Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Rescue Dawn (UK), alt fra Pixar fra USA, Dark Knight (UK), Defiance (UK), Gotham Knight (UK), Horton Hears a Who (UK), Iron Man (USA), Indredible Hulk (USA), Quantum of Solace (NO), Speed Racer (USA), TSCC(USA), Transformers (UK/USA), Zodiac (UK)..

Litt biased da jeg har de fleste selv, men det var da noen...

Go BD-hunting!

Du gjør forøvrig lurt å ikke handle fra lefdal når filmene koster 200+, ellers alt vel, Raste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar vare på mine jeg også, og mange av de har ikke en eneste ripe i slipcasen. Zodiac fikk seg en ripe på vei hjem fra England da jeg var der i høst, og TDK var sånn da jeg kjøpte den. De andre har ikke en eneste ripe eller flekk.

Kjøpte meg forresten Transfomers, har ikke sett den før. Så gleder meg til jeg får den.

Lenke til kommentar

Kjøpte Quantum of Solace med slipcase. Den hadde Expert prestert å klistre en helvettes godt festet prislapp på. Så nå er det et "sår" der etter at jeg skrapte den vekk.

Kan tenke meg at Transformers er sykt digg på Blu-Ray. Eyecandy både her og der.

Lenke til kommentar
Hvorfor liker dere såkalte slipcases? Det eneste som skjer er at de er i veien og revner opp til slutt.

Det ser råbra ut, thats why. Mine revner ikke opp, it's all about taking care of yher babies.

Det ser ikkje råbra ut. Noe fillette pappdritt som bare er ekstra søppel i søppelkassa. Eg hiver faenskapet så fort som mulig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...