Onyx Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Miami Vice er Universal = regionfree. Guaranteed. Takk for svar. Må nok nesten slå til, $19.95 for filmen er unektelig en bra deal. Endret 23. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kommer Grease filmene på BD? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som vet om Ringenes Herre triologien kommer på Blu-ray? Isåfall, når? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Peter Jackson og New Line har avslørt at de jobber med BD-utgaven av filmene, men den slippes ikke i år. Det er all informasjon som finnes pr. nå. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvorfor kjøper så mange HD DVDer når kampen er tapt mot Blu-ray?? Vil de ikke etter vært bli ubruklige?? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hverken spillerne eller filmene blir ubrukelige. HD DVD-er selges for ingenting nå, så det er mye å tjene. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hverken spillerne eller filmene blir ubrukelige. HD DVD-er selges for ingenting nå, så det er mye å tjene. Vil det ikke etter en stund bli slutt på produksjon av HD spillere?? Så om 5år sitter en man igjen med mange filmer uten maskin?? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vil det ikke etter en stund bli slutt på produksjon av HD spillere?? Så om 5år sitter en man igjen med mange filmer uten maskin?? Jo, difor kjøper mange ekstra spelarar også... Eg har to, kosta meg 1200 til saman. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Om filmen ligger i et blått eller rødt cover for meg knekkende likegyldig, så lenge kvaliteten er god. HD DVD selges svært billig om dagen (£3/39kr), så hvorfor ikke kjøpe. Selvsagt har man backup-spillere =) Iron Man ble forresten sendt forrige uke fra DVDpacific, og det er ca 2uker før streetdate. Jay Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 8% av det totale disc-markedet er bra. Blu-ray er fremdeles et nytt format. Spillerne begynner først nå å komme skikkelig ned i pris (sub-200$) og folk begynner sakte men sikkert å forstå fordelene med formatet. About 15 million Blu-ray discs have been sold to date, more than half of which (8.8 million) have been sold this year alone, Blu-ray Disc Association chairman of the U.S. Promotion Committee Andy Parsons said during a luncheon presentation at CEDIA last week. That’s a 57% sales increase in only two-thirds the time – 4.5 times as many Blu-ray discs are being sold every month this year as compared to 2007.And keep in mind that 60% of all disc sales each year come in the fourth quarter, according to Adams Media Research. http://www.hollywoodinhidef.com/blog_detail.php?id=235 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hverken spillerne eller filmene blir ubrukelige. HD DVD-er selges for ingenting nå, så det er mye å tjene. Vil det ikke etter en stund bli slutt på produksjon av HD spillere?? Så om 5år sitter en man igjen med mange filmer uten maskin?? Har selv 3 spillere som jeg har plukket opp for slikk og ingenting, har også rundt 300 HD DVDer pr dags dato, og har ca 50 til som jeg skal plukke opp før jeg ser meg ferdig. Har også en Blu-ray spiller som jeg så smått har begynt å kjøpe filmer til. Tror nok også at det er mulig å få reparert spillerne i fremtiden, det er også mengder av brukt spillere i sirkulasjon. Som Lil-H sier så bryr jeg meg ikke om hvilken farge koveret på filmen har, jeg liker fortsatt HD DVD bedre som ett format, men ser kun det positive i det at formatet tapte. Nå har jeg kunne plukke opp tonnvis med filmer til latterlig lave priser, det er vondt å betale over hundrelappen for en Blu-ray. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forresten: Sier meg ingenting. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ifølge den greia der er det ingenting som tilsier at BD tar over dvd-markedet, i alle fall ikke i øyeblikket. Kom over greia og følte for å dele den. Og hva heter tråden? Det er dette som skjer i HD-verdenen. Endret 23. september 2008 av athorb Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi jeg kunne spille av disse: Black Hawk Down, 3:10 to yuma på min europeiske ps3? Jeg antar at jeg kan spille av blu-ray på en crt skjerm, selv om det ikke er noen vits? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mulig det er meg, men enaste filmer som jeg har glede av å se i HD er Natur dokumentarer. Filmer begynner å se mer falske ut i HD grunnet du kan jo så tydelig se når ting er falske. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så langt er Die Hard 4 en av de beste HD film opplevelsene for meg, fantastisk Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi jeg kunne spille av disse: Black Hawk Down, 3:10 to yuma på min europeiske ps3?Jeg antar at jeg kan spille av blu-ray på en crt skjerm, selv om det ikke er noen vits? Begge de filmene funker på Sone B spillere ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Litt forskjellig som har skjedd i det siste. For det første virker det som om play.com virkelig har startet å satse på BD, masse bra preorders og priser som faktisk er "billig", alt er relativt selvfølgelig. Animatrix får indivduell release, noe som er svært positivt for min del =) Animtrix play.com Animatrix TheHut.com Release: 17. November, samme med Matrix 3-pack (14. oktober kommer 3-packen til sone A, ingen info om Animatrix ennå) Extras the Special kommer også på BD, men foreløpig finner jeg ikke noe info om lyd/bilde og extramateriale. Denne gleder jeg meg virkelig til! Synd den ikke kom på R2 DVD før den kom til USA (denne disken hadde null ekstramateriale). Kommer samme dagen med standard DVD Release: 3. November Extras play.com Extras TheHut.com Batman Dark Knight er ute for preorder (warner = sonefri, dette gjelder også Matrix), og selges faktisk for £15 hos play og thehut. Release: 08. Desember (B) Play, finner ikke info for (A), men trolig rundt samme tidspunkt Horton Hears a Who kommer faktisk tidligere til Sone B enn Sone A (idoti spør du meg:)) Folkene borte på DTVForum.info sier at denne har AQ, og etter hva DVDR'en kunne skilte med av PQ, tror jeg dette kommer til å bli referansemateriale på BD. Relase: 20. Oktober (B) Play, 09. Desember (A) HDD Virkelig bra film, som absolutt anbefales. Vexille (Special Edition) kommer endelig på BD, og endelig til USA (blitt sluppet på HD DVD og BD i japan, men uten engelske subs). Ut ifra skuespillere kan det virke som om denne utgaven har japanske stemmer, og da har den også mest sannsynlig engelske subs. Spent på AQ, og PQ kan umulig bli dårlig =) Vexille AxelMusic Release:4. November EDIT: leifer Endret 26. september 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå