Schneiderlin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som vet når det kommer en Superman box på blu ray, med alle filmene? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil ha alle Star wars filmene i en boks på blu-ray.. Men blir vel med håpet Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Og jeg vil ha LOTR-triologien i en boks på Blu-ray ! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Og jeg vil ha LOTR-triologien i en boks på Blu-ray ! Forbanna teit at dei kjem med kinoversjonane fyrst... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Denne Gudfaren Boksen fra Amazon på Blu-Ray, det står i beskrivelsen at den er Region 1. Men på http://bluray.liesinc.net står det at den er Region free. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Står det på stort sett alt som selges på amazon.com, men den er sonefri så det er bare å kjøre på Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Good! Får snart det nye visa kortet så jeg må velge ut hva jeg skal kjøpe meg. Men er litt usikker på om Amazon.com tar Visa Electron, amazon.co.uk aksepterer vertfall electron. Det står jo Region Free på meste parten av de amerikanske utgavene på bluray.liesinc.net. Endret 8. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 De er også det, er vel Fox som er den store synderen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) De er også det, er vel Fox som er den store synderen Har du sonefri blu ray spiller? EDIT: Amazon.com sender vel samlet så da må jeg vel passe på og være under 200 kr når jeg bestiller. Endret 8. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har kjøpt spiller igjennom amazon.com så jeg trenger ikke å tenke på soner, siden 99,5% av kjøpene mine er fra statene eller asia som begge er sone A. Men spilleren min kan gjøres sonefri når jeg trenger det Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det ikke litt dumt og betale toll da om når det går over 200 kr? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det ikke litt dumt og betale toll da om når det går over 200 kr? Totalprisen kan jo likevel bli lågare enn å kjøpa i Noreg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er ikke toll på DVD/BD, det er moms vi betaler når prisen går over 200, og den grensa er ikke alt for vanskelig å omgå hvis man handler litt strategisk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gode nyheter Pulp Fiction kommer 4.8. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Pulp Fiction har da jeg sett i butikken allerede? Er 100% sikker på det. JEPP Endret 9. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Pulp Fiction har da jeg sett i butikken allerede?Er 100% sikker på det. JEPP Elkjøp hadde sist jeg sjekka Pulp Fiction til 99,- Sånn apropos. Endret 9. april 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Må gi skryt til DVD ink, bestilte 2 BD covere mandag og dem ble sendt Tirsdag. Allerede igår fikk jeg dem. Forresten, noen som vet hvor jeg kan skaffe Dirty Dancing på nett til en OK pris? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dirty Dancing? Har du funnet din feminine side Raste? Liten kommentar når det kommer til Pulp Ficition, sier hvor mye jeg følger med på utgivelser i Norge Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Kan man gjøre hvilken som helst BH200 sonefri uten større inngrep? (altså blu-ray-delen) Endret 9. april 2009 av datating Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 900 av "supersjeldne" Taking Lives (HD DVD) vart nettopp selde på eBay: http://cgi.ebay.com/Taking-Lives-HD-DVD-LO...S:B:SRCH:US:101 Dei er altså ikkje så sjeldne som det har vore hevda - ingen grunn til å betala hundrevis av dollar for dei. Eg kom ein halvtime for seint til å kjøpa ein pakke på 30... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå