Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, men det er først og fremst BD-review folk er ute etter? Og når det er middels og faktisk, under middels, hvordan kan den være HR da? Hadde nok gått i samme fellen selv, for One Flew er jo en av de absolutt bedre.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de som er ute etter bilde/lyd kun ser på de karaterene og leser den delen av anmeldelsen. Jeg gjør det til tider...

Edit:

Man skal jo også huske at 3 stjerner er bedre en den vanlige SD utgaven, så det vil jo være en forbedring stort sett...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Tre stjerner duger, klart, men fire-fem er ønskelig når man først kaster ut SD-utgaven.

Legger ved et par bilder for å vise hva jeg tenker på.

One Flew vs Batman Begins.

PS; Samme anmelder.

post-29246-1215890095.png

post-29246-1215890106_thumb.png

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Har et spm, mulig dette er feil tråd, så fint om du dere viser meg til riktig tråd om jeg har tatt feil :) Har samlet opp en fin samling DVD`er i løpet av de siste årene, og har i det siste så smått begynt å kikke litt på bluray/hd-dvd, men per dags dato har jeg ikke en HD klar tv.

Er det noe poeng å spille av bluray/hd-dvd på en vanlig TV (ikke HD klar TV altså..)? Eller bør jeg heller vente til at jeg har penger nok til også å investere i ny TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...