Lil-H Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ser mer info på HighDefDigest Jeg hadde 17/50 på den listen. De kunne tatt litt høyde for kvaliteten på selve filmene også, hva faen gjør Ghost Rider der? Zodiac hadde langt unna god nok PQ for å kunne komme på en slik liste som det. En god del titler jeg savner på den listen faktisk: AvP2, Paprika istedenfor Tekkonkinkreet (bedre film, lyd og ørlite PQ), Sunshine, Wall•E, Kung Fu Panda, Letters From Iwo Jima, Assembly, Street Kings, Baraka, Hot Fuzz, V for Vendetta, Wanted, Within Temptation, Speed Racer, The Orphanage, Vexille, Curse of the Golden Flower, The Machinist, Hitman, The Fall, Bourne Ultimatum.. Ørlite biased da jeg har alle disse selv utenom the Machinist.. Velvel, jeg skal ikke strebe for å skaffe meg alle filmene som ble nevnt. EDIT: MKej: Truman Show har vært ute lenge! http://www.axelmusic.com/productDetails/097361401645 Endret 18. april 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Også her om han ønsker og bestille fra DVDStrax Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) EDIT: MKej: Truman Show har vært ute lenge!http://www.axelmusic.com/productDetails/097361401645 Ja, USA utgave. Dette er Nordisk utgave med norsk sub Endret 18. april 2009 av MKej Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 EDIT: MKej: Truman Show har vært ute lenge!http://www.axelmusic.com/productDetails/097361401645 Ja, USA utgave. Dette er Nordisk utgave med norsk sub US utgaven er regionfree, og norske undertekster unngår vi som pesten! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Warner Home Video has announced a trade-in program to convert your WB HD DVD titles to Blu-rays. For a small fee ($4.95 per disc) plus shipping and handling, HD DVD owners can trade-in their Warner titles and receive Blu-ray versions of them in 4-6 weeks.ADVERTISEMENT Complete details on this offer are available at http://www.red2blu.com/. Kudos to Warner for offering this program, and hopefully the other studios will follow with a similar deal. HighDefDigest Jeg liker mine røde cover, så dette kommer jeg ikke til å dra nytte av Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 WBShop.com sender ikke til Norge, så da måtte man ha brukt Jet Carrier tilbake, pluss frakten fra Norge er jo ikke direkte billig heller for å si det pent Men er jo et greit tiltak for de som vil bytte, men nå har jeg 2 HD DVD spillere pluss en kombi spiller så jeg bør vel ha en spiller som virker en liten stund... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den Terminator 2-skallen Manx har besilt seg koster 70 pund på Play. Om det er like mye ekstramateriale vet jeg ikke, men den blir jo noen hundrelapper billigere i det minste. Må bare for moro skyld qoute denne, den koster nå 80 pund hos play, de har satt opp prisen. Amazon som jeg bestilte fra har satt NED prisen til $116, noe som gjør den billigere enn fra play, så med frakt fra amazon (billigste $7) så blir prisen stort sett det samme som hos play. Tror jeg forhåndsbestilte den for ca. $140, bare å løpe å kjøpe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er vel toll på DVD/BD filmer også vel? Lurte på å kjøpe noen filmer til over 200, men kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er vel toll på DVD/BD filmer også vel? Lurte på å kjøpe noen filmer til over 200, men kanskje ikke så lurt? Er toll på alt over 200,- uansett hva det er.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er vel toll på DVD/BD filmer også vel? Lurte på å kjøpe noen filmer til over 200, men kanskje ikke så lurt? Er toll på alt over 200,- uansett hva det er.. Ikke Sko. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Dårlig med respons i den andre tråden jeg spurte i, så jeg slenger spørsmålet her også. Er det noen amerikanske nettbutikker som deler opp orderen? EDIT. Hva tar amazon.com vanligvis i frakt for 1-2 BD-filmer? Endret 23. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hva tar amazon.com vanligvis i frakt for 1-2 BD-filmer? Rundt $6.50 for en film tror jeg jeg pleier å betale (ca. 40-45 kroner). (Med det billigste alternativet på frakt! Valg 2 er ikke så mye dyrere - har brukt det noen ganger hvis det har hastet. Skal du kjøpe noe over tollgrensa, kan alternativ 3 være en fordel siden du får det levert hjem på døra og alt av MVA og fortollingsgebyrer er betalt i totalsummen til amazon. Brukt det en gang før, og kommer til å gjøre det når jeg bestiller T2 skallen) Endret 23. april 2009 av mjau Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det jeg har gjort, totalt så kommer det på $190, greit å slippe alt tullet med å hente på posten og ekstra dager for at de skal regne ut mva og noen kroner for det. Så er den i hus etter 2 dager også, stort pluss Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva? Velger jeg dyreste frakten får jeg filmene etter ca 2 dager da fra de sender? Hva med frakt valg nr. 2 hvor rask er den? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har jeg ikke testet, men med den dyreste frakten så blir den levert på døren av DHL eller Fedex eller et av de selskapene der, er derfor den er framme på to dager Den billigste frakten bruker 8-14 dager rundt om kring der og det holder for meg, så jeg har aldri brukt det neste steget. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Blir jo veldig dyrt og ta den raskeste frakten da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Alternativ 2 ankommer i løpet av en uke max, har jeg opplevd. Måtte velge det for å rekke å få noen filmer før jeg forlot byen, funket fett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkt og handle noe BD fra Amazon, men jeg lurte på er Denne siden til og stole på? Er alle filmene region free på amazon om den sier det? For på amazon står det nesten Region 1 på alle. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkt og handle noe BD fra Amazon, men jeg lurte på er Denne siden til og stole på? Er alle filmene region free på amazon om den sier det? For på amazon står det nesten Region 1 på alle. Den er til å stole på, ja. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkt og handle noe BD fra Amazon, men jeg lurte på er Denne siden til og stole på? Er alle filmene region free på amazon om den sier det? For på amazon står det nesten Region 1 på alle. Den er til å stole på, ja. Som sagt, så er absolutt den siden til å stole på ja. Hvis du vil, kan du alltids dobbeltsjekke hos axelmusic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå