Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Lowry Digital Images (the same company behind the recent well-received remasters of 'Star Wars' and 'Indiana Jones'), as well as a bevy of still-unnamed supplemental features.

 

Lowry er vel det selskapet som "pusset" opp den siste utgaven på DVD, så jeg det ender vel opp med samme utgave som dem tenker jeg...

 

Men det dukker vel da snart opp en boks med alle som man må kjøpe tenker jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være en et argument, ja, men hvorfor Dr. No da?

Vil tro de valgte den pga. det var den første filmen.

 

Blir et vanskelig valg for meg dette... utnyttet jo Bokklubbens tilbud i fjor og skaffet meg hele samlingen uten og betale en krone for den, men det frister jo å skaffe meg den i HD hvis lyd- og bildekvaliteten er god.

Lenke til kommentar
Det kan være en et argument, ja, men hvorfor Dr. No da?

 

 

Sist restaurering av filmene (Bond Kofferten) så har bilde på de elste gått fra greit til fantastisk til å være en 40 år gammel film. Dr. No kommer til å se sinnsyk ut i HD det kan jeg lov deg, jeg var omtrendt stum av beundring på grunn av restaureringen av bilde på de elste Bond filmene sist, så det kommer ikke til å bli noe problem denne gangen det er helt sikkert...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nye Sony-produserte utgivelser låses alltid. Men jeg vet ikke om det også gjelder filmer de kun er distributør for. De låser i hvertfall aldri katalogtitler. Disney har samme policyen.

 

EDIT: I følge Amazon.com er filmen "Region: All Regions". Ikke låst altså. Filmen er jo tross alt fra 2007 også da. Så det stemmer bra med policyen til Sony.

Endret av Seonaith
Lenke til kommentar

Har ikke sett noe slippdato på den ennå, men vil vel kanskje tro at denne kan være noe for deg...

 

Edit:

 

Mr. Brown klarte å lure seg inn foran meg, så da blir den linken litt feil :p

 

Den er rettet mot LarsP.

 

Edit 2:

 

Men har ikke sett noe slippdato for Toy Story ennå heller :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Det vil jeg tro, eller så kan du jo ha såpass med flaks at den går igjennom uten å bli sjekket, det gjorde min :D

Fra DVD Pacific? Hvilken verdi skrev de på esken? (og er det norsk tekst på alle sammen?)

 

Ja, hva de skrev på pakken husker jeg ikke, men riktig var det ikke. Normalt så blir de stoppen, den veier litt også, er vel samme vekten som omtrendt 6-7 vanlige HD filmer. Så den har nok gått igjennom på rein flaks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...