Raste Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Steelbook er sånn som Da Vinci Koden utgaven som en bok akkurat? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) De opperste her fås hos play.com Endret 12. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Får du Steelbook av Transporter 3 hos play da? Vet at HMV selger den i alle fall! Har selv vanlige Steelbook's av Sweeney Todd og Wanted. Reservoir Dogs er bensinkanne-coveret i metall, og BoB boksen min er i metall (men dette er ikke Steelbook's). Ta en titt under "germany" og "france" på siden Cortese linker til - der er det en del fine BD Steelbook's! Amazon.de og amazon.fr er din venn... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du fikk vertfall den på play før vet ikke om det er slik nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Noen som vet om disse filmene fra Play.com (UK) er med slipcase? Valkyrie Battle of Britain. Endret 13. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Steelbook er sånn som Da Vinci Koden utgaven som en bok akkurat? Steelbook vil si at omslaget er laget av metall, fortrinnsvis stål. Jeg veit ikke hvordan Da Vinci Koden utgaven ser ut, men en steelbook utgave minner på ingen måte om en bok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg vet, jeg bare tenkte helt feil. Steelbook er den Highlander filmen du får på Play? Tror jeg har lyst til å kjøpe en sånn Steelbook utgave Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bolt ankom idag fra DVD.co.uk og den er i et herlig slipcase =] Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er Planet Earth must i Blu-Ray hylla? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forresten, ser at man ikke kan få Wanted Steelbook Blu-Ray lenger, da må man gjennom PlayTrade osv og dem sender ikke til Norge. Er det noen som vet hvor man kan få den Wanted Steelbook fra? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Og vi gleder oss til Ultra-HD Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 More like insane HD. Men jeg lurer på hvordan det blir hvis Philips setter standarden med sin nye 21:9 TV. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forresten, ser at man ikke kan få Wanted Steelbook Blu-Ray lenger, da må man gjennom PlayTrade osv og dem sender ikke til Norge. Er det noen som vet hvor man kan få den Wanted Steelbook fra? Skift over til Euro og si høyt "sim sala bim" så funker det Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det verdt og kjøpe DVD Joe Kane DVE: HD Basics? blir det noe bedre? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis det er denne du tenker på, så er svaret ja. I hvertfall hvis jeg skal basere på mine egne erfaringer Du vil bli ganske overrasket over hvor stor forskjell det kan gjøre for å si det sånn Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Enkelt og greit en kalibrerings disk for bildet, man føler bare enkle instruksjoner etter man har satt i disken også vil man få et mye bedre bilde enn om man tok det på gefeelingen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror jeg skal kjøpe meg den, har utsatt det en god stund nå har ikke vært helt sikker på om det fungerer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Sone B på denne versjonen av Dirty Dancing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå