Dikky Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei alle sammen! Jeg skal snart tre inn i mennenes rekker! Fyller 16år 23. denne måneden. Men, jeg har ikke dame .. og lurte på om det fantes noen "bombesikre" sjekketriks som funker på damer over 16? :-) Takker på forhånd for alle svar. P.S. har allerede prøvd "blir du med å leie minibuss?" uten resultat :-S Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 gå bort til dama å si "okey da, siden du maser sånn så skal jeg bli med deg hjem og pule" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 du går bort å sier "hvis du ikke blir med meg hvem skal jeg drepe morra di!" .. eller .. nei .. det var DÅRLIG det du sier "før jeg så deg hadde jeg ingen aning om hva skjønnhet er .. men nå .. er jeg en ekspert!.." eller .. den var like lam! ,.,WTMF! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kva med: Ver deg sjølv(litt normal), gå fint bort å spør om ho skal ha ein røyk eller.no sei ho ja: gi ho ein, sei ho nei: sei at det er bra at ho ikkje røyker derretter ein liten samtale, kor du plutslig utbryter: "HEEEJ, eg er 16 i dag, vil du ver med meg når eg tester sengelappen for første gang?" Lenke til kommentar
Odden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jøsses så besatt denne nerden var av å få sex da... det kommer med alderen. allefall for majoriteten av norges befolkning... andre kommer det tidligere. så drit i denne forpulte sexpresset ditt. uansett gå bort til ei jente og kyss ho. viss ho forsetter så er det genialt, viss ikke så sliter du Lenke til kommentar
nextri Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Gå bort og si: Har du lyst å komme eller gå? Svarer hun, jeg komm akkurat her, kan du svare: Pleier du å komme her ofte? med trykk på komme. Eller vis hun sier hun har lyst å gå, kan du spør om hun trenger hjelp til å få det til å gå.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 uansett gå bort til ei jente og kyss ho. viss ho forsetter så er det genialt, viss ikke så sliter du Hehe.. nice taktikk.. kanskje litt risky Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Beste sjekketriks er bestandig en plausibel løgn, jug så det renner av deg men husk selvironi. Kom med komplimanger som ikke er for klisjeaktige, og viktigst ikke vær desperat. Ikke røp for mye av deg selv, vær litt mystisk, bare gi ut litt info om gangen for å holde fascinasjonen oppe. bla bla bla osv... husk virk interresert i hva motparten sier. (veldig vanskelig) Lenke til kommentar
lauking Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Spar lønninga di, og ta turen ned på Parko du! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 16 år? woot? Når det gjelder sjekketriks så har jeg ikke ett eneste ett :o. Pleier og ta det som det kommer. Og du merker jo om ei kjerring vil ha deg eller ikke Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 var det DET du prøvde på i går! huff da! jeg missforstod.. sry! my bad! jeg synes min ide hadde funka bedre med en norsk utgave av bangbus alså.. det hadde vært bra bursdagsgave da! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg synes min ide hadde funka bedre med en norsk utgave av bangbus alså.. det hadde vært bra bursdagsgave da! /me ser for seg Penta ved siden av veien klar til å plukkes opp Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg synes min ide hadde funka bedre med en norsk utgave av bangbus alså.. det hadde vært bra bursdagsgave da! /me ser for seg Penta ved siden av veien klar til å plukkes opp asså! nå missforstod du litt her.. jeg sku filme og dikky sku nyte damer! var sånn det var.. men vi trengte en til å kjøre da.. du er kanskje game på å kjøre? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du sier: "I r0x u 2k in b3d." ..og resten er historie- Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Si at hun er så fin at du kunne drukket badevannet hennes Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vi har faktisk nettopp hatt en tråd om akkurat dette emnet (mine kjære moddis-kolleger - hvor er øya? ) Denne stenges - bruk den andre tråden, som dere finner her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=102631 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg