Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at de fleste som ferdes hos bl.a. HDD, bluray.com, amazon, osv. har fått med seg dette...men her er det for de som ikke har fått det med seg;

Ingen fastsatt releasedato enda, men kan forhåndsbestilles fra f.eks. amazon.com til $83.99

Det er kommet nå, 28 juni.

http://www.blu-ray.com/movies/The-Lord-of-the-Rings-The-Motion-Picture-Trilogy-Blu-ray/12237/

Oversikt over alt som ligger på de forskjellige platene: http://www.blu-ray.com/news/?id=6045

50GB Blu-ray Disc

Fifteen-disc set (6 BDs, 9 DVDs)

Men hvorfor 9 dvd'er på en BD release.. kaller det latskap av New Line og ikke kopiere alt ekstra materialet over til 1 50GB BD istede.

Og kunne godt tenkt meg å sluppet og forlate sofaen for og bytte BD under hver film...

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje greit å løfte seg etter to timer med film uansett? Er for meg hvertfall, vanskelig å ikke gå på do etter en film på to timer :p Men det med ekstra materiale kunne de selvsagt stappet over til en disk per film. Uansett, jeg gir blanke f@£n så lenge extended faktisk kommer på BD :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Barry Lyndon var da aldri gitt ut på HD DVD den.

Jeg vurderer muligens å gå til innkjøp av denne boksen etterhvert, om prisen synker litt. Ikke at det egentlig er noen veldig upris på det settet. Det er bare det at det kun er tre av filmene jeg ikke allerede besitter i HD format, da i form av HD DVD.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer muligens å gå til innkjøp av denne boksen etterhvert, om prisen synker litt. Ikke at det egentlig er noen veldig upris på det settet. Det er bare det at det kun er tre av filmene jeg ikke allerede besitter i HD format, da i form av HD DVD.

Går for denne boksen selv. Vurderte først UK boksen...helt til jeg så at den mangler 2 filmer kontra US utgivelsen (Spartacus og Strangelove).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Gjennoppliver denne tråden med et spørsmål:

Er det flere enn meg som bestiller Disney-verkene fra statene (Amazon.com)?

Sammenliknet med utgavene vi finner her til lands og U.K. er de ikke fullt så beskjedne.

Fantasia/Fantasia 2000 (four-disc Blu-ray/DVD combo): ja, takk!

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...