Lil-H Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Rescue Dawn (UK), alt fra Pixar fra USA, Dark Knight (UK), Defiance (UK), Gotham Knight (UK), Horton Hears a Who (UK), Iron Man (USA), Indredible Hulk (USA), Quantum of Solace (NO), Speed Racer (USA), TSCC(USA), Transformers (UK/USA), Zodiac (UK).. Litt biased da jeg har de fleste selv, men det var da noen... Go BD-hunting! Du gjør forøvrig lurt å ikke handle fra lefdal når filmene koster 200+, ellers alt vel, Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hehe, fikk de filmene. Greit nok at det er litt stive priser, men når jeg fikk de så Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor liker dere såkalte slipcases? Det eneste som skjer er at de er i veien og revner opp til slutt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Litt kjipt at de revner fort, det er jeg enig. Zodiac har begynt å revne litt, samt Batman TDK. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 En av de jeg har med slipcase er Pirates of the Caribbean: At World's End. Den fikk jeg i julegave og har ennå ikke sett den. Så det er ikke noen fare for at den revner Så den på kino og vel... den er elendig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk ikke slipcase på POTC: At Worlds End. Noen som vet hvor jeg kan få hele boksen hen med norsk tekst helst? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fortsatt ikke sendt fra playx.no, den POTC boksen. Helvete heller, var så billig og alt. (Bestilte dagen det var på tilbud, en gang i april var det vel) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Syns det er litt dyrt for alle de sammen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor liker dere såkalte slipcases? Det eneste som skjer er at de er i veien og revner opp til slutt. Det ser råbra ut, thats why. Mine revner ikke opp, it's all about taking care of yher babies. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tar vare på mine jeg også, og mange av de har ikke en eneste ripe i slipcasen. Zodiac fikk seg en ripe på vei hjem fra England da jeg var der i høst, og TDK var sånn da jeg kjøpte den. De andre har ikke en eneste ripe eller flekk. Kjøpte meg forresten Transfomers, har ikke sett den før. Så gleder meg til jeg får den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjøpte Quantum of Solace med slipcase. Den hadde Expert prestert å klistre en helvettes godt festet prislapp på. Så nå er det et "sår" der etter at jeg skrapte den vekk. Kan tenke meg at Transformers er sykt digg på Blu-Ray. Eyecandy både her og der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor kjøpte du Transformers på blu-ray Raste? Tror jeg gjør det samme, så den på kino men aldri i 1080p + 5.1 så det blir gøy med gjensyn før 2'ern er på kino om mindre enn en måned! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvorfor liker dere såkalte slipcases? Det eneste som skjer er at de er i veien og revner opp til slutt. Det ser råbra ut, thats why. Mine revner ikke opp, it's all about taking care of yher babies. Det ser ikkje råbra ut. Noe fillette pappdritt som bare er ekstra søppel i søppelkassa. Eg hiver faenskapet så fort som mulig Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Så bra for deg, da, Mr Dragavon tc47: Den var visst fortsatt ganske dyr; http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3476400...rs/Product.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vil ikke si at den er så dyr, er vel ca. 150 spenn? Liker egentlig ikke sånne filmer som Transformers, men ga den et forsøk mtp. Megan Fox Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vil ikke si at den er så dyr, er vel ca. 150 spenn? Liker egentlig ikke sånne filmer som Transformers, men ga den et forsøk mtp. Megan Fox Heh, ein får Transformers til $1 på HD DVD, så eg og Lil-H er vel bortskjemte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor kan man få tak i de hen de til $1? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor kan man få tak i de hen de til $1? Her Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, lurer på om jeg må dra til på noen og så kjøpe meg HD DVD til 360en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå