Manx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan man gjøre hvilken som helst BH200 sonefri uten større inngrep? (altså blu-ray-delen) Sånn som jeg har skjønt det så skal det være mulig, kan lese mer om hvordan man gjør det her! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Dirty Dancing? Har du funnet din feminine side Raste? Liten kommentar når det kommer til Pulp Ficition, sier hvor mye jeg følger med på utgivelser i Norge Haha, nei Min mor sa at hun absolutt skulle ha den og fikk beskjed om å prøve å fikse det for henne Endret 10. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En film jeg savner på Blu-Ray er "The Boondock Saints". Den skulle jeg gjerne ha sett i HD. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En film jeg savner på Blu-Ray er "The Boondock Saints". Den skulle jeg gjerne ha sett i HD. http://bluray.highdefdigest.com/1856/boondocksaints.html Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Min mor sa at hun absolutt skulle ha den og fikk beskjed om å prøve å fikse det for henne Hvis du sier/skriver det nok ganger så blir det sikkert sant :!: En film jeg savner på Blu-Ray er "The Boondock Saints". Jeg får ta og gjøre det samme som de gjorde meg meg over The Boondock Saints Den er låst til sone A, så den vil ikke virke på en norsk spiller Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg vil ha alle Star wars filmene i en boks på blu-ray.. Men blir vel med håpet Hmm, jeg har alle Star Wars-filmene i 1080p som jeg hentet fra en kompis på LAN (hyyysj), de er altså rippet fra HD-DVD da? Og jeg vil ha LOTR-triologien i en boks på Blu-ray ! Du er nok ikke den eneste. Er en nokså lang tråd om emnet på Amazon.com. Slik jeg har skjønt det er det snakk om uenigheter om rettigheter ... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmm, jeg har alle Star Wars-filmene i 1080p som jeg hentet fra en kompis på LAN (hyyysj), de er altså rippet fra HD-DVD da? Nei. Anten ein HD-kanal eller oppskalert DVD. Det skal vel stå i .nfo til filane. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dei 50 beste Blu-Ray-utgjevingane, etter Home Cinema Choice sitt syn. Eg har 15 av desse på HD DVD. http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article439667.ece Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nesten litt provoserende at 2001 ikke er tatt med. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dei 50 beste Blu-Ray-utgjevingane, etter Home Cinema Choice sitt syn. Eg har 15 av desse på HD DVD.http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article439667.ece Har 40 av dem Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har 40 av dem Der har du ei overkommeleg målsetjing, då! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva da, skaffe de 10 siste Kommer ikke til å skje, kommer f. eks. aldri til å kjøpe The Seventh Seal av Bergman. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen tips til gode filmer på BD? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen tips til gode filmer på BD? Anna enn dei 50 i lista fem innlegg over? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva da, skaffe de 10 siste Kommer ikke til å skje, kommer f. eks. aldri til å kjøpe The Seventh Seal av Bergman. Det var Det Sjuande Inseglet som frista minst? Kva med Cars? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen tips til gode filmer på BD? Anna enn dei 50 i lista fem innlegg over? Hehe, ja Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva med The Strangers? Med skikkelig surround og subwoofer så får du deg en god opplevelse Endret 14. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ta heller en titt på El Orfanato/The Orphanage, bra film med et meget bra lyd/bilde: anmeldelse. This Blu-ray edition of ‘The Orphanage’ features a stunning Spanish-language DTS HD Lossless Master Audio 7.1 surround track that quite simply raises the bar for high-def audio. Realistic and naturalistic from titles to credits, the soundfield relies on thunderous LFE support and aggressive rear channel presence to craft convincing, three-dimensional soundscapes. Interior acoustics are as eerie as they come -- the hair on the back of my neck was constantly reacting to the whispers and noises haunting the edges of the soundfield. Kanskje det beste lydsporet som jeg har hørt på noen av mine HD filmer til nå Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Blade Runner har vel også veldig godt lydspor? Gleder meg sykt til jeg skal se den på Blu ray. EDIT: Tror jeg også skal kjøpe The Orphanage. Hvordan er film i seg selv da er den god? Endret 14. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Blade Runner - The Final Cut er også verdt hver krone. Tror jeg også skal kjøpe The Orphanage. Hvordan er film i seg selv da er den god? Det er den, absolutt verdt pengene den også Endret 14. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå