Raste Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når jeg var i England for 1 1/2 uke siden, så solgte dem nesten kun Blu-Ray discer. Veldig lite utvalg av HD DVD der og stort av Blu-Ray disc. Butikken heter forresten HMV jeg var igjennom. Stor platebutikk ass :O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blu-Ray outselling HD DVD 9:1 in Japan Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Well of course! Endret 20. oktober 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Toshiba Working With Microsoft On New Entertainment Xbox Microsoft, according to insiders at Toshiba owner of the HD DVD patents, claim that Microsoft is working on a brand new Xbox that will incorporate not only a new HD DVD drive but a large hard drive and new entertainment software that is a spin off from its struggling media centre offering. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Transformers ser ut til å ha slått rekorden over mestselgende første-uke disc av begge formatene: 'Transformers' HD DVD Smashes First-Week Sales Records Til tross det vellykkede buy-one-get-one-free salget til Disney, ser ut som HD DVD vinner sin første salgstall uke siden lanseringen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg bestillte min første HD film i dag og det måtte såklart bli Transformers Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har også bestillt Transformers, 300, King Kong og noe annet snacks på HD DVD ifra amazon.com.. er vel nesten to uker siden, men har ikke fått det enda. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 noen som vet når HEAT kommer på HD? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 For de som fremdeles er interesserte i Michael Bays livsviktige standpunkt i formatkrigen. USA Today: Bay says Transformers DVD could have been better (...)Transformers is the first major film to arrive on HD DVD ($40) since partners Paramount and DreamWorks joined that side of the high-definition video disc format war. Universal also makes its films available exclusively on HD DVD. Sony, Disney and Fox support rival Blu-ray Disc, while Warner releases on both formats. Bay caused a brouhaha on his blog (michaelbay.com) by voicing his displeasure that Transformers would not be available on Blu-ray and that he was rethinking his plan to direct a sequel. The next day he backpedaled, but he is still upset about the format war. "It's short-sighted and it has delayed consumers' moving to HD (home video)," he says. "As a director, my critical eye is that Blu-ray is where my money is. Consumers are smart, and they are going to wait it out." Han holder seg altså fremdeles til Blu-ray i lag med bla. Steven Spielberg og Jerry Bruckheimer. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) noen som vet når HEAT kommer på HD? Den blir en must-buy for meg også. Har den på DVD, men av en merkelig grunn vil ikke min Toshiba HD DVD spiller spille av den filmen. Fantastisk film, med trolig filmverdens mest realistiske skytescener, blant annet takke være Andy McNab som instruktør. Endret 23. oktober 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 trolig filmverdens mest realistiske skytescener, blant annet takke være Andy McNab som instruktør. Samt de fantastiske og realistiske skytelydene. Vanligvis tas slike lyder opp med spesielle mikrofoner og redigeres og tweakes til de nærmest blir behagelige å høre på, men det ville selvsagt ikke Mann ha noe av. Den scenen i HD-lyd. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ja, jeg venter i spennig når jeg satt å tenkte "skal jeg gå over til HD" så var HEAT i HD en av selling pointsene. filmen er som laget for HD delig rene sener med fantastsik bruk av skygger og lys, samt lyden. så jeg tenkte "HEAT i HD" så svimte jeg av noen sekunder og vokna i en dam med sikkel Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heat er WB og vil komme ut på både BD og HD DVD. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trodde han snakket om overgangen fra SD til HD, jeg. Ikke om valget mellom Blu-ray og HD DVD. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ja, snakket om at filmen kom i High Def ikke om den kom i HD eller BD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er det sant at man ikke får Sonefire HD spillere? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) er det sant at man ikke får Sonefire HD spillere? HD DVD filmer er sonefrie. Blu-ray filmer er delt opp i soner, men det er en del sonefrie filmer på markedet. Ingen av spillerne er sonefrie på DVD, ikke ennå ihvertfall. Det er veldig alright med nettbutikker som oppgir hvilken sone blu-ray utgivelser er i. http://www.axelmusic.com gjør det Endret 24. oktober 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ok, så jeg må beholde den gammle dvd spillern min for å se vanlige dvd'r jaja Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) For å se sone 1 filmer, ja. Såfremt du ikke importerer en spiller fra et "sone 1 land". Men da kan du ikke spille av sone 2, hehe Endret 24. oktober 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 litt kjipt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå