Gå til innhold

God of War 3 detaljer

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Tenkte at dette spelet treng ein eigen tråd..;)

Ny informasjon rundt GOW3 har dukka opp...

dette var spesielt interessant...

Sitat
Graphically it is going to set a new standard. Easily eclipsing the detail in Gears of War 2 and uncharted... God of War 3 is set to offer up the most cinematic experiences ever! He was over the moon about how good it looked... he said there is nothing that comes remotely close. "The detail is crafted with highest of care and the animations sell the experience like nothing you've ever seen" .

He was told that the game will be 1080P and 60FPS... He then said it was obvious the footage he seen wasn't, though. So, if they're shooting for 1080P and 60fps and haven't hit it yet that's a good thing... since the game already looks better than anything out there. This is a win for the gamers.

(her gjelder også klype med salt prinsippet)

kansje vi nå starter å sjå den sanne kraften i ps3..;)

LINKY

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg gleder meg mest til historien jeg. Spilte nettopp Chains of Olympus ferdig, og det er et typisk spill der man ikke vil stoppe å spille for "man må bare spille litt til for å finne ut hva som skjer videre". I tillegg så er jeg facinert av gresk mytologi, så blir spennende å se hvordan det går med Kratos og gjengen.

Når datoen kommer, skal jeg sørge for å spille gjennom de andre først, for å varme skikkelig opp.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil gjerne henvise videre til no jeg mener kan ha samme betydning mulighet, utifra det jeg kan skjønne da :)

hmm.. Jeg fikk en melding av en flink moderator som annbefalte å bruke en låse kode som er nyttig..

Tanken på at histoien og poengene med deler av filmen som kan gå på historien og handlinginnholdet og gjøre..

det jeg kort sakt mener; ikke røpe i stikkord for mye av goder med film og spill :)

KAN ØDELEGGE LITT FOR OSS, SOM IKKE HAR SETT ELLER HAR SPILT DET..

mvh.

Carloz89

Lenke til kommentar

Kjente spillnavn og elsket av mange: God Of War3, Gran Tourisimo 5 er synonymt med Playstation og selger disse ikke PS3 konsoller så gjør vell ingen spill det. Greit nok att Killzone 2 ser uber lekkert ut men spillet er ikke så godt kjent som de overnevnte og regner med att GOW3 kommer til å dra nytte av kraften i PS3. Men jeg håper att de tar hensyn til gameplay så vell som kamerastyring for etter min mening er de to der mye mere viktig enn super grafikk.

Lenke til kommentar

Føler det orginale Killzone blei hardt svekket av PS2 sin hardware.Men det hindret meg ikkje i å nyte spillet såfremt det lot seg gjøre. Eg digger Killzone universet og slikt, og potensialet er jo der. Kommer forhåpentligvis frem i KZ2 med PS3 sin kraft.

God of War 1 og 2 viste jo virkelig hva PS2 var god for, og det hersker liten tvil om at nr.3 i rekken vil se skarpt ut, tatt forgjengerene i betraktning.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...