Gå til innhold

God of War 3 detaljer

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Så det var gow3 gameplay ja. Syntes forsatt det såg litt ps2 aktigt ut;) men nå pressa vel gow2 ps2 til sitt maksimum også tippar eg så det seier vel meir om ps2 enn gow3 traileren. Men eg ville heller ikkje lagt for mykje i den traileren, mykje kan skje på 11 måneder;) ja eg tipper gow3 kjem ut i slutten av 09...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det var gow3 gameplay ja. Syntes forsatt det såg litt ps2 aktigt ut;) men nå pressa vel gow2 ps2 til sitt maksimum også tippar eg så det seier vel meir om ps2 enn gow3 traileren. Men eg ville heller ikkje lagt for mykje i den traileren, mykje kan skje på 11 måneder;) ja eg tipper gow3 kjem ut i slutten av 09...

haha tenkte det samme! er ikkje dette god of war 2?....nei vent det der har eg ikkje sett før. :!:

Lenke til kommentar

Godt mulig som noen sa tidligare at Sant Monica vil sette ned hypen litt på spillet, siden allerede nå virket det som folk roste spillet altfor langt opp i skyene hvertfall når det gjaldt grafikk og kanskje de vil unngå å ende opp som killzone 2 med å gi en utrolig bra teaser, men ender opp med å skuffe når spillet nærmer seg realese.

Edit: mener også å ha lest at Jaffe kommenterte at den traileren vi så ikke var den traileren han beskrev i det intervjuet, hvorfor de valgte å holde den tilbake da, kan vi alle lure på.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar
Har nettopp fått tak i spesialutgaven av GoW2. Vil det ødelegge spillopplevelsen mye om jeg spiller det før 1'rn da jeg ikke har det kjøpt det enda?

Nja litt kanskje; det bygger jo på historien til 1rn, og du får avslørt hva som skjedde i der.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått tak i spesialutgaven av GoW2. Vil det ødelegge spillopplevelsen mye om jeg spiller det før 1'rn da jeg ikke har det kjøpt det enda?

Vil sterkt anbefale deg å spille nr 1 først. Det er et utrolig bra spill, så det er verdt både pengene og tiden. Det koster heller ikke all verden, rundt 200,- tror jeg.

Vet det, men jeg får ikke kjøpt det før jul, og jeg klør i fingra etter å spille GoW spill nå ;)

Lenke til kommentar
Ser bra ut på disse bilene. Skal være fra us psn, men er ikke sikker på om det er sant.
Det ser jo ikke dårlig ut, for all del, men jeg vil også si at det ikke legitimerer "HOLY HOLY HOLY FUCKING HELL!!!!"-kommentarene til Jaffe... Riktignok sa han at det ikke var dette han ble vist, men i såfall var det jo teit å vise denne traileren i stedet for det de viste Jaffe.
Lenke til kommentar

For de spesielt interesserte ser det ut for at Stig Asmussen(lead environmental artist fra GoW og art director fra GoW2) har tatt over roret som sjef for God of War III. Lover slett ikke dårlig.

"We have large shoes to fill following the success of the previously released God of War titles," said Stig Asmussen, Game Director for God of War 3. "But with refined gameplay and jaw-dropping visuals, I guarantee that God of War will give fans what they have been eagerly waiting for, and much more."

Les mer

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

David Jaffe spesifiserte jo at det ikke var VGA traileren han ble vist, jeg vil tro grunnen er at når han fikk se Spike traileren så skjønte han hvilke reaksjoner som ville komme. :hmm:

Kilde.

(Mot slutten av Youtubeklippet)

1080p og 720p versjoner av traileren kan forresten lastes ned fra US PSN Store nå.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Noen har hatt for mye forventninger angående grafikk til PS3 "superrealistisk" "har sett bedre grafikk på 360" "litt PS2-aktigt" , nesten litt tragisk da det kommer fra furtne X360-boys :)

For meg med Uncharted 2, God Of War 3 og Killzone 2 kommer til å knuse 360 sin grafikk by miles :). Har ihvertfall sett Killzone 2 med mine egne øyner, med beta-builden som er 2 ganger flottere en Gears Of War 2, med tanke på teksturene osv..

Ingen skal ødelegge mine drømmer med min PS3 nei :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du er litt vell overiverig Toman, 2 ganger flottere en gears 2, nah nah nah

litt flotter ja.

tviler også på at GOW3 ser slik ut når det er ferdig.

Uncharted 2 ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...