Lil-H Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det var da fryktelig tidlig - den har ikke release 2. desember. Jeg håper derimot elkjøp sender Transformers 2 imorgen (det står de mest sannsynlig gjør det) *smilejfes* Jeg har forresten ikke fått min. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen her som har sett den norske utgivelsen av Lady Vengeance på BD? Den som er utgitt av SME. God bildekvalitet / lyd ? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Innen HiFi-verden er SME og Scanbox sine utgivelser kjent som verre enn dritt, så jeg hadde ikke tatt kjangsen. Dette gjelder i hovedsak DVD, meeen; SME slapp blant annet the Wrestler, som jeg er helt sikker på lyden er klusset med, for det låter ikke bra. Jeg sendte dem en mail ang problemet: Hei, Da dette er en samproduksjone med flere av de øvrige skandinaviske landene, videresender din henvendelse til studioet som gjorde athoringen på "The Wrestler" på vegne av oss. Med vennlig hilsen Jørn Landbakk Produktansvarlig Star Media Entertainment Sendte dem så en ny mail akkurat for å purre på dem... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har allerede den fra SME, men lurte på om jeg skulle kjøpe den engelske utgaven også. Stoler ikke helt på norske utgivere. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kom gjerne med review når den ankommer og du får sett den Har du noen specs på utgivelsen? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ifølge coveret: dts HD master audio Dolby Digital 2:35:1 Eneste specsa jeg kan finne både på nett og på coveret. EDIT: Sjekket ut utgaven av filmen på HMV, og det ser ut som at den har fade-to-black versjonen, så da er det ingen tvil. Endret 24. november 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) ...EDIT: Sjekket ut utgaven av filmen på HMV, og det ser ut som at den har fade-to-black & white versjonen, så da er det ingen tvil. Edit:Det at det er denne slutten som er inkludert i Blu-ray-utgaven er veldig godt nytt, da jeg ikke kan se for meg at slutten i farger, som jeg ikke har sett, kan ha en helt heldig effekt. Endret 24. november 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 'Poultrygeist: Night of the Chicken Dead' Clucks on Blu-ray Da kommer Troma med sin første BD utgivelse La oss håpe på noen gode remasteringer av klassikerene (så som Toxic Avenger, Troma's War, Sgt. Kabukiman, Class of Nuke em' High, osv.) - det er ikke alle DVD utgivelsene til Troma som har vært like gode... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 HEAT, fikk 4 av 5 stjerner i High-def digest. Selve filmen fikk 5 av 5, noe jeg egentlig regnet med, men litt synd at den ikke fikk full pott på lyd. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så den på BD i går faktisk og det var et morsomt gjensyn. Filmen er en 9'er, men jeg er ikke så veldig glad i den litt... billige og blasse 90-tallslook'en. Nei, The Insider er fortsatt hans beste. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som er i besittelse av Moon på BD? Liker godt coveret. Gjennomført og flott. Peneste i samlingen. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Forhåpentligvis kommer den i posten i morgen, skulle egentlig kommet den 23 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mini Blu-Ray-festival i Oslo 8/12 http://www.release.no/artikkel.asp?ID=6057 Eg har lyst til snika meg innom. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er i oslo da så kanskje man stikker innom den festivalen. Klsrer sikkert og komme meg inn der Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Flere enn meg som er misfornøyd med bildet på Public Enemies? Norsk/nordisk utgave. Er vel den bildemessig dårligste Blu-Ray-en jeg har. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flere enn meg som er misfornøyd med bildet på Public Enemies? Norsk/nordisk utgave. Er vel den bildemessig dårligste Blu-Ray-en jeg har. Jeg har UK-edition som jeg kan teste etterpå. Jeg er ikke overrasket over det du sier though. SME fucka lyden på the Wrestler (etter min mening) SF utelot subbene på Slumdog Millionair, og da er den lite verdt. SME som endret Original Aspect Ratio på Rambo IV fra 2.35:1 til 1.78:1. LIKE WTF!? SME kan gå å henge seg, og jeg kommer derfor ikke til å kjøpe Gamer, selvom den kommer til Norge 6 uker før USA og UK. At det skal være så jævlig vanskelig å få lyd og bilde riktig når det allerede er gjort. Har Public Enemies kapitler? Noen på blu-ray.com som har klaget på SF at de er sløve med det, og når man velger svensk tekst får man norsk tekst - vice versa. Jeg blir matt... Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Denne Philips BDP3000 som Expert har på tilbud nå, noen som vet hvordan den? Iogmed at det følger med 20 Blu-rayer og foreldra mine skal kjøpe en Blu-ray spiller til så frister den litt, men er den noen som vet om den er noe bra? Endret 5. desember 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Lost season 5 i statene er nå bekreftet region free. Men det står ingenting om det på Lost: The Complete Fifth Season Dharma Initiative Orientation Kit. Normalt ville jeg tro at det er samme disc'ene, men på bildet av bakcoveret hos axelmusic står det bare "a" symbolet... så jeg ble litt mistenksom. Noen som har hørt om Dharma kit utgaven også er regionfree? Jeg er vel 99% sikker på at det som sagt er samme disc'er som i den vanlige utgaven, men... Har litt lyst på Dharma boksen Endret 10. desember 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er Ichi noe bra? Så veldig bra ut på coveret vertfall, skal skjekke ut traileren også.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Finnes Men in Black 2 på BD? Jeg finner bare nr. 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå