Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter mye leting nå fant jeg ut at Flåklypa Grand Prix har blitt utsatt på BD på ubestemt tid...

Gleda meg virkelig til å se denne.

Hvis de bruker samme master som den nyeste DVD-utgivelsen er jeg fryktelig skeptisk, for makan til overoppussa og sjelløst bilde skal en lete lenge etter. Hadde vært fint om det kom en Blu-ray-utgave som var litt mer profesjonelt restaurert enn DVD-utgivelsen, og med filmens OAR som vel er 1.33:1? Det er ihvertfall forskjellig utsnitt på de to DVD-utgivelsene jeg har, så jeg mistenker at bildet originalt var fullscreen.

5.1 lydsporet som var inkludert på Caprinos eventyrlige verden-utgivelsen falt heller ikke i smak, men de hadde heldigvis inkludert det originale mono-lydsporet og, se det var godt.

Lenke til kommentar

Ny Vengeance-trilogiboks frå Tartan i mars:

http://www.blu-ray.com/news/?id=3993

Park Chan-Wook's Vengeance Trilogy Blu-ray in March

Posted January 6, 2010 06:12 AM by Juan Calonge

Palisades Tartan has officially announced the Blu-ray release of Park Chan-Wook's 'Vengeance Trilogy', comprised of 'Sympathy for Mr. Vengeance', 'Oldboy' (previously released separately by the defunct Tartan Video) and 'Lady Vengeance'. The release date for this eight-disc set has been set on March 16. No separate editions have been announced.

Special features include:

Sympathy for Mr. Vengeance:

* Audio commentary by Park Chan-Wook and actor Ryoo Seung-wan

* Behind the scenes

* The Process of Mr. Vengeance

* My Boksu Story, Storyboards

* Photo Gallery

* Filmographies

* Film notes

* Crew Interviews

Oldboy:

* Three audio commentaries

* Five behind-the-scenes featurettes

* Le Grand Prix at Cannes

* Deleted scenes with commentary

Lady Vengeance:

* Regular and Fade-To-White versions

* Character Interviews:

o Lee Geum Ja

o Professor Baek

o Prisoners

o Families

* Lady Vengeance at the 62nd Venice Film Festival

* Trailer

* Film notes

* Making of

* Deleted scenes

Lenke til kommentar

Øh, dette er litt for å få siden på første side igjen :p .

Er det fler enn meg som opplever litt lav lyd på Watchmen - The Ultimate Cut fra Amazon.com? Jeg merker at jeg må skru opp til rundt -18dB , når det vanligvis holder med -25dB - -20dB .

Lenke til kommentar

Det som var spesielt var også at den vanlige versjonen hadde det samme coveret som Steelbook edition (altså bildet på coveret) og den vanlige BD versjonen som de selger er et helt annet. Dette produktet hadde også norsk tekst noe det ikke sto noe om, så det kunne nesten virke som en internasjonal vare, tingen er at det står på fransk bak coveret.

Ser de har Body Of Lies på steelbook inne, er det noen som har kjøpt denne eller en hvilken som helst annen steelbook på amazon.fr eller en annen side som anbefales? Elsker nemlig steelbooks og ønsker fler!

Jeg er skikkelig forbannet da totalen endte på litt over 200 NOK for den vanlige versjonen som jo er mye billigere i Norge. I tillegg sank prisen på steelbooken med 5 euro et par dager etter at jeg kjøpte den. Frister å bestille enda en utgave og se hva jeg får...

Endret av FVL
Lenke til kommentar

Nå har jeg røket plasten, men tar den uansett inn i samlignen, da planen uansett var å ha en vanlig versjon også. Tror jeg bestiller et nytt eksemplar og klager heller om det neste ikke er riktig, ellers ser jeg de har den inne fos fnac, link

Er dette en side å stole på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

De burde få noen obskure kung fu filmer på BD......Enter the fat Dragon hadde virkelig trengt en opp-pussing , samme med Horror Express oxo ;)

Lenke til kommentar
Er det noe mulighet for at Alien filmene kommer på blu-ray? Evt. verdt noe snakk rundt det?

Ja, det er nemnt opptil fleire gonger i denne tråden.

Quadrilogy-boksen er varsla seinare i år.

Ikke noe fra Fox enda på dette. Bare rykter enda når denne kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...