slideface Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Etter at min andre tråd anngående BMW og damer, så tenkte jeg at jeg likesågodt kan lage en med jul i hoved temaet, så lenge det ikke er lange tida til julaften osv... Her kan dere legge ut Bilder av Damer som har litt julestemmning (røde farger, nisselue, osv) Dette hadde vært kjempe fint hvis dere får tak i bilder som har god kvalitet og ikke slike svaart hvitt skurre bilder. -Fredrik. Endret 9. desember 2008 av slideface Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hehe fin den, Men tror han kanskje mente noen men damer med julestemning en julenisse hat eller rødt tøy:P hehe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hehe fin den, Men tror han kanskje mente noen men damer med julestemning en julenisse hat eller rødt tøy:P hehe Tror du ikke jeg skjønte det? Jeg kunne ikke dy meg ved å legge ut noe bokstavelig. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hehe fin den, Men tror han kanskje mente noen men damer med julestemning en julenisse hat eller rødt tøy:P hehe Tror du ikke jeg skjønte det? Jeg kunne ikke dy meg ved å legge ut noe bokstavelig. Jo, morsom spøk det der egentelig. Skjønner deg der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 *Mine Innlegg* Jeg vil se julebabes Lenke til kommentar
slideface Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 *Mine Innlegg* Jeg vil se julebabes Jeg også, men det er bare kyllinger her visst. ;P Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Endret 9. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tydligvis bare kyllinger Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fine kyllinger. Men finere dame:D Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Litt svakt at trådstarter ikke la ut bilde selv i første post *Mine Innlegg* Jeg vil se julebabes inv_biggrin.gif Da legger du den til i favoritter istedet... Endret 10. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Endret 10. desember 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
slideface Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Disse var bra! Takk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå