Manx Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Var det ikke du som nevnte at du skulle ha den når den ble annonsert? Jeg forhåndsbestilte den før jeg skrev den posten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da kan du forhåndbestille en til meg å da Manx? Hihi... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jada, herregud ordner det vet du. For alle som har vokst opp på '80 tallet så er jo denne filmen en som må stå i hylla. Highlander: Immortal Edition Er i en steelbook utgave også for de som synes det er moro. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Må vel være utrolig nice for deg Manx og ha så mye og velge i når du skal se film Ser du har tilsammen 2331 filmer med Blu-Ray, HD og DVD, søren meg ikke værst! EDIT: Stemmer denne release datoen som står Her Endret 10. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vi snakker nå om en mann som nektet å kjøpe Mamma Mia til sin mor i julepresang! Noen prinsipper må man da ha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Må vel være utrolig nice for deg Manx og ha så mye og velge i når du skal se film Ser du har tilsammen 2331 filmer med Blu-Ray, HD og DVD, søren meg ikke værst! Manx er syk når det gjelder kjøp av HD/BD filmer Den skal han ha, skulle ønske at jeg kunne kjøpe i hytt og pine, men neida det får jeg ikke gjort. Jeg har vel snart 100BD filmer, og det er jo laaaaangt bak Manx Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hehe Jeg har 97 stk nå tror jeg. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg var i Kiel på fredag og stakk innom en elektronikkbutikk som hadde masse film. Sykt mange fine bd's i steelbook-utgave. Hadde lyst til å kjøpe mange av dem, men det var jo drittdyrt for blu ray der. Trodde kanskje det skulle være litt rimeligere priser der, men de lå jo på 25 euro og oppover. Gran Torino i limited steelbook edition kosta 39 euro =/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tyskland har rååå priser på BDs, var i Karstadt ved Lubeck og var ca. samme pris der. Men de har masse ekslusive utgaver som er verdt det sikkert Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Idiotisk nok så er jo Tyskland det eneste landet i verden som har fått Fight Club på Blu-Ray. Vi vil også ha! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Speaking of Fight Club på Blu-Ray: Noen som vet om det finnes en oversikt over når litt eldre filmer (ikke kinofilmer) kommer ut på Blu-Ray? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Idiotisk nok så er jo Tyskland det eneste landet i verden som har fått Fight Club på Blu-Ray. Vi vil også ha! Tyskland har den også i Steelbook, var nære ved å kjøpe den Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fight Club Gladiator Bare synd det er så dyrt og går over 200 grensa. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gladiatoren i steelbook finnes på Amazon.co.uk også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fight Club Bare synd det er så dyrt og går over 200 grensa. Nå og da så gir man beng i den grensa og bestiller! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lett for deg og si :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Alle er ikke som deg Manx, du bestiller vel uansett hva det koster. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kommer helt ann på hva det er, men Fight Club er jeg villig til å bruke noen kroner på Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk vannvittig lyst til å bestille både Gladiator og Fight Club fra amazon.de, men et indre prinsipp forteller meg at jeg ikke vil ha tysk utgave. Får heller vente. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg fikk vanvittig lyst til å kjøpe endel Blu-Ray filmer deriblant noen bokser, men har spurt pappa og venter på svar. Får bare vente Uheldigvis oppdaget han at noen hadde brukt kortet litt for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå