Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir det av det virkelig gode titlene fra Hitchcock og Spielberg på Blu-Ray?

- Minority Report

- Jaws

- Saving Private Ryan

- Vertigo

- Psycho

- Rear Window

Ellers ser jeg Toy Story både eneren og toeren har release 23 Mars 2010, vært bra og hatt de før 3eren kommer. Får satse på de blir region free :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Hvor blir det av det virkelig gode titlene fra Spielberg

- Minority Report

- Jaws

- Saving Private Ryan

Mhm, for det er de virkelige gode titlene hans....?

Jeg sier bare Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the Last Crusade, Jurassic Park, Schindler's List, Catch Me If You Can, Munich i alle fall... og jeg har glemt ett par av de eldre også.

Anyways, det er ingen sikre kilder på når noen av disse filmene vil komme på BD.

Lenke til kommentar

Tja si det, kanskje han har hengt for mye sammen med George? (Lucas altså...) :p

Det som mer eller mindre er bekreftet/rykter/etc. er at kanskje de 3 første Indiana Jones filmene, Saving Private Ryan og Minority Report vil komme på BD i løpet av 2010.

A.I. står oppført for BD release i Australia, men "date unknown"...

Vi får smøre oss med tålmodighet... :roll:

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke store engelske/amerikanske nettsider som Amazon og Play.com fått inn Pulp Fiction på blu ray? Jeg ser at flere norske butikker selger filmen på blu ray :dontgetit:

Er det sånn at det kommer til å bli forskjeller på den nordiske og engelske utgaven?

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Nei det tviler jeg på. Pikslene er allerede fyllt ut med detaljer, så jeg ser ikke at det er så mye å gjøre da oppløsningen kan økes. Finnes jo dårlig kvalitet, men det er mer pga gjennomføringen enn plassmangel. Kanskje det vil få flere til å legge med ukomprimert lyd i 7.1, det kan hende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...