Gå til innhold

Hildring! Har det kommet en ny Acer som alle har gått glipp av bortsett fra Expert?

Anbefalte innlegg

Sitter og kikker på pc på sida til Expert, av alle ting. Der finner jeg ei maskin jeg ikke kan finne noe annet sted. ACER AS6530G-703G32MN Er den der ny, eller er det bare ei drittmaskin som bare Expert har sett vitsen med å ta inn? Den hadde jo ok specs, og ettersom jeg skal kjøpe maskin til helga hadde den der vært aktuell om den er så god som den virker. Eneste som er kjipern er at det ikke står om det er 5400 eller 7200 hdd. Hvordan er forresten HD3650-kortet? Kan jeg kjøre feks Crysis (med nogen lunde kvalitet)?

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RPM står ikke, men jeg tipper 5400. Skjermkortet er ikke bra. Du får ikke "nogen lunde kvalitet" med det kortet i Crysis (tolker "nogen lunde kvalitet" som ca medium). Går nok litt bedre med Crysis Warhead siden det er bedre "optimized" (kommer ikke på noe bra norsk ord) enn Crysis. Men du får ikke noe god spillopplevelse i tidenes mest krevende spill med såpass dårlig skjermkort. Da er 5930g ett bedre valg siden den har 9600m gt (en god del bedre skjermkort) og bare koster 500 mer trur jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...