Alinoe Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg får bare gi en liten advarsel, disse to filmene er det bare å gi beng i å kjøpe når de kommer, virkelig to møkkefilmer som aldri skulle ha sett dagens lys! Slippdato: 1. September. og 1. September. En dato som det er greit å ligge unna tydeligvis! Nesten så jeg ikke klarer å vente til 1.9. I want... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gladiator skal faen meg kjøpes på Blu-ray ja. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Forrest Gump kommer også på Blu-ray, i samme serien som Braveheart og Gladiator. Kommer i november Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvorfor bestille på play.com når den er billigere hos amazon.co.uk? £46,57 i fra amazon.co.uk ink.frakt, men det er vel kanskje ikke så farlig når det er snakk om gratis frakt og pakken sendes med snegle express i fra play Hehe! Danke. Tenkte å finne en annen plass å bestille fra, men klarte ikke å finne den på amazon i går. Har fått nok ødelagte LE filmer fra play, så da må det bli amazon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Spør her og spør sikkert helt dumt. Skal koble Xboxen til tven med HDMi kabel, men jeg har ikke flere så da har jeg vurdert å kjøpe en sånn DVI-D til HDMI og lurer på om det vil gå utover bildekvaliteten? Har tenkt på denne: DVI-D - HDMI Endret 26. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har kjøpt Jernanger? hvordan er kvaliteten på denne? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dette er vel først og fremst til Manx, som jeg vet har fått den; Hvordan er kvalitet o.l. på Limited Edition T2 Complete Collector's Set Endoskull? Hører og leser en del varierende ang. byggekvaliteten og innholdet i denne utgaven, og at den rett og slett ikke er verdt pengene!?! Hvis det egentlig bare er ett jallaprodukt, så kan jeg egentlig spare en hel shitload med penger og heller kjøpe Steelbook utgaven av T2 fra play/amazon.co.uk....tenker jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Så lenge du holder deg litt unna og ikke skal klå på den hele tiden så er det ikke noe problemer, den ser helt grei ut men har en litt plastic fantastic følse når man tar på den For å ha den stående i hylla så er den helt grei, jeg føler ikke at jeg har kastet pengene ut av vinduet for å si det sånn. Jeg vet ikke om du har sett I, Robot hodet på nært hold noen gang, men hvis jeg måtte velge mellom de to så hadde jeg ganske enkelt valgt I, Robot hvis jeg skulle ha tenkt kvalitet osv Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har sett I, Robot hodet på nært hold, og jeg ble ikke veldig imponert over det heller husker jeg. Det kan altså virke som det er bedre og bruke pengene på The Lime Green Set boksen til Lynch fra amazon da... den koster 15 dollar mer, men er muligens litt mer valuta for pengene IMO. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Oioioi - sjekk Maximum Movie Mode på Watchmen BDen: http://digg.com/d1v9ze Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Til alle som skal kjøpe Watchmen på BD: I følge tråder fra HighDefDigest forteller en bruker dette: UK Editions• Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy • Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy with Play.com exclusive Collectors' Booklet • Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc + Digital Copy with HMV.com exclusive Dr. Manhattan Packaging • DVD Theatrical Cut 2 Disc with HMV.com exclusive Rorschach packaging (looks same as German blu-ray exclusive) German Editions • Blu-ray Theatrical Cut 2 Disc Limited Rorschach Edition - exclusive to Amazon.de • DVD Theatrical Cut 2 Disc with Amazon.de exclusive Steelbook case (Dooms Day Clock) Canadian Editions • Blu-ray Director's Cut 2 Disc Future Shop exclusive Steelbook (Dooms Day Clock) • Blu-ray Director's Cut 3 Disc English/French-Language Version + Owl Ship Amazon exclusive Japanese Editions • Blu-ray Theatrical Cut 3 Disc 3rd disc is DVD of The Black Freighter • DVD Theatrical Cut 2 Disc with exclusive Rorschach packaging (looks same as German blu-ray exclusive) • DVD Theatrical Cut Collector's Box 3 Disc includes DVD of The Black Freighter U.S Editions • Blu-ray Director's Cut 3 Disc + Owl Ship Amazon exclusive • Blu-ray Director's Cut 3 Disc HDD Watchmen Jeg vil derfor anbefale alle å boikotte de engelske utgivelsene og heller satse på de som inneholder DC. Sikler på Steelbooken fra Canada, men den shoppen jeg fant den på sendte ikke outside Canada. Men, Amazon, DVDPacific og AM har DC, så da er det bare til å kjøpe i vei ----- Punisher: War Zone kom i slipcase, (UK edition, DVD.co.uk) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Do the Right Thing skal handlast inn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som vet når noen av Spielberg sine filmer kommer på blu ray? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hummm??? Noen spesielle du tenker på da? For ellers finnes disse på BD i alle fall (regissert av Spielberg, med mindre du tenkte på som producer, writer, whateva...); -Close Encounters of the Third Kind -Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull Hook, Saving Private Ryan, AI og Minority Report skal angivelig være på underveis en gang i fremtiden... Regner vel med at flere kommer også, ettersom Spielberg selv støtter BD formatet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jurassic Park på Blu-Ray hadde vært kos. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ja, Jurassic Park, Jaws, E.T, og selfølgelig hele Indiana Jones triologien Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det samme nå som når DVD kom, han brukte veldig lang tid på å få ut filmene sine Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere brukeres intensjon dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hohoo, fikk bestilt meg Sony-SF1300 Hjemmekino, og nå blir det futt i BD filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå