CypheroN Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Oz-utgaven var ikke akkurat stygg nei... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nei, ingen samleboks med de to i sammen. Terminator finnes i vanlig utgave, mens T2 finnes i mange forskjellige varianter - de to utgivelsene som skiller seg ut, er vel disse; http://ecx.images-amazon.com/images/I/512t...L500_AA240_.jpg http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Wr...L500_AA240_.jpg Den nederste er Steel Book utgivelsen i UK. Har steelbooken, men frister skikkelig med den øverste. Oz-boksen var stilig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er 300 The Complete Experience bedre en den norske og engelske versjonen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ikke godt å si, bare å vente å se på anmeldelsen og eventuelt sammenligne ekstramatrialet. Utgivelsen i statene er i hvertfall en Blu-ray Book, og jeg synes i hvertfall at det er stilige utgaver å ha i hylla. Har en god del av dem Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har bare Casablanca Ultimate Collector's Edition. Nå var Watchmen sett utrolig på både bilde og lyd og mange kule spesial effekter, spesielt i begynnelsen og at de har med World Trade Center, ser veldig ekte ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nå er det nye hjemmekinoen til mamma satt opp, råfin hjemmekino med det fine designet og lyd, blir fint å se litt filmer nede på 60'' LG HB954PB Endret 25. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nå er det nye hjemmekinoen til mamma satt opp, råfin hjemmekino med det fine designet og lyd, blir fint å se litt filmer nede på 60'' Gjorde en liten endring Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Noen som har erfaring med Sony BDP S350? Holdt på å impulskjøpe den på Clas Ohlson i dag, særlig fordi athorb bekreftet på mld at den kunne gjøres sonefri. Forøvrig glad jeg ikke gjorde det, for etter å ha lest litt på avforum så det ut som et helvete å få fikset det på BD. Tips til greie førstegangsspillere som lar seg gjøre sonefrie? Btw: Third Man-Criterionen min ankom i dag, 7 dager etter den ble sendt fra statene. Play, ta dere en bolle. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Denne skal vist være meget bra og skal være mulig å gjøre sonefri både med en hardware hack (chip eller noe sånt) og software. Oppo-83 Ligger en lang tråd om den på avforum også. Jeg vurderer sterkt å bytte til den etter hvert. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ser ut til at dei utvida utgåvene av Lord of the Rings kjem alt neste år: http://www.blu-ray.com/news/?id=3180 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kan nesten garangtere 100% at de dukker opp rundt juletider, akkurat som de har gjort med DVD utgaven. Rart det der Jeg kommer til å gjøre akkurat det samme som jeg gjorde med DVD utgavene, hoppe glatt over kinoversjonene og vente til Extended utgavene blir sluppet. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Blir nok slik med meg også, SKAL klare å vente Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvordan er Amazon.com på frakttider forhold til Amazon.co.uk? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 3-4 ganger har jeg bestilt der med den billigste frakten, da har det tatt opptil 1 måned. Før på amazon.co.uk fikk jeg filmene 2 dager etter at den var blitt sendt, clerks 2 ble sendt fra amazon.co.uk for ca 5-6 dager siden, den har jeg ikke sett noe til enda. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Må alle trådar ha innlegg om leveringstider og og andre netthandelsspørsmål? Ein skulle tru det heldt med denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529497 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som har Spider-Man High-Definition Trilogy som er gitt ut i statene? Snakker vi om 3 separate covere inne i boksen eller er det en digipack med 3 filmer i et cover? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Om du tenker på denne, så vet jeg om en som kjøpte den fra Play (er det forskjell på utgavene?), og den består av 3 forskjellige cover. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er den jeg tenker på ja. Er ikke alltid innpakkningen er lik på hver sin side av dammen. De bruker jo de lekre breie BD coverene i England så ikke godt å si. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er 3 cover, har sykt lyst på denne boksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå