Gå til innhold

God of War 3 detaljer

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Noen har hatt for mye forventninger angående grafikk til PS3 "superrealistisk" "har sett bedre grafikk på 360" "litt PS2-aktigt" , nesten litt tragisk da det kommer fra furtne X360-boys :)

For meg med Uncharted 2, God Of War 3 og Killzone 2 kommer til å knuse 360 sin grafikk by miles :). Har ihvertfall sett Killzone 2 med mine egne øyner, med beta-builden som er 2 ganger flottere en Gears Of War 2, med tanke på teksturene osv..

Ingen skal ødelegge mine drømmer med min PS3 nei :D

hihi, var vel ikkje meg du refererte til Toman:D eg er nøytral i denne "konsollkrigen";)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du er litt vell overiverig Toman, 2 ganger flottere en gears 2, nah nah nah

litt flotter ja.

tviler også på at GOW3 ser slik ut når det er ferdig.

Uncharted 2 ser veldig bra ut!

Flyter ihvertfall bedre en Gears 2, med bare 10 spillere på Gears 2 og 16 spillere i beta-builden hos Killzone 2, er ikke min feil att KZ 2 ser bedre ut en Gears 2 :D

Jeg er like så mye nøytral som deg da, men fortsatt snakker jeg ikke stygt om PS3 spillene som kommer.. har 360 bare Gears of War 3 og Alan Wake som det beste di kan lage, ja, mens Sony PS3 har litt for mangen

For meg så var God Of War 1 og 2 bedre en Ninja Gaiden og NG 2, så dette lover godt med God Of War 3. GOTY kanditat blir nok God Of War 3 når det kommer!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
du er litt vell overiverig Toman, 2 ganger flottere en gears 2, nah nah nah

litt flotter ja.

tviler også på at GOW3 ser slik ut når det er ferdig.

Uncharted 2 ser veldig bra ut!

Flyter ihvertfall bedre en Gears 2, med bare 10 spillere på Gears 2 og 16 spillere i beta-builden hos Killzone 2, er ikke min feil att KZ 2 ser bedre ut en Gears 2 :D

Kan si meg veldig enig i dette, spesielt ved :Gears 2

www.tothegame.com

www.itavisen.no

Lenke til kommentar

Okei...teksturene på KS2 BETA (legg merka til denne)er langt dårligere enn GeOW2. Utvaskede og skitne. Så der er eg kraftig uenig Toman :)

Derimot syns eg KZ2 bruker ein litt annen stil på grafikken enn GeOw2. Eg liker denne veldig godt faktisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Kan nesten høres ut som at Kratos har fått ny stemme? Eller har den dårlige hørselen min blitt mye verre siden jeg spilte God of War 2 for lenge siden :wee:

Samme fyrn som alltid som har stemmen ja, Terence C. Carson.

Forresten, David Jaffe har nå bekreftet at GoW III allerede ser 25-30% bedre ut enn det som ble vist på VGA. Nice! :D

The Spike stuff I saw had already been turned into Spike so it was 100% older. Not that I thought it was bad- again- just I can see how the new stuff I saw looked further along, for sure. And to give you an idea, the stuff I saw that I raved about looked about 25-30% better than what you see in this thread (the Spike footage played on HD).
Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Okei...teksturene på KS2 BETA (legg merka til denne)er langt dårligere enn GeOW2. Utvaskede og skitne. Så der er eg kraftig uenig Toman :)

Derimot syns eg KZ2 bruker ein litt annen stil på grafikken enn GeOw2. Eg liker denne veldig godt faktisk.

Men uansett mindre lagg med 10 spillere i KZ2 en GeoW2 pluss mye mer AA-støtte i Killzone 2 i forhold til Gears Of War 2..

Jeg liker ihvertfall grafikk-stilen til KZ2 mere en Gears Of War 2 sin, men fortsatt er Gears Of War 2 dritlekkert, spesielt singelplayeren...

God Of War 3 kommer til å eie uansett hva andre måtte mene, såg jo hvordan God Of War og 2-eren var, helt syk grafikk og unmatched gameplay, og historie som er blant det beste jeg har hørt og opplevd..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg God of War 1 og 2 igår på ps2. Startet på easy rundt 20:00 og har spilt 8 timer nå. Men da jeg skal flytte pandoras box ut av templet, blir skjermen svart og det stopper opp i 4 sekunder. er akkurat som en usynlig vegg. Drit plagsomt!!! kjøpte det brukt er sikkeert derfor :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...