Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor bestille på play.com når den er billigere hos amazon.co.uk?

£46,57 i fra amazon.co.uk ink.frakt, men det er vel kanskje ikke så farlig når det er snakk om gratis frakt og pakken sendes med snegle express i fra play ;)

Hehe! Danke. Tenkte å finne en annen plass å bestille fra, men klarte ikke å finne den på amazon i går. Har fått nok ødelagte LE filmer fra play, så da må det bli amazon.

Lenke til kommentar

Dette er vel først og fremst til Manx, som jeg vet har fått den;

Hvordan er kvalitet o.l. på Limited Edition T2 Complete Collector's Set Endoskull?

Hører og leser en del varierende ang. byggekvaliteten og innholdet i denne utgaven, og at den rett og slett ikke er verdt pengene!?!

Hvis det egentlig bare er ett jallaprodukt, så kan jeg egentlig spare en hel shitload med penger og heller kjøpe Steelbook utgaven av T2 fra play/amazon.co.uk....tenker jeg.

Lenke til kommentar

Så lenge du holder deg litt unna og ikke skal klå på den hele tiden så er det ikke noe problemer, den ser helt grei ut men har en litt plastic fantastic følse når man tar på den :)

For å ha den stående i hylla så er den helt grei, jeg føler ikke at jeg har kastet pengene ut av vinduet for å si det sånn. Jeg vet ikke om du har sett I, Robot hodet på nært hold noen gang, men hvis jeg måtte velge mellom de to så hadde jeg ganske enkelt valgt I, Robot hvis jeg skulle ha tenkt kvalitet osv :)

Lenke til kommentar

Til alle som skal kjøpe Watchmen på BD:

I følge tråder fra HighDefDigest forteller en bruker dette:

UK Editions

• Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy

• Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy with Play.com exclusive Collectors' Booklet

• Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy with HMV.com exclusive Dr. Manhattan Packaging

• DVD Theatrical Cut 2 Disc with HMV.com exclusive Rorschach packaging (looks same as German blu-ray exclusive)

German Editions

• Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc Limited Rorschach Edition - exclusive to Amazon.de

• DVD Theatrical Cut 2 Disc with Amazon.de exclusive Steelbook case (Dooms Day Clock)

Canadian Editions

• Blu-ray Director's Cut 2 Disc Future Shop exclusive Steelbook (Dooms Day Clock)

• Blu-ray Director's Cut 3 Disc English/French-Language Version + Owl Ship Amazon exclusive

Japanese Editions

• Blu-ray Theatrical Cut 3 Disc 3rd disc is DVD of The Black Freighter

• DVD Theatrical Cut 2 Disc with exclusive Rorschach packaging (looks same as German blu-ray exclusive)

• DVD Theatrical Cut Collector's Box 3 Disc includes DVD of The Black Freighter

U.S Editions

• Blu-ray Director's Cut 3 Disc + Owl Ship Amazon exclusive

• Blu-ray Director's Cut 3 Disc

HDD Watchmen

Jeg vil derfor anbefale alle å boikotte de engelske utgivelsene og heller satse på de som inneholder DC. Sikler på Steelbooken fra Canada, men den shoppen jeg fant den på sendte ikke outside Canada. Men, Amazon, DVDPacific og AM har DC, så da er det bare til å kjøpe i vei ;)

-----

Punisher: War Zone kom i slipcase, (UK edition, DVD.co.uk)

Lenke til kommentar

Hummm???

Noen spesielle du tenker på da?

For ellers finnes disse på BD i alle fall (regissert av Spielberg, med mindre du tenkte på som producer, writer, whateva...);

-Close Encounters of the Third Kind

-Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull

Hook, Saving Private Ryan, AI og Minority Report skal angivelig være på underveis en gang i fremtiden...

Regner vel med at flere kommer også, ettersom Spielberg selv støtter BD formatet.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere brukeres intensjon dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden

Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...