Allt í lagi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette blir kult! Når er release igjen? Har foreløpig kun spilt spillet til PSP, så er vel smart å sjekke ut de 2 første også tenker jeg. Regner med å få det ganske billig fra en nettubtikk, så hurra for oss som har 60Gb Vel, når de siste opplagene er solgt blir det nok ikke så billig lenger. Ikke så lurt å vente, nei. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 God of War 1 og 2 viste jo virkelig hva PS2 var god for, og det hersker liten tvil om at nr.3 i rekken vil se slappt ut tatt forgjengerene i betraktning. Huh? Liten tvil om at GoW3 vil se slapt ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oida, jaja lite søvn i natt Skarpt var vel ordet eg egentlig skulle bruke. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 GoW bør jaggu levere.... PS3 trenger et spill som virkelig kan levere hva Sony lovte oss til å begynne med. Hvis du mener grafisk sett, så tror jeg det skal mye til for at de skal klare å slå killzone 2. Jeg hadde begynt å skrive en lang post om at jeg ikke forstår hvorfor folk synes at grafikken til Killzone 2 er så sinnsykt bra. Og begynte å finne skjermbilder for å vise eksempler på at grafikken er temmelig lik andre spill som ellerede er på markedet. Men jo lenger jeg lette etter eksempler, jo mer innså jeg at den visuelle stilen er utrolig godt gjennomført. Selv er jeg ingen sucker for grafiske effekter fremprovosert av teksturer og diverse shaders. Men når jeg ser hvor sinnsykt godt lagd alt er så stiller jeg meg litt annerledes til spillet nå enn før. Jeg liker godt håndarbeid og det ser ut som at dette spillet er virkelig gjennomført. Så, fail on me Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette kommer til å bli utrolig bra. GoW 1 og 2 har jo meget god grafikk, selv om det er på PS2. Og for ikke å snakke om den gode spillbarheten. Vil virkelig anbefale dere som ikke har testet de på PS2 til å kjøpe de. Det er utrolig gode spill som bør være i alles spillsamling. GoW 3 kommer til å vise hva PS3 er god for, og jeg gleder meg vanvittig. Håper bare spillet varer litt lengre enn GoW 1 og 2. Tiden flyr når det er så gøy og vips så er det over. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Får se om kompisen min kan snappe opp GoW 1 og 2 på EB Games eller Gamestop for meg i helga. Burde egentlig ha kjøpt dem før. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har spilt gjennom GoW1 og halvveis gjennom GoW2 Gleder meg til å fullføre 2-ern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sitter selv å lurer på om jeg skal kjøpe PS3 eller forsterker til jul... God of War 3 gjør ikke saken noe lettere. Men er fremdeles bakoverkompatibiliteten til PS2 spill der? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke på de modellene som blir solgt ute nå. Kun 60gb. Men litt rart at en gamer som deg ikke har PS2 fra før av Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bør jeg kanskje begynne å tenke på å kjøpe de 2 første spillene nå? Definitivt. Jeg kjøpte meg en bakoverkompatibel PS3 (har ikke hatt ps2), og kjøpte meg begge spillene for en billig penge. Kanonspill, og skalerer meget bra. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 GoW 1 og 2 er spill som ikke går ut på dato heller. Gleder meg til å se de første ingame bildene til nummer 3. Kratos er sjef. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Greit at de sier at grafikken er helt vill, men det er jo gameplayet som teller Synes egentlig det er unødvendig av folk og skape masse hype om grafikken til et spill som man ikke har sett et eneste screenshot av... Ikke det at jeg tror dette spillet blir dårlig, gleder meg jeg.. Endret 12. desember 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, grafikk kan faktisk ha ekstremt mye å si. Spesielt dersom utviklerne tenker utenfor boksen og lager en løsning hvor interaktivitet og grafikk henger tett sammen. Vi har jo hørt at God of War 3 ser ut som et levende maleri! Noe ihvertfall jeg synes høres ekstremt interessant ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke på de modellene som blir solgt ute nå. Kun 60gb. Men litt rart at en gamer som deg ikke har PS2 fra før av Jeg har den, jeg vet bare ikke hvor den er lenger Men litt kjipt om jeg kjøper en PS3 og så kan jeg ikke spille GOW1 & 2GOW2. Hater egentlig å starte midt ut i en historie. Apropo levende maleri... noen fler enn meg som tenker Braid? Selvfølgelig med en mye høyere bar for realisme, men det hadde vært dritkult. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Greit at de sier at grafikken er helt vill, men det er jo gameplayet som teller Synes egentlig det er unødvendig av folk og skape masse hype om grafikken til et spill som man ikke har sett et eneste screenshot av... Ikke det at jeg tror dette spillet blir dårlig, gleder meg jeg.. Grunnen til at ingen nevner gameplayet er at alle som har spilt enern og toern, vet at det er i boks. Grunnen til at vi kan tro på disse høye ord om grafikken er jo pga ps2 spillene var i en klasse for seg. Du hadde playstation 2 grafikk, så hadde du god of war grafikk, det var to forskjellige ligaer. Jeg tenker at vi nesten kan forvente grafikk på linje med de prerendra cut scenene i de forrige spillene. Kanskje uten all anti alliasing og vakkert hår. Men kratos er skallet og takk gud for det Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, grafikk kan faktisk ha ekstremt mye å si. Spesielt dersom utviklerne tenker utenfor boksen og lager en løsning hvor interaktivitet og grafikk henger tett sammen. Vi har jo hørt at God of War 3 ser ut som et levende maleri! Noe ihvertfall jeg synes høres ekstremt interessant ut! Selvfølgelig, men ingen hadde likt GoW 1 og 2 om de ikke hadde hatt den høye kvaliteten på gameplay og story. Vel, om et produkt har et sagt budjett og de bruker dette opp på grafikk, så lider de andre aspektene av spillet. Vi får bare håpe at GoW3 har høyt nok budsjett til å perfeksjonere alle aspektene. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er det ikke en God of War film på trappene og da? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, grafikk kan faktisk ha ekstremt mye å si. Spesielt dersom utviklerne tenker utenfor boksen og lager en løsning hvor interaktivitet og grafikk henger tett sammen. Vi har jo hørt at God of War 3 ser ut som et levende maleri! Noe ihvertfall jeg synes høres ekstremt interessant ut! Selvfølgelig, men ingen hadde likt GoW 1 og 2 om de ikke hadde hatt den høye kvaliteten på gameplay og story. Vel, om et produkt har et sagt budjett og de bruker dette opp på grafikk, så lider de andre aspektene av spillet. Vi får bare håpe at GoW3 har høyt nok budsjett til å perfeksjonere alle aspektene. er vel sony som betaler for det lauget så penger er vel ikkje noko GOW3 utviklarane treng å tenke på.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Var jo David Jaffe som sa det så ut som maleri. Mannen er jo kjent for å snakke over hodet på både seg selv og andre. Tror nok ikke vi får se noe som ligner Prince of Persia akkurat. Forøvrig kommer gameplayet til å rocke helt EPISK. Spillet vil også inneholde konkurranse- og samarbeidsbasert flerspillermodus online. Husk, dette er området hvor Sony helst ikke vil spare penger. Er ikke lenge før vi får gameplay-video folkens! Endret 14. desember 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har noe peiling i når dette spillet kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå