Vice Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) men for of være erlig, så synes jeg at HD DVD filmene var i litt bedre kvalitet.BD filmene var liksom ikke så "skarp". Men det kan vell være forskjellig fra film til film. Det kan jo også være spilleren ? Grain varierer forøvrig veldig mye fra film til film. Endret 27. februar 2008 av Vice Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Er nok filmene som har mye å si. Jeg så jo "Big Fish" på BD, den var grain og dårlig kvalitet. Men "Superbad" derimot, var utrolig klart. Endret 27. februar 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Er nok filmene som har mye å si. Jeg så jo "Big Fish" på BD, den var grain og dårlig kvalitet. Men "Superbad" derimot, var utrolig klart. ah okay bruker highdigidef før jeg kjøper filmer. for og se hva slags "karakter" filmene har i diverse tilstander. begge de jeg har sett hadde 4/5 i video, i rocky var det noen scener der det rett og slett var helt SINNSYKT nice og se på. no grain. super sharp. mens andre scener var dårligere og mere grain. regner med at over tid, og som årene går, så blir vell alle filmene "super" klare med lite grain. vet ikke da men hehe Men må si meg fornøyd så langt blir vell aldri kjøpt DVD filmere mere nå regner jeg med hehe Endret 27. februar 2008 av *Magnus* Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ønsker å gi beskjed om at de fleste HD DVD titlene til DVDCrave som har en pris på litt over 44,- er blitt restocked. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har kjøpt blu-ray utgaven av 2001 A Space Odyssey fra USA/Canada og kan bekrefte at den har norsk text? På Amazon står det ingenting om det, mens dvdcompare kan opplyse at den har norskt text. For å være helt sikker spør jeg her... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Den har norsk tekst. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Takker og bukker Da er det bare å legge inn en bestilling. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som tenker å kjøpe seg en backup HD DVD-spiller til alle filmene sine? Jeg lurte faktisk på det selv og lurer på om dette er riktig tid i henhold til å slå til, eller om jeg skal vente enda litt lenger. . . prisen er ganske lav. EP-35 for 2200,- u/frakt hos de lavest prisede forhandlerne. Hva sier folket? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan vel bare kjøpe en combispiller. Så slipper du å kjøpe en BD-spiller etterhvert? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan vel bare kjøpe en combispiller. Så slipper du å kjøpe en BD-spiller etterhvert? Combispillerne er relativt dyre. Og i tillegg er det selsagt ingen Blu-ray profile 2.0 på dem.. Hadde jo vært glimrende om LG kom ut med en skikkelig spiller med komplett Blu-ray del også. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dette jeg tenker. Jeg kan jo til og med få tak i EP-10 som er spilleren jeg har pr. dags dato til litt over tusenlappen. EP-30 som også er bra versjon koster gjerne 500,- mer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som tenker å kjøpe seg en backup HD DVD-spiller til alle filmene sine? Jeg lurte faktisk på det selv og lurer på om dette er riktig tid i henhold til å slå til, eller om jeg skal vente enda litt lenger. . . prisen er ganske lav. EP-35 for 2200,- u/frakt hos de lavest prisede forhandlerne. Hva sier folket? Det er en del av planen for å si det sånn, har bare ikke gjort det ennå... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvilken spiller du planlegger å gå for da? Og hva har du nå? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Prisen for Ep35 er jo drøyt lav om dagen, så er absolutt ikke dumt å kjøpe noe slikt. HQV-brikken som sitter i den er heller ikke dum Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Toshiba HD-EP30 990kr! YaTakk.no Endelig fikk jeg skaffet meg en HD DVD spiller til en pris jeg kan leve med Nå er det bare å spare til HDTV Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, bra pris. Dumt at man må kjøpe TV med hdmi tilgang før man får brukt den :/ Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Toshiba HD-EP30 990kr! YaTakk.no Endelig fikk jeg skaffet meg en HD DVD spiller til en pris jeg kan leve med Nå er det bare å spare til HDTV Den prisen der er skambillig! Hadde jeg ikke hatt EP10, hadde jeg bestilt denne med en eneste gang!!! Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hehe, no problem den har composite. Bildet ser nok like dårlig ut som når jeg hadde HD-EP10 som jeg heldigvis fikk byttet inn betalte 2200kr for den Endret 28. februar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Håhåh, nice. Er det en bra spiller? Og er det mulig å gjøre DVD-spilleren sonefri? Hadde virkelig vært fantastisk med den som sonefri DVD-spiller i tillegg til HD-DVD-støtten. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vil tro det er en bra HD DVD spiller, sikkert like bra som EP10. Men jeg tror ikke det er mulig å gjøre dvd avspilling sonefritt... HD DVD spiller sammenligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå