Schneiderlin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noen som er god i Tysk Endret 21. september 2010 av Cortese Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noen som er god i Tysk Google Translate, funker brukbart Endret 21. september 2010 av MKej Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tenkte på filmen siden den sannsynligvis ikke har Engelske subs Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så du tenkte og finne noen som er god i tysk, som kan komme hjem til deg og oversette filmen mens du ser den altså...? Det eneste det står på infoen forøvrig er at det er tysk lydspor (duh!) og tyske subs. Jeg kan iallefall nok tysk til at det ikke er noe problem og se tyske filmer uten subs. Når vi først er inne på amazon.de, så er det litt annet snacks der; The Book of Eli - Special Limited Edition exklusiv für Amazon.de [blu-ray] Robin Hood - Limited Collectors Box (2 Disc im Steelbook) [blu-ray] Og noen filmer på BD som ikke er ute andre steder i noen stor grad; Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei tenkte det var et godt kjøp til noen som kunne tysk Synes godt den kunne hatt engelske subs. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synd det finnes så få norske filmer på BD. Vil ha Elling trilogien Lenke til kommentar
torboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synd det finnes så få norske filmer på BD. Vil ha Elling trilogien De har vartfall "Elsk meg i morgen" og "Mors Elling" på CDON for 59 kroner stykket Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 [tonefall=overdrevent snerpete]Ja for han skrev BD, som i Blu-ray Disc, som i emnetittelen "HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden". Såvidt jeg kan se finnes ikke de to filmene du nevnte til salgs på Blu-ray til 59,- kroner stykke, eller noen annen pris for den saks skyld. Men de finnes begge på DVD til den nevnte prisen hos CDON, det gjør de. Så du kan tørke det hånlige gliset av smileyen din. [/tonefall] Lenke til kommentar
torboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ååhooi! Beklager så meget, det var ikke hånlig ment i det hele tatt. Tenkte meg ikke godt nok om, men trenger ikke å klikke i vinkel Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg prøvde meg på å skrive det på en litt morsom måte, men ironien min ble som vanlig misforstått. Selv om jeg denne gangen prøvde å gjøre det tildels tydelig, men tydeligvis ikke tydelig nok, så det er jeg som skal beklage. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle dele litt informasjon angående Alien Anthology Blu-ray boksen. I henhold til SF Norges eget distribusjonsblad, så er det faktisk kun 750 eksemplarer av denne såkalte Facehugger boksen (og kun 30 av egget, tror jeg?) i Norge. That's it. Overraskende få, egentlig. Er jo en boks med massivt materiale. Kanskje de frykter dårlig salg? Anyways, vurderer man å kjøpe den, bør man ikke vente for lenge... Endret 1. november 2010 av ballsack Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Avbestilte den fra amazon da toll og mva osv osv... blir lagt på, den facehugger boksen ser endel bedre ut en UK versjonen også. Tror jeg går for den på CDON, regner ikke med jeg blir skuffet Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 CDON selger forøvrig både facehugger utgaven til 499 kroner og egg utgaven til 1499 kroner... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ser ikke noe vits med å kjøpe et plastikk egg til 1000 kr egentlig så gikk for facehugger boksen. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg bestilte denne boksen fra amazon.fr for en stund tilbake, og fikk den i dag; Inglourious basterds ; inglorious bastards - une poignée de salopards [blu-ray] Fikk spørsmål om undertekster, noe jeg ikke fant ut før jeg bestilte...men nå sitter jeg med fasiten. Så hvis noen lurer på om de skal kjøpe denne, er dette de harde fakta; -Blu-ray i SteelBook har bl.a. både engelske og norske undertekster! -DVD'en har engelske og franske undertekster -DVD'en med Inglorious Bastards har dessverre kun franske undertekster... Så den er ett trygt kjøp for de som vil ha norske eller engelske undertekster (med unntak av den Bastards da, men den har jeg fra før så for min del er det ikke noe stort tap). Selve boksen forøvrig er ganske stor og forseggjort. 2 plakater, ett mini-balltre-nøkkelring, BD'en i en fin SteelBook med uthevede detaljer, DVD kopiene i vanlige pappcovere, 4 artcards og noe jeg antar er coastere. Alt i alt ett godt kjøp, hvis du vil ha noe annet enn en helt vanlig utgave av Inglorious Basterds! Den koster (etter momsfratrekk hos amazon.fr) €24.24 som med dagens kurs er ca. 195-196 kroner - så ingen moms og idiotavgift. Jeg betalte 63 kroner i frakt i tillegg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det sånn at det er ventet ny LOTR-utgivelse på BD? Kan noen oppdatere meg vedrørende dette? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) http://www.amazon.com/Rings-Trilogy-Extended-Editions-Blu-ray/dp/B0026L7H20 PRODUCT ALERT: "The Lord of the Rings (Extended Editions)" is scheduled to be released on Blu-ray in 2011 or 2012. oversatt: 'en gang' Dvs. de antar vel at den kommer i fobindelse med Hobitten Endret 5. desember 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Star Wars: The Complete Saga Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Når skal Taegukgi komme på Bluray? Den finnes vist på Koreansk blu ray men den er Sone A og har kanskje ikke engelsk tekst Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Den har engelsk tekst, verre me franske og tyske utgivelser som denne me bare french sub og audio: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå