Gå til innhold

God of War 3 detaljer

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk jallefall noe digg fra VGA, Fight Night Round 4 kommer, jeg som elsket 3eren

Men jeg har ikke sett noe fra God Of War 3 eller Uncharted 2, kansje jeg glipp av dem :(

Mitt nett er litt småtreigt

Uncharted 2 trailern gikk for 2-3 minutter siden. Så bra ut, gleder meg til å se 720p versjonen. :D

Edit:

Her er God of War III traileren. Kommer vel snart nok i høyere oppløsning.

og her er Uncharted 2 traileren.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

God of War traileren var skuffende saker, og ihvertfall langt ifra Jaffes kommentar om at det så ut som et levende maleri... Nå kan selvfølgelig traileren være fra en gammel build og at spillet i dag ser ganske annerledes ut, det er i det minste lov å håpe...

Lenke til kommentar

Animasjon = den mest undervurderte delen av eyecandy.

Ikke at vi ser så mye imponerende i den traileren, men det er vel det GoW er kjent for å brilliere på.

La oss nå håpe at de går mer i de tidligere spillenes fotspor når det kommer til grafikk stil enn hva vi ser i traileren her.

edit: blir nødt til å kaldkvele jaffe om han har overlatt spillet til amatører. :(

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Traileren var kanskje litt skuffende med tanke på hva Jaffe har sagt, men så jo fremdeles bra ut. Animasjonene var forresten rå lekre.

Håper at det veggløpinga er noe vi også kan bruke i spillet. Det kan åpne opp for noen råe comboer.

At cycloper kan klatre på vegger, kan gi noen råe situasjoner.

Nye alternative våpen i form av løve-hansker.

Gleder meg fortsatt jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...