Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, lurer på om jeg må dra til på noen og så kjøpe meg HD DVD til 360en :D

Fårleg, fårleg - eg tenkte eg berre skulle kjøpa 10 filmar, endte opp med over 280...

Inetvideo er trygge dei, har høg porto då. Leveringstida er litt varierande, men nokså raskt.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Haha, får beskjed at portoen koster $21.99. Er det inkl. filmene eller er det bare portoen?

Det er nok berre portoen.

Innimellom har dei kampanjar med halv pris på porto, men då set dei opp prisane på filmane... Dei slumsar litt med å skriva verdien på pakka då, så det står alltid $25...

Lenke til kommentar
Haha, lurer på om jeg må dra til på noen og så kjøpe meg HD DVD til 360en :D

Fårleg, fårleg - eg tenkte eg berre skulle kjøpa 10 filmar, endte opp med over 280...

Inetvideo er trygge dei, har høg porto då. Leveringstida er litt varierande, men nokså raskt.

Du sier noge! Jeg tenkte jeg bare kunne kjøpe HD DVD etter det tapte for å få de hotteste titlene! Nå i ettertid sitter jeg med 130+titler, og det er fortsatt en del jeg mangler.

Men, så lenge jeg får filmer til en billigere penge så er det helt OK for min del :)

Lenke til kommentar

Jepp, da bestilte jeg en :)

edit:

Så at Elkjøp forventet den 14, så sender dem den sikkert på mandag om dem får den inn da. :)

Håper det er slipcases på den, utrolig syns er det altfor få BD filmer som har slipcases som jeg har.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Skulle ønske flere BD's kom i steelbook edition. Den eneste jeg har med steelbook er Sweeney Todd. Oser kvalitet av den :D

Noen som veit om andre rimelige steelbook utgaver?

Wanted, Reservoir Dogs, og Crouching Tiger, Hidden Dragon (ser slik ut hos play) som jeg vet om.

Ta en titt her =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...