Allt í lagi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje før vi aner det. Men er lov å håpe på neste jul. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eller mars et år, pga: -Krigsgudens måned er mars -De andre har kommet ut i mars (hvis jeg husker rikitg) Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvor mye tror dere god of war 1 og 2 ligger på, på ebgames? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er ikke lenge før vi får gameplay-video folkens! Kordan vet du d? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Dere som gidder å sitte opp klokken 3 i natt så skal god of war 3 vises her! Link Link til den første Uncharted 2 videoen.. I skikkelig kvalitet. Endret 14. desember 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skulle ønske jeg giddet, men regner med at alt av servere kommer til å være nede. Dessuten legger sikkert GT ut en HD-versjon i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hadde det vært på dagen hadde jeg helt klart ventet, men når det er midt på svarte natta rett før en mandag... glem det. Tar en titt innom Gametrailers i morgen etter jobb og laster ned HD videoen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvor mye tror dere god of war 1 og 2 ligger på, på ebgames? Er vanskelig å si, beste er vel å ringe dem å spørre selv. Men nye ligger de på mellom 200-250 kr i diverse nettbutikker. Er lett verdt pengene altså, fantastiske spill begge 2. Også PSP-spillet er meget bra, og er det beste PSP-spillet jeg noen gang har spillt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nest beste for meg. Patapon er bedre. Forøvrig kan det nok hende mange blir skuffet. Har gått rykter om at klippet er bare 10-20 sekunder langt. Oh well. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dere som gidder å sitte opp klokken 3 i natt så skal god of war 3 vises her! Link Link til den første Uncharted 2 videoen.. I skikkelig kvalitet. Gleder meg til å stå opp i morgen med slike videoer ventende :!: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Fikk jallefall noe digg fra VGA, Fight Night Round 4 kommer, jeg som elsket 3eren Men jeg har ikke sett noe fra God Of War 3 eller Uncharted 2, kansje jeg glipp av dem Mitt nett er litt småtreigt Endret 15. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Fikk jallefall noe digg fra VGA, Fight Night Round 4 kommer, jeg som elsket 3erenMen jeg har ikke sett noe fra God Of War 3 eller Uncharted 2, kansje jeg glipp av dem Mitt nett er litt småtreigt Uncharted 2 trailern gikk for 2-3 minutter siden. Så bra ut, gleder meg til å se 720p versjonen. Edit: Her er God of War III traileren. Kommer vel snart nok i høyere oppløsning. og her er Uncharted 2 traileren. Endret 15. desember 2008 av XDamage Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Må si jeg ble imponert over Uncharted 2 traileren om alt er ingame. Gleder meg til det spillet ja. Endret 15. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ? skulle ikke GOW3 ha helt syk grafikk som overgår det vi har sett før. Unchareted 2 så jo mye bedere ut. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 God of War traileren var skuffende saker, og ihvertfall langt ifra Jaffes kommentar om at det så ut som et levende maleri... Nå kan selvfølgelig traileren være fra en gammel build og at spillet i dag ser ganske annerledes ut, det er i det minste lov å håpe... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Animasjon = den mest undervurderte delen av eyecandy. Ikke at vi ser så mye imponerende i den traileren, men det er vel det GoW er kjent for å brilliere på. La oss nå håpe at de går mer i de tidligere spillenes fotspor når det kommer til grafikk stil enn hva vi ser i traileren her. edit: blir nødt til å kaldkvele jaffe om han har overlatt spillet til amatører. Endret 15. desember 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Traileren var kanskje litt skuffende med tanke på hva Jaffe har sagt, men så jo fremdeles bra ut. Animasjonene var forresten rå lekre. Håper at det veggløpinga er noe vi også kan bruke i spillet. Det kan åpne opp for noen råe comboer. At cycloper kan klatre på vegger, kan gi noen råe situasjoner. Nye alternative våpen i form av løve-hansker. Gleder meg fortsatt jeg! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror Santa Monica Studios prøver å bygge ned hypen litt Ellers ender de opp med uoppnåelige forventninger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gametrailers GOW HD teaser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå