tr1c Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hei der, mitt første bilde i bildekritikken. Har akkurat fått kamera, Canon EOS 450d og dette er et av de første bildene jeg tar. Er helt fersk innenfor fotografi, så tilbakemeldinger mottas med takk. Bildet er tatt i JPEG, og konvertert til svart/hvitt i PS i etterkant. Har også lekt litt med kontrast og levels. EXIF: f-nummer: 13 eksponeringstid: 13 brennevidde: 43 EDIT: La til litt mer informasjon.. Endret 9. desember 2008 av tr1c Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 likte bildet forsåvidt, men ønene blir trukket vekk fra allt annet en den "polarstjerna" som ligger midt i bildet. greier liksom ikke konsentrere meg om noe annet, og får derfor ikke til å gi annen kritikk :S Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) skulle nok skrudd av utelyset ja;) evt etter et sekund eller to.. dersom lukkertida er angitt i sekund? Edit: blir vanskeligere og vanskeligere å skrive norsk.. Endret 9. desember 2008 av nbmofo Lenke til kommentar
tr1c Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Vet ikke om det er i sekunder, men det er mulig. Så bare på exif-informasjonen, sto Eksponeringstid: 13.. Men takk for svar, skal tenke på det neste gang Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da er det nok sekunder, hvis ikke hadde det stått 1/13sek Det blir litt for kjedelig, og ja det utelyset tok mesteparten av oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå