Gå til innhold

Anbefale programmer til HTC touch diamond,pro eller hd skriv dem her -->


Anbefalte innlegg

Jeg er en av mange som vil ha noen bra programmer til HTC touch diamond , pro eller hd....

selv har jeg en HTC Touch Diamond..

Så, viss du har funnet ett program til en av disse mobilene/operativsystemene så kan du dele dem her..

 

Når du skal skrive inn et program så er det best om du kan skrive hvor man kan finne dem..

vet du ikke hvor man kan finne dem men bare har hørt om det er det også greit :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-156924
Jeg er en av mange som vil ha noen bra programmer til HTC touch diamond , pro eller hd....

selv har jeg en HTC Touch Diamond..

Så, viss du har funnet ett program til en av disse mobilene/operativsystemene så kan du dele dem her..

 

Når du skal skrive inn et program så er det best om du kan skrive hvor man kan finne dem..

vet du ikke hvor man kan finne dem men bare har hørt om det er det også greit :D

 

 

 

 

Yoo, drev akk og laget en egen link til dette. Så fant jeg dette her inne. Du burde søke etter programmer til windows mobile. for det er jo det diamond å HD bruker! ;) som symbian s-60 som både nokia lg osv bruker

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024970

Lenke til kommentar

GRemote er et gratis og helt genialt program til Diamonden.

Enkelt forklart så er det en fjernkontroll til pc'en som du styrer via diamonden med hjelp av wifi/usb/bluetooth, med bla styring av musepilen ved hjelp av g-sensor, touchpad(tilsvarende som på bærbare pc'er) Play,stop,skip controlls til lydavspilling/film.

En tastatur-mode +++

 

Virkelig bra gjennomført program

 

Les om den her

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427097

 

nyeste ver.

http://gbmsoftware.com/index.php?option=co...=7&Itemid=9

GRemote is an application used to control your PC using PDA. Your PDA can work as a mouse, keyboard, joystick, and remote controller for some programs and PC functions. As for now we have applets described below:

 

GCenter - place to select controller type

 

GMouse - mouse control like Logitech MX Air (not the same)

 

Touchpad - applet which emulates laptops touchpad with a scroll area (dpad centre is left mouse button, useful for drag&drop)

 

GPad - especially for Media Center (generates arrow keys, Enter, Backspace, Esc, Alt+F4, StartMenu)

 

GMedia - multimedia keys for Windows Media Player (VolUP, VolDown, Play/Pause,Stop,Next, Prior)

 

Keyboard - Now you can use any SIP

method including the hardware keyboard in HTC Touch Pro. Extra keys on

screen Ctrl, Alt (three state), Esc, Del, Tab

 

GRace - thanks to PPJoy we have analogue game controller with 2 axis and 12 buttons. It is similar to NiiMe for Nokia, but only steering wheel at the moment.

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...