MrUrge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke værst, snakker om en mann med peiling her! Takk for svaret btw Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe, bare hyggelig du. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen sider som tar Paypal som selger Blu-Ray filmer. Har ikke Visa, så litt vanskelig å få bestilt gjennom internett fra utlandet da Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mener AxelMusic tar Paypal. Sikkert andre også. On a different note: CES: All Quiet on the Universal Front Amidst mounting speculation that it is soon to shift alliances, Universal Studios has confirmed that it will not be making any new HD DVD title announcements at this year's CES. Though previous years have seen a cavalcade of title announcements from HD DVD-supporting studios at CES, this year's deafening silence from Universal and Paramount/DreamWorks has only fueled speculation that one (or both) of the studios are plotting a move to format neutrality or perhaps even Blu-ray exclusivity. While Universal is issuing a terse "no comment" in response to the persistent rumors, a studio spokesperson did confirm for us that they will not be making any new title announcements at this year's CES. Paramount similarly declined to make any new title announcements at CES, but as we first reported Monday, the studio is shooting down reports that it plans to abandon the format. Nå må ting skje snart her. The suspense is killing me. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir alle filmar konvertert til 1080p eller er det nokre som går for 720p? Meiner eg har lese nok om dette, men det var kanskje andre vegen, ein 1080p-film på 720p-TV, noko som ikkje er noko problem. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva mener du? Spør du om noen Blu-ray og HD DVD-er blir encodet til discen i 720p? I såfall nei, alle er i 1080p på begge formatene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Håper vi får se LOTR-trilogien i extended versjon i løpet av høsten (fin tid for film). Gleder meg så voldsomt til den dagen. Endret 9. januar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg også. Men samtidig tviler jeg sterkt. Tror/frykter New Line vil la formatet modnes litt før de slipper de beste kortene som Ringenes Herre. Før Blu-ray får større markedsandel tror jeg ikke vi ser disse filmene. Kanskje kan vi håpe på kinoutgavene? Så kan New Line slippe extended når de føler markedet er klar. *Krysser fingrene*. -------------------------------------------------- In other news: HBO Confirms Switch to Blu-ray Exclusivity HBO, som også er et datterselskap av Warner Bros. har nå altså også bekreftet at de går for Blu-ray eksklusivitet. Dette var selvsagt ventet. HBO Home Video president Henry McGee told the Hollywood Reporter today that the company will be "following the same policy as Warner Home Video" and will no longer release titles on HD DVD. Nå får de se å gi oss alle sesongene av Sopranos på BD. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, uff, eg vil ha EE-versjonen, ikkje noko tullete kinoversjon først. Då blir fristelsen for å kjøpe den alt for stor, noko dei sikkert ikkje har noko imot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mener AxelMusic tar Paypal. Sikkert andre også. Du vet ikke om noen andre en AM? Den var dårlig, pluss dyr Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Axelmusic er jo en av de beste! Bruker dem ofte, de er kjappe med å sende (tar sånn ca. fem dager) og de er moms-vennlige Litt dyrere enn andre butikker ja, men ikke så voldsomt, som regel noen dollar dyrere. Og på ting over 200,- sparer du hvert fall mye på å betale noen dollar mer hos AM. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 OK, så det er en bra nettbutikk? Men jeg fikk ingen alternativer når jeg skulle betale til Paypal :S Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, det er en bra butikk. Og de har bra kundeservice også. Jeg fikk en Transformers på HD-DVD hvor discen hadde løsnet fra coveret og var blitt så ripete at det ikke gikk an å se filmen, da var de kjappe med å sende meg ny disc. Du kan lese om hvordan du betaler med PayPal her. Du må først sende summen du vil ha til den adressen med PayPal og ta med kundenummeret ditt, så når det er prossesert (antakelig neste dag, men aldri prøvd det selv) kommer det en voucher (gavekort) til kontoen din (se bilde under for å se hvordan du ser om du har fått gavekortet) og så kan du da handle hva du vil med den voucheren. Jeg hadde en voucher liggende så du kan se hvor den havner: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja, det er en bra butikk. Og de har bra kundeservice også. Jeg fikk en Transformers på HD-DVD hvor discen hadde løsnet fra coveret og var blitt så ripete at det ikke gikk an å se filmen, da var de kjappe med å sende meg ny disc. Du kan lese om hvordan du betaler med PayPal her. Du må først sende summen du vil ha til den adressen med PayPal og ta med kundenummeret ditt, så når det er prossesert (antakelig neste dag, men aldri prøvd det selv) kommer det en voucher (gavekort) til kontoen din (se bilde under for å se hvordan du ser om du har fått gavekortet) og så kan du da handle hva du vil med den voucheren. Jeg hadde en voucher liggende så du kan se hvor den havner: OK Takk for hjelpen, kommer sikkert til å handle der snart Men må få først penger Jeg kan ikke få låne litt av voucheren din ^^ ? Endret 9. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Paramount og Universal switcher muligens ikke likevell! Det har nemlig lekket ut et referat fra møtet mellom Toshiba, Paramount, Dreamworks og Universal. Angående HD DVDs fremtid. Paramount: War's over, man. Warner dropped the big one. Toshiba: Over? Did you say "over"? Nothing is over until we decide it is! Was it over when the Germans bombed Pearl Harbor? Hell no! Universal: Germans? Dreamworks: Forget it, he's rolling. Toshiba: And it ain't over now. 'Cause when the goin' gets tough... [thinks hard] Toshiba: the tough get goin'! Who's with me? Let's go! [runs out, alone; then returns] Toshiba: What the fuck happened to the DVD Forum I used to know? Where's the spirit? Where's the guts, huh? "Ooh, we're afraid to go with you Toshiba, we might get in trouble." Well just kiss my ass from now on! Not me! I'm not gonna take this. Warner, they're dead, man! Fox, dead! Sony... Universal: Dead! Toshiba's right. Psychotic, but absolutely right. We gotta take these bastards. Now we could do it with conventional weapons that could take years and cost millions of lives. No, I think we have to go all out. I think that this situation absolutely requires a really futile and stupid gesture be done on somebody's part. Toshiba: We're just the guys to do it. Paramount: Let's do it. Toshiba: LET'S DO IT! (Kilde: Tromm på AVForum.) Endret 10. januar 2008 av Seonaith Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De har tydligvis kjørt et liten visning av Animal House på HD DVD før møte ser jeg Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) De har tydligvis kjørt et liten visning av Animal House på HD DVD før møte ser jeg Du har tydeligvis rett. Tror jeg kanskje må se Animal House når den kommer på BD. Den ser faktisk litt festlig ut. ----------------------------- IT Avisen: Paramount filmer på harddisk Merkelig. Men, disse er altså ikke i HD, så jeg tviler på det er en ny strategi fom følge av formatkrigen. Det stormer rundt filmstudioet Paramount for tiden. Etter at Warner trakk sweg ut av Hd DVD-leiren og gikk over til «fienden» Blu-ray, står Paramount rimelig alene. Det gikk en stund rykter om at de også var potensielle overløpere, men dette er inntil videre avkreftet. Endret 10. januar 2008 av Seonaith Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så hvis jeg skulle ha valgt mellom å kjøpe Blu-ray eller HDDVD, burde jeg da gå for Blu-ray? Hadde kjøpt begge om jeg var deg, sånn sett får du det beste med en gang For å gjøre det billigst mulig kan du importere enn PS3 fra USA, på den måten får du spilt av BD sone A, og alle NTSC DVDs, og kjøpe en brukt Toshiba spiller i Norge, som tar seg av HD DVD og alle DVDs vhis du gjør den sonefri. Kommer vel på under 5 laken tenker jeg Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er nok av gode filmer å få på Blu-ray allerede nå. Du trenger ikke kjøpe masse HD DVD-stash som ikke kommer til å ha verdi innen et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå