toazty Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 skjermbildet er helt ødelagt.. røde vertikale striper på hele skjermen, klarer ikke å få høyere enn 640x480 , lavest på farge 4 biter. noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gjort noen HW/SW endringer rett før? Du som er på United forumet? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 jeg tror ikke det er blitt gjort noe forandringer.. jeg har netopp formatert den , den var slik før jeg formaterte også. holder en liten knapp på at skjermkortet er ødelagt, klarte å sette foten ned i selve kabinettet, ikke spør meg hvorfor og hvordan og da stod skjermkortet i en 60graders vinkel men det funka helt fint i noen mdn. men nå har pcen vært ute av drift i en mnd. og plutselig når jeg skrudde den på igjen så var den slik som dette.. ikke noe fotball snakk, for da blir vi bare uvenner ( er IKKE på united forumet ) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) der starta pc'en på nytt av seg selv også.. klør meg litt i hue nå... driver å restarter seg hele tida nå, stått på i over 1 time uten problemer, ( hatt skjermproblemer eneste ) herregud.. nå e den ialelfall gått amok, når klarer den ikke engang å kjøre hele loaden til Win. nå klarer den ikke å begynne på Win. loaden engang.. kast og kjøp ny sier kjerringa Endret 9. desember 2008 av toazty Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 nå er jeg litt i tvil her... nå er skjermen gått i standby modus og vil ikke på, burde kanskje fått opp "no signal" hvis det var skjermkortet som var røket.. ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 har egentlig ikke lyst å kjøpe nytt skjermkort før jeg vet at det er skjermkortet... nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et "all onboard" hk ... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 skjermkortet som kødde... prøvde i en anna pc. samma opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå