Raste Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ikke på Amazon.de, og der har de flere Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ein del under 200 der og. http://www.amazon.de/steelbook/s/qid=12453...book&page=3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Haha, den rosa med Jennifer Love skal jeg ikke si hva jeg trodde hva var først Noen var rimelige, men de var ikke på lager. Synd. Noen som vet om hvilke steelbooks er med norsk undertekst? Fant Dark Knight fra Amazon (Frankrike) i steelbook med Norwegian undertekst Endret 18. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er ute etter 3 filmer på blu-ray med NORSK tekst: American Beauty American Psycho Donnie Darko Noen som vet om det er mulig, har sett noen blu-ray filmer fra UK som har norsk tekst på... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er ute etter 3 filmer på blu-ray med NORSK tekst:American Beauty American Psycho Donnie Darko Noen som vet om det er mulig, har sett noen blu-ray filmer fra UK som har norsk tekst på... Har desse kome på BD i Europa? Trur ikkje det. Min amerikanske Donnie Darko har ikkje norsk tekst. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gleder meg veldig til alle Star Wars filmene og Final Fantasy Advent Children kommer på blueray, noen som har noen norsk slippdato på disse? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Magnusbe, ikke kommenter det i Kjøps tråden om ting og tang, jeg har rettet opp feilen forresten Blir mye rot i tråden om alle skal kommentere, som Datating sier. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hvilken skal jeg gå for Skynet Edition eller Skynet Edition Steel Tin? Endret 19. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ingen av de, du skal selvfølgelig kjøpe denne!!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Næh... :!: synes det blir dyrt for jeg må jo plusse på toll og frakt osv... Og den er ikke region free tror jeg. EDIT: De hadde den jo på play også en stund men finner den ikke igjen, fikk de den aldri inn på lager eller noe? Endret 20. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Ahh hvor jeg elsker "Optimum", de kommer ut med noen sinnsyk pene utgaver av meget gode filmer i september. Bare se på disse: The Deer Hunter , Last Year In Marienbad, The Elephant Man , Ran. September blir en jævla dyr måned. Endret 23. juni 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg får bare gi en liten advarsel, disse to filmene er det bare å gi beng i å kjøpe når de kommer, virkelig to møkkefilmer som aldri skulle ha sett dagens lys! Slippdato: 1. September. og 1. September. En dato som det er greit å ligge unna tydeligvis! Nesten så jeg ikke klarer å vente til 1.9. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Yeh. September blir en dyr måned. Heldigvis kommer studielånet inn. Klarer nok ikke å unngå kjøp av denne heftige LE til en av tidenes komedier: this is spinal tap. Endret 23. juni 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg skal no hvertfall ha Mr. Gladiato ^^ 4 Martial Arts film on BD from Disney Walt Disney Studios Home Entertainment is bringing four major Asian martial arts action movies to Blu-ray on September 15: 'The Legend of Drunken Master', 'Hero', 'Iron Monkey' and Takeshi Kitano's 'Zatoichi'. All four will be available separately or together in a four-disc 'The Ultimate Force of Four' box set. No edition details are available yet. Jeg er hellig overbevist at Hero kommer til å bli en orgasme i det uendelig! Om Disney fortsetter slik de har gjort tidligere blir det kanksje til at vi ser DTS MA6.1 med urdigg PQ. Jeg er så sykt klar for å se trilogien til Yimou Zhang Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Stemmer blu-ray omtalene til High-Def Digest til alle blu ray versjoner som for eks de fra England? Synes det var noe snakk om at noen versjoner fra Norge kunne det være dårligere lyd en de fra Usa osv... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Alle omtaler stemmer ikke overens med hverandre. Det er f.eks altfor ofte tilfelle at de uberdeilige utgivelsene til Lionsgate blir nedkonverteret fra PCM 7.1 til TrueHD 5.1 i henholdsvis amerikansk og europeeisk utgave (Punisher, Rambo...) Benjamin Button har DTS MA5.1 i USA, TrueHD5.1 i Europa, men det er nok mest fordi Paramount er kule og WB er noen forbanna fjøsnisser når det kommer til lyd (Sarah Connor sesong2 kommer kun med DD feks) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Stemmer blu-ray omtalene til High-Def Digest til alle blu ray versjoner som for eks de fra England? Synes det var noe snakk om at noen versjoner fra Norge kunne det være dårligere lyd en de fra Usa osv... Og nokre gonger er det betre AQ/PQ på europeiske utgåver enn nordamerikanske... Ein må berre orientera seg fleire stader. Endret 23. juni 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Yeh. September blir en dyr måned. Heldigvis kommer studielånet inn. Klarer nok ikke å unngå kjøp av denne heftige LE til en av tidenes komedier: this is spinal tap. Hvorfor bestille på play.com når den er billigere hos amazon.co.uk? £46,57 i fra amazon.co.uk ink.frakt, men det er vel kanskje ikke så farlig når det er snakk om gratis frakt og pakken sendes med snegle express i fra play Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Play er jo kjappere enn Amazon da, Amazon tar ofte 7-8 dager hos meg, mens Play kommer innen en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå