afirm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fins i alle fall ikkje europeisk release av Ultimate Matrix på HD DVD. Korleis det vert på Blu-ray er eg dog usikker på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmm, jeg snakket om blu ray ja, glemte å nevne det. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det finnes selvsagt europeisk utgivelse av Matrix på Blu-ray også. Har ikke sett den i norske butikker enda. Men den ligger på Amazon.co.uk, Play og Axel Music. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmm da er det godt mulig at den kommer ut i Norge og satser jeg på Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er det ikke tvil om. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke lenge siden jeg så alle matrixfilmene (hd-dvd), var en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Blu-ray Ownership Explodes in Japan Blu-ray is bigger than Godzilla in Japan, with the format making up 31% of all DVD recorder/player shipments in the 12 months to September 2008. Blu-ray Disc recorder/player shipments reached 138,000 units, about 107 times the shipments posted a year ago, according to the Japan Electronics and Information Technology Industries Association (JEITA). Consumer electronics shipments in Japan increased 4.5% year-on-year, driven by Blu-ray and flat panel TVs. Visual equipment shipments rose 8.2%, while Audio equipment shipments declined 14.2%. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hvordan slår jeg av BonusView på skjermen noen som vet?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kommer Back to the Future på BD? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kommer Back to the Future på BD? Jeg håper og antar det, men alt jeg har hørt er disse ryktene så langt; Report: Universal Plotting 'Back to the Future' Blu-ray Release ‘Blu’ to the Future: Bob Gale hints at ‘Back to the Future’ Blu-ray release at recent screening Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hm. DVDStrax har 29 frakt per ordre nå. Uansett hvor mange artikler. Moms er inkludert. Frakten er visstnok eneste ekstraavgiften. Ikke lenger registrert i Danmark? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror det. Fredrikshavn er vel i Danmark. Det som er dumt er at de er treige på frakt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg skal forhåndsbestille The Dark Knight. Hvem av følgende vil levere nærmest releasedato: DVDstrax, cdon, platekompaniet, elkjøp eller lefdal? Prisen er vel den samme på alle. Og, nei, jeg vil ikke bestille fra utlandet p.g.a. jeg vil ha norsk versjon. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 De gangene jeg har forhåndsbestillt fra platekompaniet har jeg ivertfall alltid fått filmen til releasedatoen eller tidligere. Elkjøp synes jeg pleier å være veldig treige til å sende ting... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg forhåndsbestilte giftset utgaven av nyeste Indy filmen fra CDON for ett par måneder siden, og den kom ett par dager før releasedatoen. Så jeg ville satset på enten CDON eller PK tror jeg nok. Lefdal har vært kjappe de få gangene jeg har bestilt filmer derfra, men det har da vært filmer som er på markedet. Endret 8. november 2008 av mjau Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Blu Ray spillere som kjøpes i norge spiller de Sone B? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dere her inne er sikkert litt mer oppdatert på HD enn meg Tror dere HD vil ta over for DVD, på samme måte som DVD tok over for VHS? Mener dere det er dumt å sikre seg billige DVD-filmer nå, i stedet for å kjøpe Blu-Ray ? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ettersom BD-spillere også spiller av DVD tror jeg aldri vi vil få en ny VHS/DVD-situasjon. Samtidig tviler jeg på at det er lenge på det blir presentert et nytt superformat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå