QPAD92 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hei ! JEg spiller en del cs, så har en del demoer.. så har jeg lasta ned fraps. Men etter jeg har filma, så bare lagger filmen :S Noen som kan hjelpe ? er det noe med fps'en ? Endret 9. desember 2008 av QPAD92 Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 skift på FPS instillingene i selve fraps mere = mere lagg under inspillingen, men raskere film mindre = mindre lagg under inspillingen, men laggete film Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tips : Lagre via konsollen, og ikke med fraps. Mindre filstørrelser og bedre kvalitet og 0% lagg og hakk.. Lenke til kommentar
QPAD92 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Tips : Lagre via konsollen, og ikke med fraps. Mindre filstørrelser og bedre kvalitet og 0% lagg og hakk.. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://www.catchgamer.no/?module=forum&...mp;threadId=566 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå