Jan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 One Flew fikk transfer som antatt @ Highdef. Pussig at den ble higly recommended. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nå er det jo ikke bare bilde/lyd de anmelder filmen også og den får 5 stjerner, så det er nok den som slår mest igjennom når den blir "Highly Recommended". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Joa, men det er først og fremst BD-review folk er ute etter? Og når det er middels og faktisk, under middels, hvordan kan den være HR da? Hadde nok gått i samme fellen selv, for One Flew er jo en av de absolutt bedre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg regner med at de som er ute etter bilde/lyd kun ser på de karaterene og leser den delen av anmeldelsen. Jeg gjør det til tider... Edit: Man skal jo også huske at 3 stjerner er bedre en den vanlige SD utgaven, så det vil jo være en forbedring stort sett... Endret 12. juli 2008 av Manx Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Tre stjerner duger, klart, men fire-fem er ønskelig når man først kaster ut SD-utgaven. Legger ved et par bilder for å vise hva jeg tenker på. One Flew vs Batman Begins. PS; Samme anmelder. Endret 12. juli 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nå blir det uannsett feil å sammenligne to filmer som er laget med 30 års mellomrom, men kan jo kjøre med Blazing Saddles som et bedre eksempel Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ultimate Matrix på BD 14. oktober Og dermed vil vi ENDELIG få Animatrix i 1080p! Håper denne lar seg kjøpe seperat også, da jeg allerede har Ultimate matrix på DVD, og de tre filmene i HD DVD-utgaven. EDIT: leif Endret 25. juli 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ultimate Matrix på BD 14. oktober Og dermed vil vi ENDELIG få Animatrix i 1080p! Håper denne lar seg kjøpe seperat også, da jeg allerede har Ultimate matrix på DVD, og de tre filmene i HD DVD-utgaven. Jeg håper også på at det blir mulig å kjøpe Animatrix separat, da jeg har Matrix på HD DVD. Animatrix i HD blir nok veldig bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det ser endelig ut som om Band of Brothers har fått en slippdato og den er fremdeles i år 11. November er datoen... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kjedelig det ennå ikke har kommet noe Tech-specs, men vi får vel bare vente Final Fantasy Advent Children kommer på BD march 2009 i japan http://dvd.ign.com/articles/896/896058p1.html Det kommer sikkert mer skriverier etterhvert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Caligula dukker opp. ...samt, Dr.Strangelove http://bluray.highdefdigest.com/1695/drstrangelove.html Endret 9. august 2008 av Jan Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) http://www.highdefdigest.com/news/show/Par...an_Blu-ray/1983 Foreløpig kun amazon som har til preorder av de "store", DVDPacific og Axelmusic har den ikek listet opp engang EDIT: link skal fungere nå, men får ikke til navn på linken. anyways. Det er snakk om en Iron Man 2 Disc Edition Seonaith: Takk for opplysningen! Endret 9. august 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.highdefdigest.com/news/show/Par...an_Blu-ray/1983 Foreløpig kun amazon som har til preorder av de "store", DVDPacific og Axelmusic har den ikek listet opp engang Linken din fungerer ikke. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har et spørsmål angående blu-ray utgaven av Alien vs Predator Requiem: På flere nettbutikker ser jeg at dvd utgaven har en spilletid på 101 min. mens blu-ray'en er på 94 min. Har da ikke blu-ray utgaven de 7 extra min. som dvd utgaven har? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Alien vs Predator: 101 mins, Thetrical og Unrated Alien vs Predator Requiem: 94 mins, Thetrical og Unrated Min har da tydeligvis ikke det. Kjøpte den pakka med 2 i.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.highdefdigest.com/news/show/Par...an_Blu-ray/1983 Foreløpig kun amazon som har til preorder av de "store", DVDPacific og Axelmusic har den ikek listet opp engang Og DVDTimes bekrefter også at den ikke blir sonesperret, selv om det var ventet i og med at det er Paramount. Da er det bare å glede seg til sannsynligvis begynnelsen av oktober når den kommer postveien Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må bare ha denne i mine innlegg igjen Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet om blu-ray utgaven av AvP2 har de 7 extra min.?? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Har et spm, mulig dette er feil tråd, så fint om du dere viser meg til riktig tråd om jeg har tatt feil Har samlet opp en fin samling DVD`er i løpet av de siste årene, og har i det siste så smått begynt å kikke litt på bluray/hd-dvd, men per dags dato har jeg ikke en HD klar tv. Er det noe poeng å spille av bluray/hd-dvd på en vanlig TV (ikke HD klar TV altså..)? Eller bør jeg heller vente til at jeg har penger nok til også å investere i ny TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå