Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tartan Home Video has revealed the next six titles to be released in the UK on the Blu-ray format. April 14th will see the release of 'A Tale of Two Sisters', followed on the 28th by 'Paranoid Park'. The next two films, both by Park Chan-wook (writer/director of 'Oldboy'), will be ' Lady Vengeance' and 'I'm a Cyborg', both to be released on May 26th. Finally, on June 26th, both 'The Proposition' and 'Sky Blue' will see Blu-ray release.

 

Future Blu-ray plans include the English release of 'Funny Games' and other titles from the Tartan back catalog.

 

No word on if these titles would also see release in the US, but as Tartan does not regional code their releases, they are easy pick-ups for importers.

Lenke til kommentar
Kunne noen som har peiling på blu-ray spillere gi meg tips til noen bra?

Vent til sommeren, da skal Sony og andre produsenter komme med nye modeller og antakeligvis med litt bedre ytelse enn dagens spillere. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Tartan Home Video has revealed the next six titles to be released in the UK on the Blu-ray format. April 14th will see the release of 'A Tale of Two Sisters', followed on the 28th by 'Paranoid Park'. The next two films, both by Park Chan-wook (writer/director of 'Oldboy'), will be ' Lady Vengeance' and 'I'm a Cyborg', both to be released on May 26th. Finally, on June 26th, both 'The Proposition' and 'Sky Blue' will see Blu-ray release.

 

Future Blu-ray plans include the English release of 'Funny Games' and other titles from the Tartan back catalog.

 

No word on if these titles would also see release in the US, but as Tartan does not regional code their releases, they are easy pick-ups for importers.

The Proposition på Blu-ray, oh yes. :love:

Lenke til kommentar

Da var Toshiba HD-EP30 på plass for 864,- fine kroner! :) Venter nå enkelt og greit bare på snaue 40 HD DVDer fra Australia og et par fra USA. Gleder meg!

 

Noen som er Mac-brukere her og har fått noe ETA på Delicious Library 2? Gleder meg til funksjonen der filmhylla kan legges ut på nettet!

Lenke til kommentar
Warner Home Video has revealed that they plan to issue 10 Blu-ray/coffee book combination releases this year. The two announced so far, will be the March 25th release of 'Bonnie and Clyde' and the June 3rd release of 'Dirty Harry' (not the previously revealed box set). Other releases getting similar treatment will be 'Woodstock', releases from the 'Harry Potter' franchise, 'Bladerunner' (already released on Blu-ray as a collection), 'Gone with the Wind' and 'North by Northwest'.

 

bonnieclyder1artpic5sp1.jpg

 

 

Nå, artig.

Lenke til kommentar

Konge :)

 

Bonnie and Clyde er under bestilling, North by Northwest skal bestilles er helt klart og må vel også ha Dirty Harry utgivelsen selv om jeg skal ha meg boksen også...

 

Edit:

 

Da var også EP-35 hentet på posten så da er det bare å sjekke om den virker som den skal i løpet av morgendagen, også er det bare å pakken den ned å sette den i bunn av skapet. Også en måte og gjøre det på...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er det vits i å bruke 1000 - 1500 ekstra for å kjøpe HD EP-35 som reservespiller i stedet for HD EP-30?

 

Er veldig i tvil, men regner med at det blir HD EP-30 om det ikke kommer gode argumenter for å gå for HE EP-35.

 

Har litt av det samme dilemmaet, er egentlig bare ut etter ein billig inngang til HD, så trur det blir EP-30.

Litt rart at noen butikker har 2 filmer med, mens andre 5.. Noen som har benyttet seg av tilbudet der du får med filmer og kan forklare litt?

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er noe forskjell i lyd og bilde på den hd dvd boksen med alle matrix filmene iforhold til de som blir utgitt en og en?

 

Det er to Matrix-bokser tilgjengelig på HD-DVD. Den som heter The Complete Matrix Trilogy går jeg ut fra kun inneholder de vanlige utgavene pakket i en boks. Jeg kjøpte den som heter The Ultimate Matrix Collection. Den inneholder fem dobbeltsidige disker, så det tilsvarer jo 10 HD DVD-er. Den inneholder filmene, tegnefilmene (AniMatrix) og mer enn 35 timer med ekstramateriale.

 

Men jeg går ut fra at kvaliteten på lyd og bilde på selve filmene er lik mellom alle HD-versjonene. Uten at jeg kan garantere dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...