Gå til innhold

Skal lede gymmen, kom med tips!

Laffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går bare rett på bare ; O

løping(oppvarming - Kan byttes)

<Hvaforno?>

Innebandy(tilslutt)

Tja, du kan jo oppvarmen med jogging, eller kanonball. Jeg personlig foretrekker kanonball, det er mye gøyere.

Videre kan du jo kjøre innebandy, el. hjørnefotball og basketball.

;)

Lenke til kommentar
45 minutter avspenning.
Haha, good one!

hva med noen få minutters gåing/jogging som oppvarming, gjerne til musikk, og så kanonball i 10 min. elns og resten innebandy, for så å avslutte med noen minutters uttøying?

Hinderløype: Trampoline, sånn "tjukkas". Sånne avlange "trebenker". Sette ut noen hinder, som de skal hoppe over. Kjegler, føre en ball mellom de.

Lykke til ;D

Lenke til kommentar
Yoga, og se hvor mange venner du får!

Slager blant jentene da.. Ikke så veldig populært blant gutter :p

Oppvarming: Kanonball, gjerne med 2-3 baller så folk får rørt på seg.

Hoveddel: Er det en stor klasse, så deler du inn i "båser". Noen spiller fotball med små mål, andre baskettball og tredje innebandy (forutsatt at hallen er stor nok osv). Så fikser du rullering hvert 15-20min feks.

Avslutning: Basic uttøyning.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hele målet med dette må vel å torturere de andre mest mulig?

Det lukter intervaltrening... :)

Meget enkelt spør du meg få alle sammen til ta armhevninger til de knekker sammen av utmattelse. Vent 5 sekunder få dem til ta situps til de får magekramper. 5 sekunder senere løper du med dem til de kaster opp og like etter at de har kastet opp få dem til å løpe litt til!

Lenke til kommentar

Cooper testen! (Vet ikke hvordan det skrivest men, man skal springe så mange runder man greier rundt en fotball bane på 12 minuter tror jeg)

Også når det de er halveis så sier du at du glemte og starte klokka og de må starte på nytt xD

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...