balder80 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ifølge Digi.no har Tele2 tekstmeldingstjenerene sine for norske kunder plasser i Sverige, dvs at de omfattes av overvåkninga til Försvarets Radioanstalt. Jeg oppfordrer herved Tele2-kunder om å gi beskjed til Kundeservice om at dette ikke er holdbart. BigBrother 1984-samfunnet, NEI TAKK. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om det virkelig bryr deg så mye så tror jeg det er lettere for deg å bytte operatør. Og kan virkelig ikke fatte at det har noe å si? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sterkeste signalet du kan sende dem er å bytte leverandør. De kommer nok ikke til å legge om hele infrastrukturen sin for å glede deg. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Om det virkelig bryr deg så mye så tror jeg det er lettere for deg å bytte operatør. Og kan virkelig ikke fatte at det har noe å si? Som enkeltstående sak er den liten, men mange bekker små gjør en stor Å... Det gjelder dermed og demme opp tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå