Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jo, animasjonsfilmer er alltid norsk. edit: Hmm, skal registrere meg på Play.com, men jeg heter jo noe annet enn det som står på kortholderens navn. Hva gjør jeg da? edit2: fant det ut og fikk bestilt Endret 5. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei. Jeg har et spørsmål jeg ikke får svar på i en egen tråd, jeg håper dere har noe svar til meg. Jeg sitter her nå med en Sony NEC Optiarc Blu-Ray reader BR-5100S og med en Blu-Ray disc av Dexter Season 1. Når jeg setter discen inn og spiller den av i Cyberlink PowerDVD 9.0, står det skrevet: "WARNING Your player region does not match the disc. This is a Region A disc." Er det noe jeg kan gjøre med dette? Enten en måte å komme seg rundt dette på eller noe annet? Jeg har lest om måter å modifisere avspilleren på slik at den er regionsfri, kan dere noe om dette? Petter. Endret 6. juni 2009 av Baroness Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du kan så vidt jeg vet modifisere de fleste spillere selv, slik at de blir sonefrie på DVD. For å få dem sonefrie på Blu Ray, trodde jeg man måtte levere de inn og få loddet på en dings.. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det gikk med programmet AnyDVD HD. Takker for svar. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om dette Er samme versjonen som denne, regner med det siden det er samme coveret osv... Men den på axel music går over 200 kr. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da kan jeg sikkert bare kjøpe denne, er vel rundt 2 måneder til den kommer ut på play, akuratt ferdig med alle de gamle ''Friday The 13th'' Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Noen som veit hvordan kvaliteten på Gandhi er? Den er visst ikke testet av highdefdigest.. Skulle gjerne visst kvaliteten på Once også Endret 8. juni 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det finnes andre sider enn hifdefdigest veitu Gandhi Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om dette Er samme versjonen som denne, regner med det siden det er samme coveret osv... Men den på axel music går over 200 kr. Eller ta den fra Playusa så får du den til 17.99 £ inkl frakt http://www.playusa.com/DVD/Region_1/3-/976...on/Product.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet om Full Metal Jacket Deluxe Edition fra Amazon.co.uk er med norsk tekst? Ser at den på Play.co.uk er med norsk tekst, men står ingenting på Amazon. Den er litt rimeligere på Amazon, så bare lurer på om den er med norsk tekst. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min HD DVD-utgave av FMJ Deluxe har norsk tekst =) Så om du skal ha BD-utgaven er den nok helt lik. Jeg kjøpte forøvrig min fra play.com for ~6mnd siden. Er ikke dette det diggeste dere har sett idag kanskje? Ble helt amazed da jeg fant ut det var slipcase! Å gud som jeg gleder meg til å se denne! Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva er det du liker med slipcase da? Er det at det ser litt penere ut? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Slipcase? De som er over coverne? Elsker de, derfor jeg kjøpte Tornerose nå idag. Elsker slipcase, om det er det de heter. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 STRAND1: Duh! De ser nokså mye penere ut spør du meg. Enhver filmsamler er vel enig at slipcase ser mye bedre ut enn de ellers vanlige/kjedelige coverne. Raste: Jau, det de heter Disney og Pixar har mye slipcase.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor bestilte du den, Lil-H? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig i at slipcase ser bra ut ja. Har endel filmer med slipcase selv. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor bestilte du den, Lil-H? Bestilt fra AxelMusic.com ofc =] Håhå, Japanese TrueHD 5.1 er så hinsides. Det passer ypperlig at jeg har fått ny receiver (Onkyo 875) til anledningen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet om noen BD filmer har fine slipcase? Har Tornerose og Pinocchio fra før med litt av noen slipcase :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå