Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å gjøre spilleren jeg linket til tidligere til begge soner slik at jeg kan spille alt fra Norge og alt fra Amazon?

 

Fins det noen spillere som er dette fra før?

Disse spillerne finnes visstnok i sonefrie utgaver men har ikke sett noen review av hvordan det hele fungerer. Man kan også kjøpe et modsett selv og fikse sin eksiterende spiller men etter det jeg forstår så kreves det litt lodding. Sikkert noe lignende chipping av spillkonsoller.

 

Edit:glemte visst selve linken... http://www.bluraymods.com/ourproductshw.asp

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Matrix triology til 99kr på platekomaniet nå. Jeg som hadde nettop bestilt til 199kr på zailor :thumbdown:

 

Og her snakker vi om kva for eit format?

 

Ettersom det kun er foreløpig tilgjengelig på HD DVD så er vel svaret ganske enkelt.

 

Allright. Det er jo ein god pris, får sjekke ut PK neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg har noen HD DVD titler som jeg skulle ha byttet mot andre HD DVDer. Hvis noen vil bytte med meg så PM meg. Er ikke helt sikker på om dette bryter mot retningslinjene derfor tok jeg en rå sjans. PS. Ingen av de HD DVDene jeg vil bytte er brukt noen har også forsegling.

Lenke til kommentar
Ser ut til at BD+ ikke er så bombesikkert som de ville ha det til, nyeste versjonen av AnyDVD har klart å omgå sperringen :). Hvilke konsekvenser dette får for oss forbrukere gjenstår å se dog.

 

Kilde

Det er selvsagt meget bra jobbet av Slysoft å få ut et offisielt program som dette som fjerner brukersperrer, men tydeligvis er det folk som har klart å komme seg rundt BD+ tidligere. Har sett mange HD-rip'er av BD+ filmer tilgjengelig de siste månedene.

Men det har vært mye arbeid for slysoft å reverse-engineere BD+ kommandosettet så de fortjener applaus for at de nå nesten er helt i mål. Vurderer nesten å kjøpe AnyDVD kun for å støtte deres gode arbeid, til tross for at jeg egentlig ikke har så veldig bruk for programmet foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...