Xtra Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.platekompaniet.no/nkmp.asp?form...amp;p=1#pagetop I alle dager feiler Platekompaniet? 159 per film? Er det ikke positivt at PK presser prisene på Blu-Ray? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jo, BR bør nok nærme seg DVD-nivå noe ganske brennkvikt hvis det skal stille sterkest mulig mot alle online-konkurrentene. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er veldig positivt, men det er på ingen måte mange filmer som de har til tilbud. Så vidt jeg skjønte ut ifra da jeg var i butikken istad, så er det i forbindelse med "Sweeney Tood" de har tilbudet. Klager ikke lell Uansett bra at en så stor kjede som Platekompaniet pusher prisene ned til det akseptable. Nå mangle bare bedre releaserdates!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå mangle bare bedre releaserdates!! dessverre er det ikke akkurat en release-fest som er planlagt for 2008. Ble nesten trist da jeg så den foreløpig svært tynne relaselista: http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.ph...amp;postcount=3 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.platekompaniet.no/nkmp.asp?form...amp;p=1#pagetop I alle dager feiler Platekompaniet? 159 per film? Er det ikke positivt at PK presser prisene på Blu-Ray? Det var en spøk ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå mangle bare bedre releaserdates!! dessverre er det ikke akkurat en release-fest som er planlagt for 2008. Ble nesten trist da jeg så den foreløpig svært tynne relaselista: http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.ph...amp;postcount=3 Nå er jeg dessverre ikke medlem av AVSforum, så hadde vært flott om du kunne lagt ut he på diskusjon. Foreløpig er det en del titler jeg ser frem til i år, men hadde ikke vært å forakte gamle titler fra stort sett alle studiene. Om du har noe mer info ang når 'There Will be Blood' kommer på BD? Ikke lenge siden de bestemte seg for å ikke release på HD DVD, men det var nok kanksje like greit. Håper ihvertfall på HDlyd, god transfer og like mye/mer exra enn det er på 2Disc edition DVD-en. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jo, BR bør nok nærme seg DVD-nivå noe ganske brennkvikt hvis det skal stille sterkest mulig mot alle online-konkurrentene. Den offisielle forkortelsen på Blu-ray Disc er BD, ikke BR. Cheers! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Fant ut det jeg også nå som PS3-en kom i hus. BD, sier den. Filmkjøpet landet på Usual Suspects. Bra film, og nå kan jeg komme med kvalifiserte uttalelser om hudkvaliteten til Kevin Spacey, Benicio del Toro og flere andre. Endret 4. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tenkte dette ville interessere noen: 339,- NOK fra Playx.no. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå er jeg dessverre ikke medlem av AVSforum, så hadde vært flott om du kunne lagt ut he på diskusjon. Foreløpig er det en del titler jeg ser frem til i år, men hadde ikke vært å forakte gamle titler fra stort sett alle studiene. Om du har noe mer info ang når 'There Will be Blood' kommer på BD? Ikke lenge siden de bestemte seg for å ikke release på HD DVD, men det var nok kanksje like greit. Håper ihvertfall på HDlyd, god transfer og like mye/mer exra enn det er på 2Disc edition DVD-en. OK,legger ved lista. Når det gjelder "there will be blood" eller andre titler fra Paramount, Universal etc. så har jeg ikke sett/hørt noe om nærmere planer. Virker helt som de har trukket seg tilbake etter at HDDVD ble borte. Kan ikke helt skjønne at det skulle være noen særlige tekniske begrensinger med umiddelbart å begynne med blu-ray, men tydeligvis er det "noe de venter på"... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Neimen ikke mye bra der, nei. Mye gammelt som releases på høyoppløst, heller lite nytt. Har uansett altfor mange BD/HD DVD å kjøpe, så at det stilner litt er bra for lommeboken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Pleier 20th Century Fox å låse sine BD-utgivelser? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Pleier 20th Century Fox å låse sine BD-utgivelser? Ja. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Pleier 20th Century Fox å låse sine BD-utgivelser? Ikke bare 'ja', men de låser alle sine utgivelser, men de har til gjengjeld alltid DTS-MAHD. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Pleier 20th Century Fox å låse sine BD-utgivelser? Ikke bare 'ja', men de låser alle sine utgivelser, men de har til gjengjeld alltid DTS-MAHD. Jaja, siden jeg ikke har en region A-spiller får jeg vente 3-4 måneder ekstra på den norske utgaven da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 datating: du kan alltids kjøpe en moddet Sony BDP S3000/5000, jeg vet disse skal være mulig å gjøre sonefrie Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jaja, da blir det nok en utgave av Batman Begins i samlingen Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg vet at American gangster er ute på HD-DVD, men når kommer Blu-ray versjonen? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tenkte dette ville interessere noen: 339,- NOK fra Playx.no. Supert, denne utgaven er visst litt bedre enn den amerikanske utgivelsen. Bestile to sonelåste filmer i samme slengen. Planet Earth - The Complete Series The Island (vet ikke om den var sonefri eller ikke, derfor tok jeg den) Shoot Em Up fra PlayX.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå