husgutt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser at folk er fornøyde med hd-dvdutgavene ihvertfall.. Har lyst på! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Her er AxelMusic sitt svar ang deres versjon av FF VII Advent Children var complete eller ikke: Hi Herman, It seems that it will be the complete version, running time approx 126 min, containing an extended director's cut with 26 extra min of footage. Best regards, Christian AxelMusic Customer Service Så da er det fritt frem for å preodre dinne ELSKBARE filmen! EDIT: endret formatering Endret 20. mai 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan jeg forvente norske eller engelske undertekster på Les Choristes ifra Amazon.fr ? Link: http://www.amazon.fr/choristes-Blu-ray-G%C...926MPNGVNM6CGNW ...selv om de opplyser: "Sous-titres : Français" ...bør jeg stole på at det bare en fransk? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Her er AxelMusic sitt svar ang deres versjon av FF VII Advent Children var complete eller ikke:Hi Herman, It seems that it will be the complete version, running time approx 126 min, containing an extended director's cut with 26 extra min of footage. Best regards, Christian AxelMusic Customer Service Så da er det fritt frem for å preodre dinne ELSKBARE filmen! EDIT: endret formatering Consider it forhåndsbestilt. Må nesten få kjøpt et hjemmekinoanlegg, slik at jeg kan nyte One Winged Angel den måten sangen fortjener. Uematsu er et geni Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan jeg forvente norske eller engelske undertekster på Les Choristes ifra Amazon.fr ?Link: http://www.amazon.fr/choristes-Blu-ray-G%C...926MPNGVNM6CGNW ...selv om de opplyser: "Sous-titres : Français" ...bør jeg stole på at det bare en fransk? På min franske hd dvd er det ikkje norsk el engelsk tekst. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er en nordmann faktisk som har kommentert på det produktet og han skriver at det ikke følger med engelske subs. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 argh..Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få den ekte tittelen på en films cover?(!!!) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det noen som vet om det er store forskjeller mellom US og UK BD utgivelsen av Oldboy? US utgivelsen er en 2 disc, hvor den ene er en R1 DVD m/ekstramateriale (som ikke er noe problem, har sonefri DVD spiller!). Med følgende spec's; Special FeaturesDTS HD 7.1 (Korean) 2.0 Dolby Digital (English) 2.0 Dolby Digital (Korean) 5.1 Dolby Digital (English) DD-EX 5.1 (Korean) DTS HD 5.1 (Korean) Director Commentary Director and Cast Commentary Director and Cinematographer Commentary Original Trailer Deleted Scenes with Optional Commentary 5 Behind the Scenes Documentaries: Making the Film - The Cast Remembers Production Design The Music Score CGI Documentary Flashback Cast & Crew Interviews Featurette: "Le Grand Prix at Cannes" Tartan Asia Extreme Trailers På UK utgaven, så finner jeg kun dette av ekstra; Deleted Scenes with CommentaryTrailer 3 Audio Commentaries Som forøvrig bare er en 1 disc. Egentlig har svaret gitt seg selv, på hvilken utgave jeg har lyst på - men bare lurte på om det i det hele tatt er noen ting som kunne gjøre UK utgaven verdt og kjøpe over US utgaven? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.hjemmekino.no/database/playerinfo.aspx?id=210 Noen som vet hvordan denne spilleren er? Har en LG BD370 i stua, men vil ha en Stand-Alone på rommet, har brukt PS3 på rommet hittil og har fungert greit. Men liker ikke vifta på den, så tentke meg Stand-Alone spiller. Derfor var den veldig interessant mtp at den er på tilbud hos Coop Obs! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva slags pris er det på den nå? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har det kommet noen noen utgivelsesdato for Star Trek på Bluray? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva slags pris er det på den nå? 999 kr. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det kom en hel haug 13/5. I tillegg til sesong 1 kom det 5 filmer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var konklusjonen at den BD-spilleren var brukbar? Foreløpig har jeg nesten ingen BD's, og bruker pc+hdmi, men 1000,- har jeg råd til for en spiller. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var konklusjonen at den BD-spilleren var brukbar? Foreløpig har jeg nesten ingen BD's, og bruker pc+hdmi, men 1000,- har jeg råd til for en spiller. Har lest litt rundt nå og den skal være helt kurrant. Omtrent samme kvalitet på bilde og lyd som Samsung sin BDP-1500, men Teksonic'en er jo i tillegg sonefri (bytter kode med kontrollen), så vurderer nesten en slik selv. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sonefri i tillegg ja, da er det vel verdt det. Lei av å måtte hooke opp pcen hele tiden, for da faller nettverkskabelen ut. Ikke 2.0-støtte ser jeg, men man vil fortsatt kunne se ekstramateriale? /Noob. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sonefri i tillegg ja, da er det vel verdt det. Lei av å måtte hooke opp pcen hele tiden, for da faller nettverkskabelen ut. Ikke 2.0-støtte ser jeg, men man vil fortsatt kunne se ekstramateriale? Er ikkje 2.0 mest interaktive netttenester? Sjå film i lag over nettet etc? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 The biggest difference between Bonus View and BD-Live is that BD-Live requires the Blu-ray Disc player to have an internet connection (usually via a standard Ethernet RJ-45 network port) to access internet based content. BD-Live features have included internet chats, scheduled chats with the director, internet games, downloadable featurettes, downloadable quizzes, and downloadable movie trailers. Note that while some Bonus View players may have an Ethernet port, these are used for firmware updates and are not used for internet based content. In addition, to handle this content, Profile 2.0 also requires more local storage. Mandatory med nettverkskabel og 1Gb lagring, + andre småting Wiki Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke livsviktig, med andre ord. Ikke umulig det blir en slik en BD-spiller på Bobby da, gitt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var konklusjonen at den BD-spilleren var brukbar? Foreløpig har jeg nesten ingen BD's, og bruker pc+hdmi, men 1000,- har jeg råd til for en spiller. Har lest litt rundt nå og den skal være helt kurrant. Omtrent samme kvalitet på bilde og lyd som Samsung sin BDP-1500, men Teksonic'en er jo i tillegg sonefri (bytter kode med kontrollen), så vurderer nesten en slik selv. Sonefri på DVD, ikke blu ray vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå