B4stian Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det noen her som eier Le fabuleux destin d'Amélie Poulain på BD og kan si meg noe om kvaliteten på den? Jeg fant ikke så mye der, men her har du hvertfall sammenlikning av de forskjellige utgavene. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet om et sted der de selger Underworld(den første filmen i serien) med norsk tekst? Har prøvd å finne den lenge, men finner bare Evolution og Rise of the Lycans med norsk tekst... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det noen her som eier Le fabuleux destin d'Amélie Poulain på BD og kan si meg noe om kvaliteten på den? Jeg fant ikke så mye der, men her har du hvertfall sammenlikning av de forskjellige utgavene. Spank you very much! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Noen som vet om denne H2 er region free? I følge Axel music er både kanadisk og amerikansk versjon låst, men bluray.liesinc.net mener den er region free. EDIT: Står på axelmusic at den ikke er confirmed, så da er sikkert kanadisk versjon låst og amerikansk region free... Endret 21. januar 2010 av Cortese Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet om denne H2 er region free? I følge Axel music er både kanadisk og amerikansk versjon låst, men bluray.liesinc.net mener den er region free. EDIT: Står på axelmusic at den ikke er confirmed, så da er sikkert kanadisk versjon låst og amerikansk region free... http://www.blu-ray.com/movies/Halloween-II-Blu-ray/7890/ sier at den funker på A og B. Antakelig amerikansk versjon. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jaja forhåndsbestilte på amazon.co.uk, ikke så lenge til den har release der. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 har akkurat begynt på denne star trek boksen . har norske tekster men eneste minuset så langt er at første filmen måtte jeg bruke ps3 til å spille av da samsung bdp-2500 spillern min ikke klarte og starte plata. Noen andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 har akkurat begynt på denne star trek boksen . har norske tekster men eneste minuset så langt er at første filmen måtte jeg bruke ps3 til å spille av da samsung bdp-2500 spillern min ikke klarte og starte plata. Noen andre som har samme problemet? Du må nok oppgradere spilleren din. Firmware finner du her. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 har siste FW, oppdaterer via nettverket Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Das Boot har "coming soon"-status på Play.com. Interessant! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.blu-ray.com/news/?id=4087 Nå ble jeg fornøyd Ace Ventura og Three Kings har jeg ventet lenge på. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.blu-ray.com/news/?id=4087 Nå ble jeg fornøyd Ace Ventura og Three Kings har jeg ventet lenge på. Konge! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som veit hvordan den engelske utgaven av "Che Part 1&2", altså den de selger på Play.com, skal være? Har lest så mye bra om den amerikanske Criterion utgaven. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.blu-ray.com/news/?id=4087 Nå ble jeg fornøyd Ace Ventura og Three Kings har jeg ventet lenge på. Det er nå noen titler der som er enda mer interessante vil jeg si; Mars Attacks!, The Maltese Falcon, The Treasure of the Sierra Madre, Ben-Hur: Ultimate Collector's Edition! Noen som veit hvordan den engelske utgaven av "Che Part 1&2", altså den de selger på Play.com, skal være? Har lest så mye bra om den amerikanske Criterion utgaven. Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A. Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og ikke glem The Goonies: 25th Anniversary Ultimate Collector's Edition Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A.Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge. Okei! Jeg er ikke så veldig opptatt av ekstramaterialet uansett. Men lyd- og bildekvalitet er kanskje det samme på alle utgivelser alltid? Eller kan det variere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A.Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge. Okei! Jeg er ikke så veldig opptatt av ekstramaterialet uansett. Men lyd- og bildekvalitet er kanskje det samme på alle utgivelser alltid? Eller kan det variere? Det varierer. The Shawshank Redemption har langt bedre PQ/AQ på den amerikanske utgaven fra Warner enn den som kom i England. Nå har det jo også kommet en norsk utgave fra SME, men frykter at de heller ikke har samme kvalitet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har peiling på når vi får se mer Bond filmer på Blu-ray? Tenker i UK. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har peiling på når vi får se mer Bond filmer på Blu-ray? Tenker i UK. I dag er det ingen dato på dem, men har sett flere steder at de mener at man må vente kanskje helt til neste år til Bond 23 dukker opp. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser det har kommet flere Bond filmer ut i Usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå