Seonaith Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 HD DVD Promotion Group har droppet CES Pressekonferansen sin. http://wesleytech.com/ces-hd-dvd-event-can...nouncement/483/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vel, HD DVD folkens, selg spillerne deres, for da kan jeg kjøpe en Har man to filmer så hadde jeg kanskje vurdert det, men jeg sitter på 191 HD DVD og i løpet av året så er jeg nok nærmere 300. Så spilleren min kommer nok til å underholde meg i mange år enda... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Helt glimrende at Warner Bros. gikk for Blu-Ray! Takk til Sony for dette fine formatet. Eneste ulempen med formatet er at det er soneinndelt*. Edit: *Med en del unntak. Endret 9. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Får håpe det kommer noen syke HD-DVD salg i nærmeste fremtid da. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Håper HD-DVD blir et sært format à la LD, f.eks. Da kjøper jeg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ett fett for meg, skal ha begge formatene uansett. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 HD-DVD er jo et godt format. Bilde og lyd messig, like bra som Blu-ray. Håper alt synker i pris og at jeg kan kose meg med herlig kvalitet på bilde for en lav pris. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 HD-DVD er jo et godt format. Bilde og lyd messig, like bra som Blu-ray. Håper alt synker i pris og at jeg kan kose meg med herlig kvalitet på bilde for en lav pris. Ja, det er det. Bilde og lyden er ganske det samme ja. Men HD DVD har færre tittler, og Warner gikk over til Blu-Ray igår som gjør at HD DVD har mistet enda et eller hva det heter Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 I fremtiden så vil nok Blu-Ray gå ned til en god og tilfredsstillende pris for oss brukere. Utvalget kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 I fremtiden så vil nok Blu-Ray gå ned til en god og tilfredsstillende pris for oss brukere. Utvalget kommer etterhvert. Ja, det blir vel kanskje dem samme prisen som DVD har nå til dags Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Selvsagt. Nå begynner jo kampen mot DVD-formatet. Og den blir nok lang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det går eg ut frå, per i dag er HD litt for dyrt, men før DVD blir avleggs og solgt for ein slikk og ingenting blir nok prisane ståande. Tar litt tid før folk får med seg at det har skjedd ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kampen om DVD formatet? Sånn om det blir DVD eller Blu-Ray? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Kampen om DVD formatet? Sånn om det blir DVD eller Blu-Ray? Altså DVD må etterhvert vike for Blu-Ray, fordi DVD generelt sett ikke har så mye å stille opp med. DVD stryker når det gjelder krav om high definition-media (pga. plass). Endret 9. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kampen om DVD formatet? Sånn om det blir DVD eller Blu-Ray? Altså DVD må etterhvert vike for Blu-Ray, fordi DVD generelt sett ikke har så mye å stille opp med. DVD stryker når det gjelder krav om high definition-media (pga. av plass). Ja, det er sant. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Blu-Ray må sakte, men sikkert greie å overbevise forbrukerne om at HD er fremtiden og veien å gå, og så utkjempe DVD. Det vil ta laaaang tid, fordi mannen i gata er fornøyd med DVD. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 DVD filmer kan vel fortsatt bli spilt på Blu-ray spillere? Eller har jeg misforstått? Kjipt om DVD samlingen min som jeg har investert altfor mye i kan brukes til nada om et par år til liksom, hehe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 DVD filmer kan vel fortsatt bli spilt på Blu-ray spillere? Eller har jeg misforstått? Kjipt om DVD samlingen min som jeg har investert altfor mye i kan brukes til nada om et par år til liksom, hehe. Om den ikkje hadde muligheten til det så finnes det vel vitterleg ørten tusen millionar avspelarar som tar DVD i dag? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Joda, men det er jo greit med en avspiller som har de forskjellige mulighetene? Spesielt med noe så utbredt som dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå