huggy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Warner Home Video has announced a trade-in program to convert your WB HD DVD titles to Blu-rays. For a small fee ($4.95 per disc) plus shipping and handling, HD DVD owners can trade-in their Warner titles and receive Blu-ray versions of them in 4-6 weeks.ADVERTISEMENT Complete details on this offer are available at http://www.red2blu.com/. Kudos to Warner for offering this program, and hopefully the other studios will follow with a similar deal. HighDefDigest Jeg liker mine røde cover, så dette kommer jeg ikke til å dra nytte av Ut i fra det jeg ser på siden, ser det ut som man tar ut sjølve papir coveret og sender inn, alstå du beholder både det røde coveret og filmen. Someone correct me if im wrong Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Utrolig bra gjort av Warner egentlig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Warner Home Video has announced a trade-in program to convert your WB HD DVD titles to Blu-rays. For a small fee ($4.95 per disc) plus shipping and handling, HD DVD owners can trade-in their Warner titles and receive Blu-ray versions of them in 4-6 weeks.ADVERTISEMENT Complete details on this offer are available at http://www.red2blu.com/. Kudos to Warner for offering this program, and hopefully the other studios will follow with a similar deal. HighDefDigest Jeg liker mine røde cover, så dette kommer jeg ikke til å dra nytte av Ut i fra det jeg ser på siden, ser det ut som man tar ut sjølve papir coveret og sender inn, alstå du beholder både det røde coveret og filmen. Someone correct me if im wrong Huh? Man beholder coveret og selve filmen, men sender inn papirinnlegget? Hvordan kan de klare å gjøre om en HD-DVD til Blu Ray på den måten? Man må jo sende inn filmen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor finner jeg ikke Die Hard 3 på Blu-ray hos verken HMV, Play eller Amazon.co.uk? Selges ikke den i England? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du skal ikke se bort i fra at de har driti i å gjøre på grunn av at nr. 3 er kraftig sensurert språkmessing på vanlig DVD så de gidder ikke å lage en egen sensurert utgave for england, det koster vel for mye Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Huh? Man beholder coveret og selve filmen, men sender inn papirinnlegget? Hvordan kan de klare å gjøre om en HD-DVD til Blu Ray på den måten? Man må jo sende inn filmen. Ein skal berre senda inn papiromslaget, ja. Folk sende inn omslaget frå Casablanca og fekk den fine BD-boksen tilbake! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du skal ikke se bort i fra at de har driti i å gjøre på grunn av at nr. 3 er kraftig sensurert språkmessing på vanlig DVD så de gidder ikke å lage en egen sensurert utgave for england, det koster vel for mye Jaja, kan jo altids kjøpe den fra en norsk side da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Edit: Ringte Coop, spilleren koster 1990. Da var det ikke aktuelt for min del. Endret 25. mai 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Edit: Ringte Coop, spilleren koster 1990. Da var det ikke aktuelt for min del. Jeg så den til 999 kr i går :/ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Edit: Ringte Coop, spilleren koster 1990. Da var det ikke aktuelt for min del. Jeg så den til 999 kr i går :/ Kjøpte den for 1290 i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Gjerne gi tilbakemelding om hvordan den fungerer? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Gjerne gi tilbakemelding om hvordan den fungerer? Har sett to filmar, The Dark Knight og TMNT. Ingen ting utsetja på PQ frå mi side, og eg fekk bitstreama TrueHD til forsterkaren på TDK. TMNT hadde ikkje HD lydspor. Byggekvaliteten er... plæstikk. Fjernkontrollen er ræva. Menyane er dårlege. Men det funkar fint. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor fikk jeg da beskjed om at den koster 2000? Og hvordan er støynivået? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har sett Valkyrie? Lurte på å kjøpe den på BD, den kommer jo nå på onsdag. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Valkyrie - blu-ray.com PQ: 3,5/5 AQ: 4,0/5 Igrunn ganske skuffendes. Hadde regnet med at denne skulle kicke ass. EDIT: endret formatering Endret 26. mai 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hvorfor fikk jeg da beskjed om at den koster 2000? Og hvordan er støynivået? Vel, eg trudde eg skulle få den til 999, som var prisen i helga. Tippar dei har litt ulike prisar i ulike butikkar. Veldig stille, viftelaus. Endret 26. mai 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er PS3 egentlig en god blu-ray spiller? 50 % av grunnen til at jeg kjøper en Ps3 er blu-ray. Men er den god nok? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er PS3 egentlig en god blu-ray spiller? 50 % av grunnen til at jeg kjøper en Ps3 er blu-ray. Men er den god nok? Det var rekna som den beste lenge, og er vel framleis ikkje noko dårleg kjøp. Det har vel kome high-end-spelarar som er betre no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå