Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 The Dark Knight Blu-ray Covers! Nei hvilken versjon(er) skal man kjøpe tro Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Står jo dvd på blu-ray coveret. Må jo være fake.. På zailor, så vises dette coveret: zailor Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det coveret til Zailor er helt klart noe som ikke kommer. Er en gammel poster som kom lenge før selve filmen. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) På zailor, så vises dette coveret:zailor Det der er i hvertfall bare et midlertidig/fake cover. Se på Amazon.co.uk heller. Coverne Manx postet er offisielle: Grunnen til at DVD-logoen er det, er nok fordi en Digital Copy er å finne på disc 3, som sikkert er en DVD-disc. Endret 27. september 2008 av Seonaith Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 De var jævlig kule covere, gleder meg til jeg får den i hånden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 The Sixth Sense, $26,53. Den må jeg faen meg skaffe på Blu-ray. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bedre å gå tilbake å skaffe M. Nights gamle filmer enn å se den nye dritten han lager... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Alle de nye filmene hans suger så mye at det er pinlig. Blir ikke verre enn The Village og den nye jeg kastet penger vekk på, the happening. Uff. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 The Village overlevde jeg, jeg kastet inn hånklet etter The Lady in the Water, jeg kastet det langt sånn at jeg ikke finner det på en stund også. The Happening har jeg ikke tørt å se ennå og har heller ingen planer om å se en ny M. Night film på en lang stund. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ikke se den! Klarte ikke Village uten å hate meg selv for å ha sett filmen på slutten jeg, og Lady in the Water så jeg faktisk på kino pga. en venn og ble så sur på hun at jeg ikke har gått på kino med hun igjen! M.Night har ikke peiling hva han gjør lenger, dessverre. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 http://www.pocket-lint.co.uk/news/news.pht...ed-states.phtml HD DVD sales are currently strong in the States, reports the Financial Times. The doomed high-def disc format was effectively cancelled by backers Toshiba and co earlier in the year, after the rival Blu-ray format emerged victorious, but "tough economic conditions" have breathed new life into the platform. Aggressive price cuts for the hardware - said to be around $60 for HD DVD players, some of which upscale ordinary DVDs - have apparently made them attractive to cash-strapped consumers. In addition, the cost of discs has fallen to around $10, and can still be found online at Amazon and Buy.com as well as smaller electronics stores. "We expected to see a huge increase in Blu-ray sales [with] HD DVD dying but it just hasn’t happened", Jeff Wisot, vice-president of marketing with Buy.com, told the FT. "HD DVD sales are still very strong." Ryan Kugler, president of Distribution Video & Audio, a buyer of excess video and audio inventory, has sold one million HD DVDs that were returned to the studios by big retailers and expects to sell another two to three million for Christmas. "Cheap entertainment always does well in a recession or depression", Kugler said. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg spurte i dag på en butikk om de hadde Ray på Blu-Ray, men dama på butikken tok ikke spøken fordi hun ikke visste hva Blu-Ray var. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ikke rart HD DVD selger utrolig godt. 5 HD DVD til prisen av én BD, så er det ikke akkurat rart det selger. Så fort jeg får penger på kontoen skal jeg bruke de på HD DVD, best å kjøpe før det er for sent mener no jeg EDIT: dumme dama! Så den på HD DVD for noen uker siden, absolutt flott film, og bedre enn ok på PQ/AQ. Endret 30. september 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ikke rart HD DVD selger utrolig godt. 5 HD DVD til prisen av én BD, så er det ikke akkurat rart det selger. Så fort jeg får penger på kontoen skal jeg bruke de på HD DVD, best å kjøpe før det er for sent mener no jeg Helt enig, elsker formatet selv om jeg begynner å gå tom for filmer å kjøpe, men kjøper når jeg finner billige titler jeg ikke har. Har begynt i det små å plukke opp noen Blu-ray, er litt vondt å betale så mye for filmer igjen, og soneinndeling er noe forbanna herk. Heldigvis velger mange av studioene å slippe de sonefri. Synes fortsatt at det var helt feil format som vant, men vanskelig å si hva som hadde skjedd med Sony og Playstation hvis Blu-ray hadde tapt. Kanskje like greit at de ikke gjorde det, jeg kan nyte latterlige billige HD filmer pga det! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kjøpte ikke HD DVD-spiller før Warner sa de kun støttet BD. EP10 med 12 filmer til 1200,- var nesten for godt til å være sant. Helt greit for meg at HD DVD tapte, men kunne virkelig ønske de kjempe noen måneder videre, da hadde vi som kjent fått enda flere filmer å bryne oss på. Noe som er veldig synd er at visse titler fra WB har synket i "kvalitet" etter at de nå kun er tilgjengelig på BD. Snakker eksempelvis om Speed Racer som har "rævdårlig" lyd på BD (640k), på HD DVD hadde vi i værste fall fått 1.5Mbit. Men det er fortsatt utrolig mange grunner for å skaffe seg HD DVD-spiller, Bourne, Matrix, Into the Wild, Transformers (før vel og merke), King Kong, Hot Fuzz, Shaun of the Dead, Fearless, Breach, American Gangster og mange mange andre titler. Og det beste av alt med HD DVD er at de var mandatory med 1.5Mbit på lyd. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Yay! Home Alone kommer til Blu-ray i desember! Fox bringing 'Home Alone' to Blu-ray The 'Home Alone' hijinks are heading to Blu-ray this Christmas, with Fox alerting retailers to an early-December next-gen bow for the blockbuster comedy. The John Hughes-Chris Columbus comedy that turned Macauley Culkin into a star was the smash hit of 1990, grossing nearly $300 million domestically and spawning three sequels. Just in time for the holidays, Fox will debut the Blu-ray on December 2. The studio has yet to issue tech specs or supplement details, but we expect the full media announcement to arrive in the coming weeks. Suggested retail price for the Blu-ray has been set at $34.99. You'll find the latest specs for 'Home Alone' linked from our Blu-ray Release Schedule, where it's indexed under January 20. Ingen Jul uten Home Alone! DVD-transferen var jo forferdelig, så dette blir nok en fin oppgradering! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Wohooo. Kommer den her i Norge også? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er faktisk litt usikkert. Fox er en gang i blandt så jævler at de kun gir region A utgivelse på noen få titler. Vi får krysse fingrene. Tror nok denne tittelen er betydelig nok til å bli utgitt i alle regioner. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, har noen hørt noe om hvorvidt Saving Private Ryan vil bli sluppet på Blu-Ray i den nære fremtid? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ingen Jul uten Home Alone! DVD-transferen var jo forferdelig, så dette blir nok en fin oppgradering! Etter å ha sett bildet på en del av de eldre Fox katalogtitlene på BD så skal jeg vente til jeg ser anmeldelse av bildet før jeg går til innkjøp, Fox er verst i klassen så langt hvis man spør meg . Hmm, har noen hørt noe om hvorvidt Saving Private Ryan vil bli sluppet på Blu-Ray i den nære fremtid? Ikke noe er annonsert ennå, ikke det jeg har fått med meg ennå i hvert fall. Men den kommer såpass vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå