BD boksene mine og ta et bilde. Bare se de to siste timene av Watchmen, sitter og ser i fra pcen akkurat nå, men går ganske greit når man har en 52" sånn ca. i 45 graders vinkel til høyre og kun ca. 3 meter unna Endret 1. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Pingvinene fra Madagascar i avataren Manx? Jepp, så toern før i dag og det må være de kuleste pingvinene til dags dato Madagascar filmene er utrolig bra, og pingvinene er også kule edit: Hadde vært utrolig gøy det Manx, om du kunne ha gjort det! Er det noen som vet om Karate Kid blir lansert på Blu-Ray snart, eller om det har vært noe rykter? Endret 1. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ja, den bakerste til høyre er Dirty Dancing Manx. Vet godt at du er missunelig på meg for den Tenkte jeg skulle la være å kommentere den, for jeg la merke til den Når jeg hadde tatt det bildet så kom jeg på at det mangler en liten bunke med bokser, Forbidden Planet, Godfather settet, Matrix boksen, Ocean's 11, 12 & 13 boksen, Jack Ryan boksen, Infernal Affairs Trilogy boksen, Mission Impossible boksen, Samurai 7 boksen og en eller to til. Zack Snyder som passer på i bakgrunnen Endret 1. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mye flottere din Casablanca boks en den man får kjøpt hos Playx. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jack Ryan boksen Hmm, snakker du om denne boksen? Den finnes tydeligvis ikke lengere, finnes det noen andre bokser med disse filmene? Jeg har alle 4 filmene enkeltvis på wishlisten min på amazon, og prisen er ikke så ille (per nå $14.49 per film)...men en boks hadde vært like greit. En ting til til Manx; hvordan er Infernal Affairs boksen? Tenker på lyd, bilde og i det hele tatt - antar du har den som yesasia selger? Har vurdert den lenge, men har Dragon Dynasty trilogy boksen på DVD som ble gitt ut i USA - så jeg lurer på om det er verdt oppgraderingen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jack Ryan boksen Hmm, snakker du om denne boksen? Jepp, bare at jeg har den på HD DVD En ting til til Manx; hvordan er Infernal Affairs boksen? Tenker på lyd, bilde og i det hele tatt - antar du har den som yesasia selger? Har vurdert den lenge, men har Dragon Dynasty trilogy boksen på DVD som ble gitt ut i USA - så jeg lurer på om det er verdt oppgraderingen. Jeg har kjøpt den i fra Yesasia ja, hvordan bilde/lyden er det vet jeg ikke ennå, står fremdeles i plasten. Tenkte jeg skulle få gjort noe med det i løpet av ferien. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fin samling av bokser Manx. Misunner deg litt må jeg innrømme, kunne godt tenkt meg den Wanted boksen du har og Reservoir Dogs Limited boksen Casablanca boksen er mye finere enn den du bestiller fra PlayX eller andre norske steder. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Man får det man betaler for Jeg betalte $65 for den når den kom, jeg ser nå at du faktisk får den for bare $41 hos amazon.com. Jeg har faktisk to av den Reservoir Dogs bensinkanna, en på vanlig DVD også. BD utgaven står litt bak DVD utgaven i hylla siden den har en bulk oppe til høyre som jeg må dekke over Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Dropper Wanted boksen, fikk den i Steelbook her om dagen, men den hadde den bulken og ikke kan lukkes igjen ordentlig utenom å måtte klemme hardt. Reservoir Dogs er en jeg har lett lenge etter, den i BD Limited utgave altså. Det er en som absolutt ville vært fin på hylla Endret 2. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvilken BD limited utgave er det du tenker på? Har du en link? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Reservoir Dogs Bensinkanne ( Limited) i BD? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1017058...gs/Product.html Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er den vanlige utgaven, hvis du tar en titt på bildet mitt så ser du den helt til høyre, bensinkanna. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kjøpte min Spidermanboks i Norge, men etter å ha googlet litt ser det ut som den ser slik ut i andre land også. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det noe forskjell bilde -og lydmessig mellom Blade Runner - The Final Cut og Blade Runner - Complete Collector's Edition)? Og inneholder sistnevnte en eller flere andre versjoner av filmen enn førstnevnte? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 'Collector's Edition' inneholder vel TC, DC og FC mens 'Final Cut' inneholder kun FC Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 'Collector's Edition' inneholder vel TC, DC og FC mens 'Final Cut' inneholder kun FC Den har vel ein workprint også. Og "international version", trur eg. Her kan ein lesa om dei ulike versjonane: http://en.wikipedia.org/wiki/Versions_of_Blade_Runner Eg kjøpte nettopp Ultimate Collector's Edition... Endret 4. august 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen som har sett mer enn én versjon og kan uttale seg om hvilken som er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå