Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er AxelMusic sitt svar ang deres versjon av FF VII Advent Children var complete eller ikke:

Hi Herman,

 

It seems that it will be the complete version, running time approx 126 min, containing an extended director's cut with 26 extra min of footage.

 

Best regards,

Christian

AxelMusic Customer Service

Så da er det fritt frem for å preodre dinne ELSKBARE filmen!

 

EDIT: endret formatering

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Her er AxelMusic sitt svar ang deres versjon av FF VII Advent Children var complete eller ikke:
Hi Herman,

 

It seems that it will be the complete version, running time approx 126 min, containing an extended director's cut with 26 extra min of footage.

 

Best regards,

Christian

AxelMusic Customer Service

Så da er det fritt frem for å preodre dinne ELSKBARE filmen!

 

EDIT: endret formatering

 

Consider it forhåndsbestilt. Må nesten få kjøpt et hjemmekinoanlegg, slik at jeg kan nyte One Winged Angel den måten sangen fortjener. Uematsu er et geni

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er store forskjeller mellom US og UK BD utgivelsen av Oldboy?

 

US utgivelsen er en 2 disc, hvor den ene er en R1 DVD m/ekstramateriale (som ikke er noe problem, har sonefri DVD spiller!).

Med følgende spec's;

Special Features

DTS HD 7.1 (Korean)

2.0 Dolby Digital (English)

2.0 Dolby Digital (Korean)

5.1 Dolby Digital (English)

DD-EX 5.1 (Korean)

DTS HD 5.1 (Korean)

Director Commentary

Director and Cast Commentary

Director and Cinematographer Commentary

Original Trailer

Deleted Scenes with Optional Commentary

 

5 Behind the Scenes Documentaries:

Making the Film - The Cast Remembers

Production Design

The Music Score

CGI Documentary

Flashback

Cast & Crew Interviews

Featurette: "Le Grand Prix at Cannes"

Tartan Asia Extreme Trailers

 

 

På UK utgaven, så finner jeg kun dette av ekstra;

Deleted Scenes with Commentary

Trailer

3 Audio Commentaries

 

Som forøvrig bare er en 1 disc.

 

 

Egentlig har svaret gitt seg selv, på hvilken utgave jeg har lyst på - men bare lurte på om det i det hele tatt er noen ting som kunne gjøre UK utgaven verdt og kjøpe over US utgaven?

Lenke til kommentar
Var konklusjonen at den BD-spilleren var brukbar? Foreløpig har jeg nesten ingen BD's, og bruker pc+hdmi, men 1000,- har jeg råd til for en spiller.

Har lest litt rundt nå og den skal være helt kurrant.

Omtrent samme kvalitet på bilde og lyd som Samsung sin BDP-1500, men Teksonic'en er jo i tillegg sonefri (bytter kode med kontrollen), så vurderer nesten en slik selv.

Lenke til kommentar
Sonefri i tillegg ja, da er det vel verdt det. Lei av å måtte hooke opp pcen hele tiden, for da faller nettverkskabelen ut. Ikke 2.0-støtte ser jeg, men man vil fortsatt kunne se ekstramateriale?

 

Er ikkje 2.0 mest interaktive netttenester? Sjå film i lag over nettet etc?

Lenke til kommentar
The biggest difference between Bonus View and BD-Live is that BD-Live requires the Blu-ray Disc player to have an internet connection (usually via a standard Ethernet RJ-45 network port) to access internet based content. BD-Live features have included internet chats, scheduled chats with the director, internet games, downloadable featurettes, downloadable quizzes, and downloadable movie trailers. Note that while some Bonus View players may have an Ethernet port, these are used for firmware updates and are not used for internet based content. In addition, to handle this content, Profile 2.0 also requires more local storage.

 

Mandatory med nettverkskabel og 1Gb lagring, + andre småting

Wiki

Lenke til kommentar
Var konklusjonen at den BD-spilleren var brukbar? Foreløpig har jeg nesten ingen BD's, og bruker pc+hdmi, men 1000,- har jeg råd til for en spiller.

Har lest litt rundt nå og den skal være helt kurrant.

Omtrent samme kvalitet på bilde og lyd som Samsung sin BDP-1500, men Teksonic'en er jo i tillegg sonefri (bytter kode med kontrollen), så vurderer nesten en slik selv.

 

Sonefri på DVD, ikke blu ray vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...