tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hmm det står at man må trykke på Enter, men når jeg trykker Enter, skjer det ingenting. Også står det at får å tilbakestille det så må jeg "select Bass/Tre", noe jeg ikke ser. Hmm, men først og fremst er det at ingenting skjer når jeg bare trykker på Enter. Rart... EDIT: Jaja, får bare fikle litt med instillingene på BASS/Treble etter å gå inn på SOUND menyen. Kanskje jeg får det til, no worries. Takk for hjelpen Manx, nå vet jeg ihvertfall hva "DRC" er på receiveren min. Litt homonavn men det får gå Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har løst det fremtidige problemet med å legge en lapp i coveret som minner meg på å skru av Night Mode, så slipper jeg å dille med retur osv... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha Manx, eneste som manglet i filmlivet ditt, lapp i cover Uansett, Dark Knight må jeg også forhåndsbestille! Ser at det er 229 for special edition (vet dere hva som er ekstra i den) på platekompaniet. Og hvor mye tidligere kommer det ut i USA? Verdt å bestille fra utlandet? Er vel 10/12 den kommer ut her til lands ifølge Platekompaniet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er en enkel løsning på et ganske enkelt problem så derfor gidder jeg ikke å bry meg med å sende den i retur The Dark Knight, kan jo hende at det er det samme som på den amerikanske utgivelsen. Men jeg ender vel opp med alle de tre i linken, spesielt den siste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha. Kan tenke meg du gjør det ja Warner er vel region free men hvis lanseringsdatoene er samme som her i landet så er det vel stress å vente en uke eller lignende ekstra for det. Er nesten desperat for å se det i herlig 5.1 lyd og Full HD så vurderer sterkt å bruke litt ekstra spenn på denne her Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Warner er sonefrie så sånt trenger man ikke å passe på der i gården... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Går det fint ann å kjøpe Blu-Ray filmer fra England? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jepp! Sone 2, samme son Norge. (hele Europa) Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sone 2 (hele Europa) + Australia. Også heter det Sone B. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Huff jeg har Sone A ps3 som jeg mporterte for å kjøpe inn det nyeste og billigste. Ironisk nok så begynner prisene i norge (elkjøp/lefdal/spaceworld) osv + UK (play.com) å bli billigere (!) og realese samma dag. Mye skandinavisk og norsk snop utgivelser kommer nå på bd! Faen, må ha sone B spiller snart Lenke til kommentar
A113 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Betyr det at filmene fra amazon.co.uk har Norsk tekst? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Iron Man har gjort det vanvittig bra på high-def markedet. Den likner veldig på Blu-ray sitt svar på The Matrix på DVD. Iron Man solgte 500 000 stk. Blu-ray discer første uken, Matrix solgte 750 000 DVD-er første uken i 1999. Iron Man's Blu-ray release manages 20 percent of DVD's market share As Adam's Research tells Video Business that the Blu-ray version of Iron Man managed to take 20 percent of the market share away from DVD. This number confirms our estimates that Blu-ray market share has doubled since HD DVD demise. Iron Man blasts out on Blu-ray An average of about 20% of Iron Man’s total unit sales are on Blu-ray, according to retail sources, though in some instances, its share goes as high as 50%. Blu-ray's market share has almost doubled since HD DVD's demise As we move into the holiday season and collect more and more data, we should finally start to see some trends, but just based on these number we just can't, yet. Either way, when movies like the Forbidden Kingdom and TV shows like Terminator are stealing double digits away from DVD, sales are not down. But hey, predicting the end of Blu-ray is just so much more fun than actually analyzing all the data, isn't it? Ah well, we'll let the haters hate -- meanwhile, we'll continue to enjoy the highest quality hi-def around. Blir spennende å se hvordan Dark Knight gjør det på BD i desember! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette relaterer ikke direkte til trådens topic, men kan være kjekk info å ta her. Play har release på Incredible Hulk imorgen på BD, men mitt eksemplar ble sendt 10.10. Kan dette tyde på at play sender ut filmer så fort de kommer på lager, på lik linje med DVDPacific og axel? Av alt jeg har bestilt av preorders fra play, har dette aldri skjedd. Axel's ble sendt 9.10, mens denne har faktisk en release 21. oktober i USA, og dette er også en limited edition Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skikkelig billig med HD-DVD nå! lønnsomt Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) ? 279kr for en HD-DVD er jo slakt. (ironisk ment?) Koster jo halvparten for en tilsvarende BD. o,O Faktisk aldri sett det så dyrt før. Endret 17. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Skikkelig billig med HD-DVD nå! lønnsomt Dvdstrax er ikke akkurat billig på HD DVD da, hvorfor dra fram dette eksempelet? Jeg kan sikkert dra fram lassvis med linker til HD DVD til under 50-lappen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det var jo ment som en spøk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmm finner ikke info om europeisk utgivelse av Ultimate Matrix. Altså, har ikke lyst å bestille fra utlandet pga. toll og ting. Men hvis det er eneste måte, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå