hailgodset91 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Etter mye leting nå fant jeg ut at Flåklypa Grand Prix har blitt utsatt på BD på ubestemt tid... Gleda meg virkelig til å se denne. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Finnes det noen som helst mulighet for at La Vita e Bella noengang vil komme på BD? Fantastisk italiensk film fra 1997. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Etter mye leting nå fant jeg ut at Flåklypa Grand Prix har blitt utsatt på BD på ubestemt tid...Gleda meg virkelig til å se denne. Hvis de bruker samme master som den nyeste DVD-utgivelsen er jeg fryktelig skeptisk, for makan til overoppussa og sjelløst bilde skal en lete lenge etter. Hadde vært fint om det kom en Blu-ray-utgave som var litt mer profesjonelt restaurert enn DVD-utgivelsen, og med filmens OAR som vel er 1.33:1? Det er ihvertfall forskjellig utsnitt på de to DVD-utgivelsene jeg har, så jeg mistenker at bildet originalt var fullscreen. 5.1 lydsporet som var inkludert på Caprinos eventyrlige verden-utgivelsen falt heller ikke i smak, men de hadde heldigvis inkludert det originale mono-lydsporet og, se det var godt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ny Vengeance-trilogiboks frå Tartan i mars: http://www.blu-ray.com/news/?id=3993 Park Chan-Wook's Vengeance Trilogy Blu-ray in March Posted January 6, 2010 06:12 AM by Juan Calonge Palisades Tartan has officially announced the Blu-ray release of Park Chan-Wook's 'Vengeance Trilogy', comprised of 'Sympathy for Mr. Vengeance', 'Oldboy' (previously released separately by the defunct Tartan Video) and 'Lady Vengeance'. The release date for this eight-disc set has been set on March 16. No separate editions have been announced. Special features include: Sympathy for Mr. Vengeance: * Audio commentary by Park Chan-Wook and actor Ryoo Seung-wan * Behind the scenes * The Process of Mr. Vengeance * My Boksu Story, Storyboards * Photo Gallery * Filmographies * Film notes * Crew Interviews Oldboy: * Three audio commentaries * Five behind-the-scenes featurettes * Le Grand Prix at Cannes * Deleted scenes with commentary Lady Vengeance: * Regular and Fade-To-White versions * Character Interviews: o Lee Geum Ja o Professor Baek o Prisoners o Families * Lady Vengeance at the 62nd Venice Film Festival * Trailer * Film notes * Making of * Deleted scenes Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det leste jeg akkurat om (og kommenterte på siden). Noen som tør å tippe specs? Jeg vet Oldboy har DTS MA 7.1 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Øh, dette er litt for å få siden på første side igjen . Er det fler enn meg som opplever litt lav lyd på Watchmen - The Ultimate Cut fra Amazon.com? Jeg merker at jeg må skru opp til rundt -18dB , når det vanligvis holder med -25dB - -20dB . Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lurte på en ting angående blu ray filmer med Dolby Digital, er lyden forbedret i forhold til DVD versjonen eller er det samme lydsporet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lurte på en ting angående blu ray filmer med Dolby Digital, er lyden forbedret i forhold til DVD versjonen eller er det samme lydsporet? DVD støtter vel maskimalt 448 kbit/s, mens blu-ray utnytter det fulle potensialet til DD på 640 kbit/s. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så da er det litt forbedret ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Oh, rykter om at Tombstone kommer på blu ray, det hadde vært noe det, Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har et lite spørsmål: Kjøpte følgende (link) produkt på amazon.fr og fikk den i posten i dag. Det viste seg å være vanlig versjon og ikke steelbook slik bildet tilsier. Er det noen som kan se at dette er en vanlig versjon jeg har bestilt eller om jeg har fått tilsendt feil? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Selv bestilt fra Amazon.fr og da bestilte jeg Dark Knight Steelbook. Dessverre fikk jeg en helt vanlig utgave, husker jeg ble jævlig forbannet siden jeg allerede hadde 2 Dark Knight fra før. Endret 15. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Det som var spesielt var også at den vanlige versjonen hadde det samme coveret som Steelbook edition (altså bildet på coveret) og den vanlige BD versjonen som de selger er et helt annet. Dette produktet hadde også norsk tekst noe det ikke sto noe om, så det kunne nesten virke som en internasjonal vare, tingen er at det står på fransk bak coveret. Ser de har Body Of Lies på steelbook inne, er det noen som har kjøpt denne eller en hvilken som helst annen steelbook på amazon.fr eller en annen side som anbefales? Elsker nemlig steelbooks og ønsker fler! Jeg er skikkelig forbannet da totalen endte på litt over 200 NOK for den vanlige versjonen som jo er mye billigere i Norge. I tillegg sank prisen på steelbooken med 5 euro et par dager etter at jeg kjøpte den. Frister å bestille enda en utgave og se hva jeg får... Endret 15. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Denne står det vertfall steelbook, de har mange bra på Amazon.de Ser at den på Amazon.fr også skal være steelbook, kan du ikke prøve og klage til de da? Endret 15. januar 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå har jeg røket plasten, men tar den uansett inn i samlignen, da planen uansett var å ha en vanlig versjon også. Tror jeg bestiller et nytt eksemplar og klager heller om det neste ikke er riktig, ellers ser jeg de har den inne fos fnac, link Er dette en side å stole på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 De burde få noen obskure kung fu filmer på BD......Enter the fat Dragon hadde virkelig trengt en opp-pussing , samme med Horror Express oxo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noe mulighet for at Alien filmene kommer på blu-ray? Evt. verdt noe snakk rundt det? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noe mulighet for at Alien filmene kommer på blu-ray? Evt. verdt noe snakk rundt det? Ja, det er nemnt opptil fleire gonger i denne tråden. Quadrilogy-boksen er varsla seinare i år. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noe mulighet for at Alien filmene kommer på blu-ray? Evt. verdt noe snakk rundt det? Ja, det er nemnt opptil fleire gonger i denne tråden. Quadrilogy-boksen er varsla seinare i år. Ikke noe fra Fox enda på dette. Bare rykter enda når denne kommer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det noen her som eier Le fabuleux destin d'Amélie Poulain på BD og kan si meg noe om kvaliteten på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå